Millä kilometreillä pitää aloittaa isompi korjaaminen ja millaisiin kuluihin on syytä varautua?
Kardaanin nivelet? Koneremppa? Kytkin?
100.000 km on jo takana.
Ajokilometrit?
10
3458
Vastaukset
- Mitäs sitä etukäthen suree ...
On se niin tuo homma jotta sit kun alkaa enempi ääniä kuulummaan, tai jos selevästä laskee jotain alle. Mitä se tuo nyt tuommonen on kun ajelet vaan rauhas, kyllä sen sit huomaa ja hää ilmoittelee kun kaipaa sun huomioos !
Jovain anna olla ja lähe myöte ! - kilometreilä
pitää pyörä purkaa ja mitata kaikki paikat.
On todennäköistä,että saa tehdä aika kalliin remontin.Pelkkä moottoriremppa maksaa kivasti ja
sitten jousitukset ym.muut kivat ,niin ehkä noin5000 eurolla pääsee remontin alkuun.- Nyt ´puhutaan MOOTTORIPYÖRI...
He hee... joo. Olipa aika PROVO:n yritys.
- Kgta
tuossa matkassa bemari on vasta sisäänajettu jos on huollettu asiallisesti. jos kieli taipuu niin www.ibmwr.org tarinoissa on juttua lisää.
- LT-mies
Jos kytkintä on luistatettu paljon, kytkinlevy voi olla kulunut...Mitään muuta en edes epäile.
- el_lupo
runsaasta kaupunkiajosta? Eräs saksalainen pappa oli ajanut K100:lla yli 600tuh. Kytkin oli vaihdettu kaksi kertaa, eikä ollut muita murheita. Tuohon kilometrimäärään olisi todennäköisesti saanut hankkia ainakin kuusi kappaletta japseja, että matka olisi taittunut.
- tosiasia
että mikään ei kestä rajattomasti.Ehkä pyörällä voi vielä ajaa muutamia kymppitonneja,mutta sitten voi tulla niin iso vaurio ettei edes kannata korjata.
- vm2001
tätä menoa ajelen siis ilman huolenhäivää vielä n. 10 vuotta!! ;)
- das GS
sanoisi että don't fix it if it ain't broken. Vapaasti suomennettuna; älä räplää sitä jos se ei ole rikki!. Huollot 10t välein ja hanaa...Huomaat kyllä jos on oikeasti korjattavaa...
- jukajukan
Liikkuvan miehet ajaa 150tkm ja sit vaihtoon? Vai onko muilla tarkkaa tietoa? Harmittaa kun itse en ajanut kuin ekat 9tkm asunnonvaihtoprojektien vuoksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400006171048124h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?102639Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2222114Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja231933- 721120
Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.491114Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo59979Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?77929- 170925
En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.43872