Kertokaapa teijän kotiloiden mieliruokia? Mä meen just antamaan noille banaania, sitä en oo vielä koittanu. Mun kotiloiden mielituokaa on kaikki piltit..
Kotiloiden herkkuruokia?
5
296
Vastaukset
- kotilo-ja-gekkofani
Mun kotiloiden lempparia ovat piltit ja kissan - ja koirankuivamuonat ja muut herkkunappulat jne..Banaanikin on niiden suosiossa :)
- suskiii.kotilot
Mun kotiloitten lempiruoka on kurkku ja salaatti.
- kotilo-kaktusfani
suskiii.kotilot kirjoitti:
Mun kotiloitten lempiruoka on kurkku ja salaatti.
Kotiloni ahmivat aina kaiken salaatin ja kurkun:)Joskus jopa 2lautasellista:)Ne ovat niiden herkkua:)Toisena ovat(keitetty) peruna ja tomaatti:)
- *aaksuu** en rekkannut
kotilo-kaktusfani kirjoitti:
Kotiloni ahmivat aina kaiken salaatin ja kurkun:)Joskus jopa 2lautasellista:)Ne ovat niiden herkkua:)Toisena ovat(keitetty) peruna ja tomaatti:)
Mun aksujen lemppareita on: salaatti, voikukan lehet, maito, kurkku.
ja vihaa: omenaa, pilttejä, tomaattia.. - Aloittaja
*aaksuu** en rekkannut kirjoitti:
Mun aksujen lemppareita on: salaatti, voikukan lehet, maito, kurkku.
ja vihaa: omenaa, pilttejä, tomaattia..:D En tiennykkään et kotiloille voi antaa maitoa.. ô.O
Kertokaahan ihmeessä uusia ruoka vinkkejä!:D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t947653- 374047
- 473596
- 2433054
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402712- 452562
Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna212534- 1322491
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292439Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as292388