Tietääkö täällä ketään onko Luminarcin mustajalkaisten lasien teko lopetettu kokonaan?? jos niitä saa jostain niin voisiko joku ilmoittaa että mistä!
Luminarc:in laseja??
8
3703
Vastaukset
- namihiiri
mutta käsittääkseni on lopetettu.
Voit koittaa tarkistaa täältä:
www.luminarc.us/ - maikki12
Valmistuksesta en tiedä, mutta mulla on niitä aika paljon ja olen ajatellut myydä ne pois. Olisitko halukas kenties ostamaan vai miksi kyselit valmistuksesta?
- pippuripipari
Joo, olisin halukas ostamaan laseja, mutta kun niitä on aika mahdoton enään löytää!!!
- maikki12
pippuripipari kirjoitti:
Joo, olisin halukas ostamaan laseja, mutta kun niitä on aika mahdoton enään löytää!!!
En tiä ovatko ne laseja joita etit. Mutta mulla on luminarcin valko ja punaviinilaseja, kirkkaita, joissa musta ohut jalka.
- pippuripipari
maikki12 kirjoitti:
En tiä ovatko ne laseja joita etit. Mutta mulla on luminarcin valko ja punaviinilaseja, kirkkaita, joissa musta ohut jalka.
Kyllä luulisin, mutta mulla on jo vakkari- ja punkkulasit (molempia 12 kpl)!! Puuttuu vaan joitain yksittäisiä laseja!!
- heinäkuun lopussa
ainakin valkoviini- ja punaviinilaseja.
Voi olla että esim. Porvoon myymälässä, joka on isompi, on muitakin ko. lasisarjan laseja.
Kannattaa ehkä soittaa ja varmistaa, itse ostin 2 pkt, oli kätevä kuljettaa, kuin ennen vanhaan ja saan vietyä takuulla ehjinä mökille rapujuhliin, kun ovat vielä noissa laatikoissa. - Anonyymi
Meillä on myytävänä näitä laseja.
- Anonyymi00008
Minulla ainakin on, voisin myydä pois,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1701479
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3361096- 45914
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html173790- 39749
- 49700
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244530585- 52571
- 116568
Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44531