Tietääkö täällä ketään onko Luminarcin mustajalkaisten lasien teko lopetettu kokonaan?? jos niitä saa jostain niin voisiko joku ilmoittaa että mistä!
Luminarc:in laseja??
7
2973
Vastaukset
- namihiiri
mutta käsittääkseni on lopetettu.
Voit koittaa tarkistaa täältä:
www.luminarc.us/ - maikki12
Valmistuksesta en tiedä, mutta mulla on niitä aika paljon ja olen ajatellut myydä ne pois. Olisitko halukas kenties ostamaan vai miksi kyselit valmistuksesta?
- pippuripipari
Joo, olisin halukas ostamaan laseja, mutta kun niitä on aika mahdoton enään löytää!!!
- maikki12
pippuripipari kirjoitti:
Joo, olisin halukas ostamaan laseja, mutta kun niitä on aika mahdoton enään löytää!!!
En tiä ovatko ne laseja joita etit. Mutta mulla on luminarcin valko ja punaviinilaseja, kirkkaita, joissa musta ohut jalka.
- pippuripipari
maikki12 kirjoitti:
En tiä ovatko ne laseja joita etit. Mutta mulla on luminarcin valko ja punaviinilaseja, kirkkaita, joissa musta ohut jalka.
Kyllä luulisin, mutta mulla on jo vakkari- ja punkkulasit (molempia 12 kpl)!! Puuttuu vaan joitain yksittäisiä laseja!!
- heinäkuun lopussa
ainakin valkoviini- ja punaviinilaseja.
Voi olla että esim. Porvoon myymälässä, joka on isompi, on muitakin ko. lasisarjan laseja.
Kannattaa ehkä soittaa ja varmistaa, itse ostin 2 pkt, oli kätevä kuljettaa, kuin ennen vanhaan ja saan vietyä takuulla ehjinä mökille rapujuhliin, kun ovat vielä noissa laatikoissa. - Anonyymi
Meillä on myytävänä näitä laseja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1125825Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta323927- 823332
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182946Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2501997Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?871963- 1411758
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui391685Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881529