Hugo lautapelin ohje

hugopeli

Ostin lapselleni Hugo lautapelin (hugo vapauttaa hugoliinan) kirppikseltä, mutta vaikka paketin päällä luki että kaikki osat on tallella ei ohjetta kuitenkaan ollutkaan. Nyt surullisina ihmettelemme miten peliä kuuluu pelata. Jos jollakin sellainen on ottaisin neuvot mielellään vastaan. Ei kovin vaikea ole mutta jotain oleellista emme hoksaa...

9

2058

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ultsi

Minulta saat peli ohjeen kopion.Onko se peli algan ja onko siinäHugo-kortteja,ovikortteja,nuolinumero kortteja kultasäkki nappuloita? Jos on niin lähetä minulle sähköposti osoittesi,niin kyselen sitä pitkin postiosoitettasi mihin lähetä kyseisen peli ohje kopion. Tiedän tuntee kun pelistä puuttuu jotain,vaikka on merkitty olevan kaikki osat.

• hugopeli

Tuhannet kiitokset sinulle. Ihanaa huomata että hyväsydämisiä ihmisiä on vielä olemassa. Tulimme todella iloiseksi yhteydenotostasi! Harmi ettei minulla ole kaipaamiesi pelien ohjeita, mutta toivottavasti joku ystävällinen ihminen auttaa sinua. Sähköpostini on [email protected], mailaile niin sovitaan yksityiskohdista.

• ansq
        hugopeli kirjoitti:

Tuhannet kiitokset sinulle. Ihanaa huomata että hyväsydämisiä ihmisiä on vielä olemassa. Tulimme todella iloiseksi yhteydenotostasi! Harmi ettei minulla ole kaipaamiesi pelien ohjeita, mutta toivottavasti joku ystävällinen ihminen auttaa sinua. Sähköpostini on [email protected], mailaile niin sovitaan yksityiskohdista.

Olisiko minullekkin mahdollista vaikka skannata kyseisiä ohjeita? :) Minulle kävi juuri samalla tavalla eli ostin kirpparilta ja ohjeet puuttuu :(

osoite: [email protected]

olisin todella kiitollinen! :)

• sisu84
        ansq kirjoitti:

Olisiko minullekkin mahdollista vaikka skannata kyseisiä ohjeita? :) Minulle kävi juuri samalla tavalla eli ostin kirpparilta ja ohjeet puuttuu :(

osoite: [email protected]

olisin todella kiitollinen! :)

Myös mulla kävi aivan samalla lailla ja nyt ollan ilman ohjeita.
        Olisin kiitollinen jos saisin kans ohjeet peliin=)
        [email protected]

• zzeh

multa puuttuis ne ohjeet siihen lautapeliin et oisko niitä mahis saada viellä:)

sähköpostiosote:[email protected]

• hink

Meiltäkin puutuu Hugo-pelin ohjeet, joten olisin erittäin kiitollinen saadessani ne

• Anonyymi

Moi.
        Ohjeet lähetetty tonttujen matkaan.

• kans ohjeet!

Kuten arvata saattaa saimme kyseisen pelin äskettäin ja ohjeet puuttuivat. Olisimme kiitollisia ohjeista. =)

[email protected]

• Spuide81

Hei!

Meiltä puuttuu kans ohjeet, oisko viel mahdollista saada vaikka sähköpostiin ne?

[email protected]

KIITOS

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi

Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.
      Maailman menoa
      117
      6329
    2. Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies

Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk
      Ikävä
      380
      6142
    3. Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?

Työ­matkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotelli­surmasta tie
      Lapua
      69
      5970
    4. Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"

sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni
      Maailman menoa
      344
      3962
    5. Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten

Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril
      Maailman menoa
      145
      2365
    6. Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina

Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.
      Maailman menoa
      4
      2345
    7. Orpo pihalla kuin lumiukko

Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA
      Kansallinen Kokoomus
      119
      1403
    8. Onko täällä helmessä tapahtunut vakava rikos?

Onko kuullut kukaan mitään.
      Haapavesi
      12
      1241
    9. Miten kauan sulla menisi

Jos tulisit mun luo tänne nyt kahvinkeittoon?
      Ikävä
      186
      1085
    10. Miksi me oikein

Rakastuttiin?
      Ikävä
      59
      887
    Aihe