Onko Pikachu tyttö vai poika?(Siin telkkari sarjassa)En oo koskaan tullu ajatelleeks tätä asiaa..........
Ööööööööööööööööööööh..........
9
902
Vastaukset
- Toivoton
Mangassa se on poika, sillä se päätyy Prof. Oakin pyydykseen sydänsurujen takia (sen rakastama kukkapäinen pikachutyttö antaa rukkaset). Tv-sarjasta en ole varma, mutta kyllä se aika poikamaisesti käyttäytyy. Ellei se sitten ole sukupuoleton.
- Pie
Pikachut eivät ole sukupuolettomia.
- Dark-Blastoise
Mut eiks siin yhes (kauneushoitola?) jaksossa sanottu että jotain tällästä: Pikachuhan on tyttö (ei ehkä ihan kirjaimellisesti, ku siit on niin kauan ku katoin sen viimeks, mut...) nii ja Pikachu pukeutu viel siihen (vaaleenpunaseen?) mekkooki... emmä kyl tiiä... en tiiä en
- mekulius
kylä se ehkä on poika (£3£]0}
- ggg
joo se on poika mut se meni sukupuoli leikkauksee ja silt revittii pallit irti ja pippeli leikattii saksilla.. koska pikachu on homo ja ash panee sitä perseesee
- Masterzelda
Luulen, että se on poika. http://www.serebii.net/movies/mew/pics4.shtml
Pictures Noi vaattet mitkä sille puetaan näyttää enemmän pojan vaatteilta. - moi1266
se on tyttö
- Anonyymi
Miespuolinen hahmo. Tietysti.
- Anonyymi
Pitäs vissii olla tyttö ku kuulostaaki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2264641Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k223439Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2621995Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,81812Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast381247Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611209Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin100944- 30777
- 61767
- 176750