Tulireki&Kieputin

Carita

Moni on jo varmaan käynyt kyseisissä laitteissa niin kertokaas vähän millaisia ne ovat?
Itse kun olen vähän pelkuri mietin aina ottaako liikaa mahasta tai tuleeko pahaolo niin on nuo laitteet vielä jääny kokeilematta.
Onko se tulireen eka alas tulo paha?
Ja tuleeko kieputtimessa helposti pahaolo?

Kiitos jos joku jaksaa vastailla:)

5

825

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Häkkinen

      Tarkoitatko tuolla Kieputtimella sitä vaaleanpunaista vai siellä alhaalla sijaitsevaa laitetta? Menee kato nää suomenkieliset nimet sekasin. :D Tulireki on aika kiva laite, se suurin mäki tuntuu mahassa, mutta on nopeasti ohi ja vatsalihasten jännittäminen auttaa. Kieppi ja Kieputin ovat molemmat kivoja laitteita myös, ei tule pahaolo. Voisi verrata siihen kun lasten puistoissa on sellasia pyöriviä juttuja. Niissä "pyörivissä jutuissa" tulee paljon helpommin pahaolo. :) Itselläni on ns. "herkkä maha", joten en pysty autossakaan istumaan ilman että tuntuu mahassa kaikkien töyssyjen kohdalla. Raketin jälkeen minulla tuntuu mahassa vielä 15 min. ko. laitteen jälkeen. :S :D:DD

      Tulipas pitkä sepustus. Toivottavasti oli apua ^^

      • Carita

        Vastauksestasi!:)
        Tarkoitin kieputtimella sitä vaaleanpunaista entistä topspiniä.
        Joo no mullakin on aika herkkä maha että justiinsa autossa töissytkin riittää että ottaa mahasta:)
        No ei auta muuta kun mennä tulirekeen ja kokea millainen se on.


    • ...

      Tulireki ei ole mielestäni ollenkaan hurja, ei tunnu mahassa alamäet yms.Eikä siinä tule pahaolokaa, ainenkaan minulle ei ole tullut!Kieputin on ihana laita, mutta joillekin tulee siinä pahaolo, mutta minulle ei ole ainenkaan tullut:)Mielestäni lintsin paras laite on Raketti:)

    • tihk

      Tulireki ei ole mitenkään kamalan hurja. Laitteesta saa kaiken irti kun pääsee istuu eteen. Silloin ylhäällä kiemurtelu tuntuu jännältä. Lopussa kun vaunu jarruttaa nopeasti ja yhessä kohtaa kesken laskunkin, niin siinä liiskaantuu turvakaaria vasten ja ilmat lähtee pihalle.

    • Carita

      Tuli käytyä ja kävin tulireessä ei se niin paha ollut kun uskoin kyllähän se alamäki jonkun verran tuntu mahassa mutta ei liian paljon ihan kiva laite oli!:)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      423
      1826
    2. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      186
      1475
    3. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      109
      1411
    4. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      156
      1358
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      45
      1046
    6. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      980
    7. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      966
    8. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      119
      923
    9. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      93
      900
    10. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      886
    Aihe