...mutu-tuntumaa täällä hengailevien ihmisten keski-iästä???
Heitä Gila
24
2202
Vastaukset
- gila
Jaa joo, täällä on aika monenikäistä väkeä. Tiedän ainakin hengailijoita ikäluokissa parikymppisestä nelikymppiseen. Ehkä enemmän niitä nuoria, joten oliskohan se keski-ikä joku alle 30. Heitänpä 27 v.
Mitäs muut sanoo? Vai ilmoittaudutteko ikänne kanssa tarkastukseen ;)- neiti näpsä
Joo ikää jo 41 v.teinien parissako vehtaan?
Mielenkiintoista keskustelujahan tällä palstalla toisinaan on. Aika uusi areenalla, vasta pari viikkoa silmäillyt. - gila
neiti näpsä kirjoitti:
Joo ikää jo 41 v.teinien parissako vehtaan?
Mielenkiintoista keskustelujahan tällä palstalla toisinaan on. Aika uusi areenalla, vasta pari viikkoa silmäillyt.Itse olen 45 :)
- Lucius_C
Minä olen 40 v.
- paremmaksi...
gila kirjoitti:
Itse olen 45 :)
46v.
- olen ainakin
Lucius_C kirjoitti:
Minä olen 40 v.
vähän päälle kolmenkympin.
- kypsää
kauraa;)) 40
- luokassa
Vielä kypsempää kauraa, 50 :)
- ei kuitenkaan teini
Nuoremmat eivät näköjään ikäänsä täällä suostukaan paljastamaan. Minä kuulun kuitenkin tähän "nuoriso-osastoon" eli ikää 21v
- ilmoittautuu
Täälläpä toinen joka kuuluu ilmeisesti "nuoriso-osastoon", ikää ehtinyt tulla 23v. Eiköhän meitä parikymppisiä täällä ole useempiakin :)
- Amfibi
Heh.
Mähän taidankin olla sitten varsinainen vaari täällä.
Varsinainen kummajainen täällä "tyttöjen" ja nuorten naisten keskuudessa.
No elämä on :-)
Ai niin se ikä.... 47v nuori - .....
36 vee
- heidididi
Heip!
Minä olen 24.
t.heidi
- kesä
47v.eikä yhtään nukuttanu tänä yönä:)
- gila
...kuin oletin, ainakin nämä ilmoittautuneet keskimäärin. Tarkkaa ikää eivät kaikki ole kertoneet, mutta arvioisin että keski-ikä tähän asti on pikemminkin 37 kuin 27.
Mutta enpä usko, että se on todellinen kaikkie kirjoittajien keski-ikä. Siis jotenkin - onhan täällä selvästi nuortenkin kirjoituksia...- Kize
Aikasta yllättävää tämän tarinan kulku. Mä olisin ehkä veikannut alkujaan myös alta 30. No mutta, mene ja tiedä... tämähän oli vain pienenpieni osa.
28 vuotias.Kohta onkin aika astua kolmenkympin saappaisiin,kivaa!Ei pukkaa kriisiä:) (vielä ainaskaan)
- muija
ei paha.
- Mia_
mittarissa tämän palstan seuraajalla 23 ihanuutta=)
- mipa25
mittariin napsahtaa 26 vuotta elettyä elämää tälle tytölle...
- kijfgetndue
pian 49. Vanha ihminen.
- ...
olen 41v nainen ja helsinki!
- vaan
... kirjoitti:
olen 41v nainen ja helsinki!
ja minä 42 pohjoisesta;)
- C.R.
22 ja Turku
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1026508
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h844954Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1073218Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p303062Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262265Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191636Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961231Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3391222Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311136- 48904