Haiseeko marsu kamalasti?

Äiteeeee

Tässä mietitty marsun ostoa, mutta mieheni väittää, että marsu haisee kamalasti. Pitääkö tämä paikkansa? Pitäisikö ostaa 1 vai 2 marsua? Kiitos vastauksista

11

5200

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Marsu fani

Marsu ei haise, jos sillä on puhtaat kuivikkeet. Pitäisi olla vähintään kaksi marsua, koska marsut ovat laumaeläimiä.

• vastauksia

Hei!

Marsu ei itsessään haise pahalle, mutta sen kuivikkeet voivat haista. Kuivikkeet tuleekin vaihtaa n. viikon välein, tarpeen mukaan.

Marsuja kannattaa hankkia heti alussa jo kaksi, koska marsu on laumaeläin.

-Wendy-

• Toinen äitee

Meillä on leikkaamaton urosmarsu (yleensähän just uros on eläinmaailman haisuli) eikä se haise miltään. Nukumme samassa huoneessa ko. marsun kanssa eli kokemusta on. Ison häkin purut vaihdetaan kerran viikossa.

Vähintään kaks nasua pitää hankkia. Varminta on, jos saatte kaksi tyttömarsua. Ei tuu myöhemminkään tappeluita/ei-toivottua perheenlisäystä.

• haise

ei
      haise
      kauheasti

• ...

Minulla on kaksi uros marsua ja pojat kyllä haisevat, ellen jokapäivä kerää pissaisia puruja pois. Siivoan siis häkin päivittäin ja otan vain pissaiset kohdat pois ja lisään hiukan purua häkkiin.
      Jokainen jyrsiä varmasti haisee, ellei sitä säännöllisesti siivoa.
      2 marsua

• suloiselle

Jos marsun turkkia nuuhkii, niin se tuoksuu ihan marsulle eli ei pahalle ollenkaan :)
      Papanat eivät haise, mutta pissa alkaa haisemaan, mutta se on ehkäistävissä ihan siivoamalla häkki säännöllisesti.

• Juulia12

Meillä asuu kolme tyttömarsua. Marsut eivät haise, sitä ei tarvitse pelätä. Meillä marsujen kuivikkeetkaan eivät haise. Putsaamme häkin kerran viikossa.

• Anonyymi

Valehtelija

• Anonyymi

Marsu ei millään tavalla haise jos häkki on siisti. Aina pitää hankkia ainakin 2 marsua marsut on laumaeläimiä

• Anonyymi

Osta vähintään 8

• Anonyymi

Marsut eivät haise mutta häkki voi haista jos sitä ei siivota

Marsut ovat laumaeläimiä joten niitä pitää olla aina kaksi

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      198
      6948
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      159
      2056
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1698
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1400
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      55
      1248
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      50
      1118
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      100
      1074
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      7
      1006
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      253
      961
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      939
    Aihe