Ostin lapselleni Hugo lautapelin (hugo vapauttaa hugoliinan) kirppikseltä, mutta vaikka paketin päällä luki että kaikki osat on tallella ei ohjetta kuitenkaan ollutkaan. Nyt surullisina ihmettelemme miten peliä kuuluu pelata. Jos jollakin sellainen on ottaisin neuvot mielellään vastaan. Ei kovin vaikea ole mutta jotain oleellista emme hoksaa...
Hugo lautapelin ohje
9
1635
Vastaukset
- ultsi
Minulta saat peli ohjeen kopion.Onko se peli algan ja onko siinäHugo-kortteja,ovikortteja,nuolinumero kortteja kultasäkki nappuloita? Jos on niin lähetä minulle sähköposti osoittesi,niin kyselen sitä pitkin postiosoitettasi mihin lähetä kyseisen peli ohje kopion. Tiedän tuntee kun pelistä puuttuu jotain,vaikka on merkitty olevan kaikki osat.
- hugopeli
Tuhannet kiitokset sinulle. Ihanaa huomata että hyväsydämisiä ihmisiä on vielä olemassa. Tulimme todella iloiseksi yhteydenotostasi! Harmi ettei minulla ole kaipaamiesi pelien ohjeita, mutta toivottavasti joku ystävällinen ihminen auttaa sinua. Sähköpostini on [email protected], mailaile niin sovitaan yksityiskohdista.
- ansq
hugopeli kirjoitti:
Tuhannet kiitokset sinulle. Ihanaa huomata että hyväsydämisiä ihmisiä on vielä olemassa. Tulimme todella iloiseksi yhteydenotostasi! Harmi ettei minulla ole kaipaamiesi pelien ohjeita, mutta toivottavasti joku ystävällinen ihminen auttaa sinua. Sähköpostini on [email protected], mailaile niin sovitaan yksityiskohdista.
Olisiko minullekkin mahdollista vaikka skannata kyseisiä ohjeita? :) Minulle kävi juuri samalla tavalla eli ostin kirpparilta ja ohjeet puuttuu :(
osoite: [email protected]
olisin todella kiitollinen! :) - sisu84
ansq kirjoitti:
Olisiko minullekkin mahdollista vaikka skannata kyseisiä ohjeita? :) Minulle kävi juuri samalla tavalla eli ostin kirpparilta ja ohjeet puuttuu :(
osoite: [email protected]
olisin todella kiitollinen! :)Myös mulla kävi aivan samalla lailla ja nyt ollan ilman ohjeita.
Olisin kiitollinen jos saisin kans ohjeet peliin=)
[email protected] - zzeh
multa puuttuis ne ohjeet siihen lautapeliin et oisko niitä mahis saada viellä:)
sähköpostiosote:[email protected] - hink
Meiltäkin puutuu Hugo-pelin ohjeet, joten olisin erittäin kiitollinen saadessani ne
- Anonyymi
Moi.
Ohjeet lähetetty tonttujen matkaan.
- kans ohjeet!
Kuten arvata saattaa saimme kyseisen pelin äskettäin ja ohjeet puuttuivat. Olisimme kiitollisia ohjeista. =)
[email protected] - Spuide81
Hei!
Meiltä puuttuu kans ohjeet, oisko viel mahdollista saada vaikka sähköpostiin ne?
[email protected]
KIITOS
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä642116Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1721722Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701418Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2431389Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2371337Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421195- 811186
- 1281165
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3571126Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3291103