...mutu-tuntumaa täällä hengailevien ihmisten keski-iästä???
Heitä Gila
24
2221
Vastaukset
- gila
Jaa joo, täällä on aika monenikäistä väkeä. Tiedän ainakin hengailijoita ikäluokissa parikymppisestä nelikymppiseen. Ehkä enemmän niitä nuoria, joten oliskohan se keski-ikä joku alle 30. Heitänpä 27 v.
Mitäs muut sanoo? Vai ilmoittaudutteko ikänne kanssa tarkastukseen ;)- neiti näpsä
Joo ikää jo 41 v.teinien parissako vehtaan?
Mielenkiintoista keskustelujahan tällä palstalla toisinaan on. Aika uusi areenalla, vasta pari viikkoa silmäillyt. - gila
neiti näpsä kirjoitti:
Joo ikää jo 41 v.teinien parissako vehtaan?
Mielenkiintoista keskustelujahan tällä palstalla toisinaan on. Aika uusi areenalla, vasta pari viikkoa silmäillyt.Itse olen 45 :)
- Lucius_C
Minä olen 40 v.
- paremmaksi...
gila kirjoitti:
Itse olen 45 :)
46v.
- olen ainakin
Lucius_C kirjoitti:
Minä olen 40 v.
vähän päälle kolmenkympin.
- kypsää
kauraa;)) 40
- luokassa
Vielä kypsempää kauraa, 50 :)
- ei kuitenkaan teini
Nuoremmat eivät näköjään ikäänsä täällä suostukaan paljastamaan. Minä kuulun kuitenkin tähän "nuoriso-osastoon" eli ikää 21v
- ilmoittautuu
Täälläpä toinen joka kuuluu ilmeisesti "nuoriso-osastoon", ikää ehtinyt tulla 23v. Eiköhän meitä parikymppisiä täällä ole useempiakin :)
- Amfibi
Heh.
Mähän taidankin olla sitten varsinainen vaari täällä.
Varsinainen kummajainen täällä "tyttöjen" ja nuorten naisten keskuudessa.
No elämä on :-)
Ai niin se ikä.... 47v nuori - .....
36 vee
- heidididi
Heip!
Minä olen 24.
t.heidi
- kesä
47v.eikä yhtään nukuttanu tänä yönä:)
- gila
...kuin oletin, ainakin nämä ilmoittautuneet keskimäärin. Tarkkaa ikää eivät kaikki ole kertoneet, mutta arvioisin että keski-ikä tähän asti on pikemminkin 37 kuin 27.
Mutta enpä usko, että se on todellinen kaikkie kirjoittajien keski-ikä. Siis jotenkin - onhan täällä selvästi nuortenkin kirjoituksia...- Kize
Aikasta yllättävää tämän tarinan kulku. Mä olisin ehkä veikannut alkujaan myös alta 30. No mutta, mene ja tiedä... tämähän oli vain pienenpieni osa.
28 vuotias.Kohta onkin aika astua kolmenkympin saappaisiin,kivaa!Ei pukkaa kriisiä:) (vielä ainaskaan)
- muija
ei paha.
- Mia_
mittarissa tämän palstan seuraajalla 23 ihanuutta=)
- mipa25
mittariin napsahtaa 26 vuotta elettyä elämää tälle tytölle...
- kijfgetndue
pian 49. Vanha ihminen.
- ...
olen 41v nainen ja helsinki!
- vaan
... kirjoitti:
olen 41v nainen ja helsinki!
ja minä 42 pohjoisesta;)
- C.R.
22 ja Turku
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä792392Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1421538- 1331462
- 1581234
- 1091033
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten386965Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683