Vanhojen +22 miitti

Cas-X

Minne katositte rakkaat vanhat 22 _laiset viime kesän jälkeen??? Ei sen puoleen katosin itsekkin!!!

15.7 järkätään vanhojen 22 porukan miitti.. se on aika lähellä tuota lintsi miiittiä mutta moni ei halua sinne tulla...

Joten miittiä pugaa tälle ajalle... Paikka vielä auki .. mut suunnitellaan shitä shitten hanit

43

5472

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Suoleton

      Saattaishan tota jopa tullakin;) Kommenttia muutkin perkeles...

    • *tuntee itsensä vanhaksi*
      kiitos kutsusta Cassilaisein...
      tulen ilomielin ja tilaan hyvän kelinkin sille päivälle.. eikös näin?

      tsemppiä ja kaunista alkukesää kaikille 22 sen ihmisille, olijoille ja veijareille

      *hymyilee aurinkoisesti*
      t. Muttis

      • Jos omalla kohdallani kriteerin miittiinosallistujaksi täyttyvät ja kalenteri suinkin saliin, tulen paikalle.

        *halaus ja aurinkoista alkukesää*


      • taunopa
        Nikky kirjoitti:

        Jos omalla kohdallani kriteerin miittiinosallistujaksi täyttyvät ja kalenteri suinkin saliin, tulen paikalle.

        *halaus ja aurinkoista alkukesää*

        mitä sulle kuulu mulle kuulu hyvää ja ajatelin vastata sulle sinne koska on hyvää aikaa vastailla sulle mitä kuulu sulle vastaile jos sua kiinostaa vastata mulle tänne mulle ja kyselle jos halut tietää minusta enemän kirjoittele


    • mä olen kyllä hyvin wanha 22 :lainen, eipä mua ole siellä pitkään aikaan näkynyt ja miittejä en ole muutenkaan harrastanut, mutta katsellaan, katsellaan... =)

    • Kyllä se mulle passaa. :P

    • vapailija

      täällähän minäkin, en vaan arvaa tulla 22 kun olen jo 30 :/ dämn, mua syrjittäis kuitenkin..

      no eiku pelaan vaan kauheasti wowia ja eveä *pelinarkkis since 85 tjtn*

      mää tulen kans o/

    • Hyrava_

      Kahtellaan jos sitä jaksaa/kerkii/viittii/on varaa/jne... Vähän kyllä riippuu paikasta ja miitin ohjelmastakin.

      • meeeru

        Mie jo luulin et hyrre on kuollu sukupuuttoon! Hih.... käsittääkseni miekin olen jo vanha koska en tunne noita uusia sättääjiä yhtään..hihi... joten laitan minäkin harkintaan tämän. :)


      • Hyrava_
        meeeru kirjoitti:

        Mie jo luulin et hyrre on kuollu sukupuuttoon! Hih.... käsittääkseni miekin olen jo vanha koska en tunne noita uusia sättääjiä yhtään..hihi... joten laitan minäkin harkintaan tämän. :)

        ...eli mikäs pahan tappais... =) Ja kyllä mä taas oon alkanu sillointällöin käväsemään sätissä. On vaan niin paljon muutakin tekemistä, että lähinnä joskus vkl-öinä tulee paikalla oltua, ellei oo eksyny baariin taikka jonnekin muualle hunningolle.

        Tosin, eipä tuolla sätissä enää niin mukavaa olekaan ku ei nykyistä väkeä juurikaan tunne. Enää muutamia tuttuja satunnaisesti näkee, muuten on porukka aika totaalisesti vaihtunut.


    • rotacidni

      Mä en taida olla ees vanha, ja sitäpaitsi en mä oo mihinkään kadonnu. Mut toki tuun jos kutsutaan, töissä oon nyt ankarasti, mut eiköhän aikaakin löydy.
      Mulla kyl niin huono muisti, et unohan kaikki, joten muistuttakaa sit muakin lähempänä...

    • tinja_82

      Myö mihinkään kadottu olla ;)

      juu, emmä myö mihinkään lintsille lähe, tulukee kaikki Ouluun vaan!!!
      Mie ainaki oon täälä, tai jotain. Ainaki taidan olla tuon ko. lauantain töissä.

      • MillaMafia/mahviamilla

        Hipheijakkaa!!

        Oulun lähistöllä mafiakin oleilee ja tiukasti.. Heinäkuussa yks viikonloppu vapaata ja se on jo täytetty ohjelmalla.. Ko. viikonlopun oonki sit yllätys yllätys töissä..

        Tosin en mä tiedä, et lukeudunko ees vanhoihin sättääjiin... Mut 22 :ssa tulee kyl vähänlaisesti nykyään asusteltua.. Mä oon nykyään enempi siel kakkosessa..

        Mut kannatan tinjan ehdotusta, tulukaa tänne vaan niin tavataan... :)


    • *Sohvitus*

      Mie tuun paikalle, jos vaan kykenen, työt ehkä hieman jarruttaa, mutta katellaan sitä sit lähempänä. Kellään ois paikkaehdotusta?

    • vähintään 3 merkkiä

      mitään miittejä tueta.. :D

    • Näillä näkymin tuo päivä olis vapaa joten toki tulen paikalle, sikäli kun ei muutoksia työvuoroihin tule:)

    • Avatar78

      Tuo 15.7 on mun synttäri pv... ja kesäloman eka pv.. joten taitaa jäädä mulla välistä =(((

      • Avatar78

        aivan loistava idea! Ei ole todellakana tullut sätittyyn..jostakin kumma syystä toviin ja yksi syy siihen on kyllä ollut se, että kaikki vanhat 'parrat' on kadonneet.. mihin koloon ne on oikeen kadonneet, kaikki löytäneet oman kullan ja tämän kainalossa kuhertelevat vai =)


      • perttu26*
        Avatar78 kirjoitti:

        aivan loistava idea! Ei ole todellakana tullut sätittyyn..jostakin kumma syystä toviin ja yksi syy siihen on kyllä ollut se, että kaikki vanhat 'parrat' on kadonneet.. mihin koloon ne on oikeen kadonneet, kaikki löytäneet oman kullan ja tämän kainalossa kuhertelevat vai =)

        itel ainakin kaikki aika menee oman naikkosen ja duunin kanssa sekä tuppaa olee näin kesällä muutakin tekemistä kuin istua sisällä....tosin vaikuttaa myös sekin että kaikki "vanhat"kadonnu,blaaaah....


    • Sunziina

      Mitä tarkoittaa vanha 22 -chattaaja..?? =/ Oonko mä tarpeeks vanha ja tunnettu...? No, tulen kuokkimaan jos ei muuten. :)

      • Hyrava_

        Juu, tiukkaa itseasiassa saattaa tehdä tuohon miittiin osallistuminen meikäläisen osalta.

        Ensinnäkin budjetti näyttää vielä toistaiseksi aika huolestuttavalta, tuossa kuun vaihteessa näyttäisi olevan melkoinen laskupino odottelemassa eli luultavasti käy "tili tuli, tili meni" -ilmiö.

        Ja heinäkuun alussa muutenkin alkaa aikamoinen hässäkkä, olisi sata ja yks asiaa hoidettavana, muunmuassa yhen kaverin muutto ja parit pippalot mihin on tullut lupauduttua. Saattaa olla, että on niin väsynyt ettei jaksa osallistua, mutta se taas riippuu mihin väliin saan kesälomat ängettyä.

        No, mutta toivon mukaan tuonne nyt sitten pääsisi käväisemään. Kuitenkin olisi ihan kiva taas nähdä muutamia ihmisiä pitkästä aikaa.

        No, mutta koittakaahan nyt saada joku paikka ja miitin ohjelma päätettyä niin itse pystyy suunnittelemaan vähäsen valmiiksi.


    • tytsy*

      Jep jep! Mie oon liian vanha, aivan liian vanha edes miitteihin. Siinon ollu ihan täys työ, kun tuon Mahvian oon treffaanu... Siitäkin on toipuminen viel menossa *reps* Ja on muuten sillä halppiksen tarjoilijallakin.....

      JOS lupaisin tulla, niin... juu en. En tule vaikka lomalla silloin olenkin. Voipi olla et Hesakin kutsuu kesällä, mutta että miittiin... Hmm.... liika paha... aivan liian paha. Säästän teidän siltä...

      Naattikaa iliman minnuu. Pohosen miittin voisin jopa tullakin *wirn*

    • Neeri

      ollu kiva valua paikalle mutta kun olen reissussa silloin... Hyravahyrdeliiniä olisi ollu oikein mukava tavata piiitkiin aikoihin :o)

    • perttu26*

      Cas perkele,sustaki kuuluu sentää jotai :D jaa-aa jååå ja taitaa jäädä välii.....hyvää kesää tutuille ;)

      • teepu

        Mulla ei ainakaan vielä ole merkintää tuolle päivälle kalenteriin eli kyllä sitä voisi olla tulossa, jos vain paikan sekä ajan saisi tietoon ennen kuin kyseinen päivä koittaa


      • Mutti
        teepu kirjoitti:

        Mulla ei ainakaan vielä ole merkintää tuolle päivälle kalenteriin eli kyllä sitä voisi olla tulossa, jos vain paikan sekä ajan saisi tietoon ennen kuin kyseinen päivä koittaa

        no niin.. 15.7. lähestyy
        mites olisi kello 18... jossain auringonpaisteessa nurtsilla.. *ottaa viltin, frisbeen, aurinkorasvan ja 3 kylmää sidukkaa matkaan*

        1) kaisaniemi (lähellä kulkuyhteyksiä)
        2) kaivopuisto (kivat maisemat.. kalliot & meri)

        äänestystä pystyyn!

        t. Muttis


      • Mutti kirjoitti:

        no niin.. 15.7. lähestyy
        mites olisi kello 18... jossain auringonpaisteessa nurtsilla.. *ottaa viltin, frisbeen, aurinkorasvan ja 3 kylmää sidukkaa matkaan*

        1) kaisaniemi (lähellä kulkuyhteyksiä)
        2) kaivopuisto (kivat maisemat.. kalliot & meri)

        äänestystä pystyyn!

        t. Muttis

        Minä siis nyt virallisesti äänestän kaisaniemen puistoa mutta tokihan se kaivarikin käy jos jengi sinne haluaa mennä :)

        Tulen sinne siis kaksin;)


      • Kata09 kirjoitti:

        Minä siis nyt virallisesti äänestän kaisaniemen puistoa mutta tokihan se kaivarikin käy jos jengi sinne haluaa mennä :)

        Tulen sinne siis kaksin;)

        Minen tiiä ollako sitä vanha eli uusi, mut saattaishan sitä tulla teittiä sinne kiusimaan, ellei mitään eroottisempaa satu kohdalle... *hörhörhör*

        Paikasta ei niin väliä, kun en ole kummassakaan aikaisemmin käynyt, joten olen jälleen tasapuolisesti pihalla.


      • teepu
        Kata09 kirjoitti:

        Minä siis nyt virallisesti äänestän kaisaniemen puistoa mutta tokihan se kaivarikin käy jos jengi sinne haluaa mennä :)

        Tulen sinne siis kaksin;)

        Ihan vain siksi Kaivari, että meri-ilmastokin saisi ees yhden äänen. Molemmat käyvät minulle siis todella hyvin ja aika 18 nurkilla kuulostaisi sopivalle.


      • teepu
        teepu kirjoitti:

        Ihan vain siksi Kaivari, että meri-ilmastokin saisi ees yhden äänen. Molemmat käyvät minulle siis todella hyvin ja aika 18 nurkilla kuulostaisi sopivalle.

        Sattuu olemaan päällekkäisiä hippoja ja tämäkin tuntuu kuivuvan kokoon joten en paikalle saavu...


    • ...taitaapa olla niin etten ole tuolloin maisemissa :( että pitikin sattua..hmm..no mut jos vaiks suunnitelmani muuttuu niih tavataan ku törmätään x)

    • meeeru

      totesinkin juuri että kyseessähän on ilosaarirokki-viikonloppu.... :(

      *rokrok*

    • Avatar78*

      Ilosaari ja Rockperry Festival, Tammerfest, Kultrock, Pori Jazz, Rauma Blues, Kaustinen Folk Music Festival on kaikki 14-16.7... Porukkaa saattaa olla noissakin kyseisenä vkl:na..ainakin näin olen 'vanhoiltanaamoilta' kuullut...lisäksi on mun syndet =)
      Eli en oo edelleenkään tulossa... mutta ette te ole vielä päättäneet ees paikkaakaan tai aikaa...
      Jos The Miitti jostakin syystä siirtyy.. saattaapi olla että pääsen mukaan =)

      Iloista kesää kaikille!!

      • Cas..

        Minun pääsyni peruuntui nyt ja en itse voi vaikuttaa mitenkään siihen..
        Olen hyvin pahoillani :(, mutta menkää ihmeessä ketkä olittekaan menossa sinne mihin sovitte miitin..
        Tai voihan sitä aina siirtää kun näyttää sille että kaikilla on jotakin menoa ja kuten Ava sanoikin niin paljon tapahtumia just tuolloin..
        Mulla ei ole itellä nettiä enkä juuri koneella viihdy muutenkaan niin luurista saapi kiinni jos tulee uusia miitti ehdotuksia.. Lämmintä kesän jatkoa kaikille... -Cas-


    • rota

      onkos joku nyt menossa jonnekin?
      vai peruko kaikki?

      • mutti

        no jaa.. minä taidan kuitenkin ottaa ne sidut ja viltin messiin.. *tilaa auringonpaisteen*.. menen vaikka yksin jos muut ei tule *hymy* tuo on tunti siitä kun mun kesäloma on alkanut .. joten en jätä juhlistamatta..

        seuraan saa liittyä jos joku haluaa.. paistatellaan leppoisasti päivää

        *hymy* muttis


      • Anti-Keijo
        mutti kirjoitti:

        no jaa.. minä taidan kuitenkin ottaa ne sidut ja viltin messiin.. *tilaa auringonpaisteen*.. menen vaikka yksin jos muut ei tule *hymy* tuo on tunti siitä kun mun kesäloma on alkanut .. joten en jätä juhlistamatta..

        seuraan saa liittyä jos joku haluaa.. paistatellaan leppoisasti päivää

        *hymy* muttis

        Taitaa tämä tyttö jäädä kotiin, ei budjetti anna myöten. :/ Pitäkää te muut hauskaa, paistakoon aurinko kirkkaille kasvoillenne. :)


      • rota
        Anti-Keijo kirjoitti:

        Taitaa tämä tyttö jäädä kotiin, ei budjetti anna myöten. :/ Pitäkää te muut hauskaa, paistakoon aurinko kirkkaille kasvoillenne. :)

        No mäki yritän paukata sit paikalle, onhan kaksin aina kivenpi ko yksin, Mut kyl sitä mielellään näkis muitakin naamoja.
        Eli seis itkentä ja matkaan...


      • mutti
        rota kirjoitti:

        No mäki yritän paukata sit paikalle, onhan kaksin aina kivenpi ko yksin, Mut kyl sitä mielellään näkis muitakin naamoja.
        Eli seis itkentä ja matkaan...

        kaisaniemessä klo 18.. katsotaan ketä tulee paikalle.. tuumataan sitten jäädäänkö siihen kellistelemään nurtsille vai touhutaanko muuta.. otan frisbeet messiin

        Ugh!
        Mutti


      • mutti
        mutti kirjoitti:

        kaisaniemessä klo 18.. katsotaan ketä tulee paikalle.. tuumataan sitten jäädäänkö siihen kellistelemään nurtsille vai touhutaanko muuta.. otan frisbeet messiin

        Ugh!
        Mutti

        no niin.. pientä raportin tynkää...
        miitti pidettiin kuten luvattiin...
        paikassa A paikalle saapui autolastillinen väkeä...
        siirryttyämme paikkaan B väkimäärä hieman enemmän kuin tuplaantui...
        kivaa oli...

        kiitos osallistuneille ja hengessä muuten vain mukana olleille

        t. Muttis


    • Minni hiiruli

      Ja aina mää oon myöhässä..jo on markkinat.
      Mut hyvvee jatkoo teil kaikille "vanhoille"
      *pusnus*

      • meeeru

        ihuna hiirulainen *puss*


      • Minnitin
        meeeru kirjoitti:

        ihuna hiirulainen *puss*

        Ihanaa posliini astiastoni..Miul oo enää ees messengeriä eiks mittään..mut ohan mul numero...iso kolomonen...ja teinipoijjaat*tirsk*


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      31
      2110
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      7
      1846
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      15
      1321
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      8
      1210
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      21
      1195
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      12
      1117
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1061
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      1025
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      1014
    10. 12
      997
    Aihe