Heitä Gila

Kize

...mutu-tuntumaa täällä hengailevien ihmisten keski-iästä???

24

2221

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gila

      Jaa joo, täällä on aika monenikäistä väkeä. Tiedän ainakin hengailijoita ikäluokissa parikymppisestä nelikymppiseen. Ehkä enemmän niitä nuoria, joten oliskohan se keski-ikä joku alle 30. Heitänpä 27 v.

      Mitäs muut sanoo? Vai ilmoittaudutteko ikänne kanssa tarkastukseen ;)

      • neiti näpsä

        Joo ikää jo 41 v.teinien parissako vehtaan?
        Mielenkiintoista keskustelujahan tällä palstalla toisinaan on. Aika uusi areenalla, vasta pari viikkoa silmäillyt.


      • gila
        neiti näpsä kirjoitti:

        Joo ikää jo 41 v.teinien parissako vehtaan?
        Mielenkiintoista keskustelujahan tällä palstalla toisinaan on. Aika uusi areenalla, vasta pari viikkoa silmäillyt.

        Itse olen 45 :)


      • Lucius_C

        Minä olen 40 v.


      • paremmaksi...
        gila kirjoitti:

        Itse olen 45 :)

        46v.


      • olen ainakin
        Lucius_C kirjoitti:

        Minä olen 40 v.

        vähän päälle kolmenkympin.


    • kypsää

      kauraa;)) 40

      • luokassa

        Vielä kypsempää kauraa, 50 :)


    • ei kuitenkaan teini

      Nuoremmat eivät näköjään ikäänsä täällä suostukaan paljastamaan. Minä kuulun kuitenkin tähän "nuoriso-osastoon" eli ikää 21v

      • ilmoittautuu

        Täälläpä toinen joka kuuluu ilmeisesti "nuoriso-osastoon", ikää ehtinyt tulla 23v. Eiköhän meitä parikymppisiä täällä ole useempiakin :)


    • Amfibi

      Heh.
      Mähän taidankin olla sitten varsinainen vaari täällä.
      Varsinainen kummajainen täällä "tyttöjen" ja nuorten naisten keskuudessa.
      No elämä on :-)
      Ai niin se ikä.... 47v nuori

    • .....

      36 vee

      • heidididi

        Heip!

        Minä olen 24.
        t.heidi


    • kesä

      47v.eikä yhtään nukuttanu tänä yönä:)

    • gila

      ...kuin oletin, ainakin nämä ilmoittautuneet keskimäärin. Tarkkaa ikää eivät kaikki ole kertoneet, mutta arvioisin että keski-ikä tähän asti on pikemminkin 37 kuin 27.

      Mutta enpä usko, että se on todellinen kaikkie kirjoittajien keski-ikä. Siis jotenkin - onhan täällä selvästi nuortenkin kirjoituksia...

      • Kize

        Aikasta yllättävää tämän tarinan kulku. Mä olisin ehkä veikannut alkujaan myös alta 30. No mutta, mene ja tiedä... tämähän oli vain pienenpieni osa.


    • 28 vuotias.Kohta onkin aika astua kolmenkympin saappaisiin,kivaa!Ei pukkaa kriisiä:) (vielä ainaskaan)

    • muija

      ei paha.

    • Mia_

      mittarissa tämän palstan seuraajalla 23 ihanuutta=)

    • mipa25

      mittariin napsahtaa 26 vuotta elettyä elämää tälle tytölle...

    • kijfgetndue

      pian 49. Vanha ihminen.

      • ...

        olen 41v nainen ja helsinki!


      • vaan
        ... kirjoitti:

        olen 41v nainen ja helsinki!

        ja minä 42 pohjoisesta;)


    • C.R.

      22 ja Turku

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      881
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      648
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      603
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe