Onko kellään kokemuksia Hämeenkyröläisestä Pohjolatalosta? Sellaisen rakentamista harkitaan?
Pohjolatalot
7
5650
Vastaukset
- Toimii vän aikaa .. ja pooiiis
Jokaisella liiterin omistajalla pitää olla oma "talotehdas", jossa tuotteet hinnoitellaan päin helvettiä, kerätään pikavoitot kunnalta ja asiakkailta ja pillit pussiin, tai seuraavaan kuntaan uudella nimellä. Hyvä meininki.
- Tiivisteet sökönä jo
laadukas kuin Hämeenkyrön ikkunatehdas/Hitnordicin tuotteet....
ÄLÄ OTA..... - ei ainakaan täällä
pirkanmaalla oo kuulunu mitään pahaa... ja onhan se jo vanha paja...
- Kauanko ovat taloja
tehneet. Firma vanha juu - muutos betonituotevalm. v. 2001 ja nyt tekevät puutaloja, tuon pohjalta on siis oltava hyvä talovalmistaja.
- Oli ihan ok
Ostin paritalo paketin v. -89. Veli sekä työkaveri ostivat omakotipaketit silloin myös. Ei mitään valittamista ollut. Tosin firma ilmeisesti kaatunut sen jälkeen kerran.
Kilpailutin kolmea talotehdasta tuolloin ja Pohjolatalot oli edullisin. Oli myös hyötyä näistä kahdesta muusta kaupasta itsellenikin.
Nyt on nyt ja olen kilpailuttamisen kannalla, eli kannattaa kysyä parista muustakin paikasta.- Osmo-okrakentaja
Pari asiaa pisti viesteissä silmään.. Pohjolatalot ei ole koskaan valmistanut betonista yhtään mitään ja toiseksi yritys ei ole koskaan ajautunut konkurssiin. Olisi mukava tietää mistä moiset väittämät ovat peräisin! Ja edellämainitulla ikkunatehtaallakaan ei ole mitään tekemistä pohjolatalojen kanssa. Itse päädyin pohjolataloon kun mikään kuvastotalo ei täysin miellyttänyt vaan halusin yhdistää muutamaa eri vaihtoehtoa ja heille se ei ollut ongelma ja lopputulos oli onnistunut. Otin tietysti selvää kyseisistä väittämistä, koska on helpompi luottaa yritykseen joka ei vaihda nimeä vuosittain. Voin kyllä suositella kaikille jotka suunnittelevat rakentamista!
- tytytiitii
vieläkö toimii?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1091257
Taas puukotus yläristillä!
Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!38995Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin
Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka41905- 102888
Ihana juhannusperinne
Lähdemme aina juhannuksena aivan hirveässä kännissä kiikkerällä veneellä pieliselle! Se on hauskaa ja jännittävää puuhaa46717Älä itke rakas.
Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...56708Olen päättänyt tappaa itseni tämän vuoden puolella
Minulla ei ole oikeastaan mitään hävittävää. Elämäni on surkeaa ja tunnen ihmisten tuijotukset ja supinat. Ne nauravat r78669Mistä tunnistaa suomussalmelaisen kassajonossa
Terveiset täältä Kuopiosta! Olen aikoinaan Suomussalmelta lähtenyt maailmalle ja muutaman mutkan kautta päätynyt savon s65641- 34606
- 57587