eli ei tämä näköön vaikuta,mutta en tiennyt mille palstalle laittaa.eli oikean silmän silmäkulma on melko kipeä.siihen sattuu aina jos räpsäyttää silmiä tai painaa siitä.tätä on jatkunut pari päivää.mikähän on ongelman nimi?
kipu silmäkulmassa
12
27260
Vastaukset
- että on
kyse ihan viattomasta tulehduksesta. menee kyllä ohi itsestään parissa päivässä, mutta älä sörki sitä silmää ja sitten toista - voi nimittäin levitä toiseenkin silmään ;)
ei huolta, ihan vaaraton juttu siis. tietysti jos pitkittyy tai oireet pahenee/muuttuu niin sitten lääkäriin.- _Anja_
no kipu lähti yhtäkkiä viikoksi pois,mutta palasi eilen.nyt luomi on myös turvonnut ja kipeä:/
- optikko
_Anja_ kirjoitti:
no kipu lähti yhtäkkiä viikoksi pois,mutta palasi eilen.nyt luomi on myös turvonnut ja kipeä:/
vaikuttaisi vähän blefariitilta, eli luomireunan tulehdukselta. Siihen on saatavana reseptillä ainakin voidemainen/geelimäinen lääke. Jos kipu ei lakkaa, niin kannattaa ottaa silmälääkäriin yhteyttä.
- sama
optikko kirjoitti:
vaikuttaisi vähän blefariitilta, eli luomireunan tulehdukselta. Siihen on saatavana reseptillä ainakin voidemainen/geelimäinen lääke. Jos kipu ei lakkaa, niin kannattaa ottaa silmälääkäriin yhteyttä.
luomen tulehdukselta...
- Simmusairas
Okei miulla sitte sama. D: :c
- Anonyymi
Niinpä. Aina saattaa lähtä sitten pariksi päivää ja palaa takaisin. Uskoisin että johtuu silmien ja/tai silmäkulman kuivuudesta. Lääkärissähän voisi tietty asian pahentuessa tarkistaa
- tyär
Mulla kans kipua silmäkulmassa ulkonurkassa välillä ja vähän punoittaa.. Miettinyt et mikä tää on pari viikkoa kestänyt. Nyt sain fucithalmic tippoja ja oon laittanut myös artelacin kostutustippoja.. Onko kokemuksia muillakin? Ei kamala kipu ole välillä vihlaisee
- Nimetöntyttö
Mulla on sama sattuu jos koskee silmäkulmaan ja välillä räpäyttäessä.
- Diudiu
Sama täällä. Nyt kipeänä jo viidettä päivää. Silmä ei punoita tai muitakaan oireita ei ole. Silmät näyttävät normaalilta.
- Anonyymi
Minulla ollut luun osa jomottavan kipeä, joka on kulmakarvojen alla. Kipuilua on kestänyt jo kaksi viikkoa. Särkylääkekään ei oikein helpota olevaa. Eikös tulehdus ole sellainen, että normaalit kipulääkkeet ei tehoa. Pitäisikö lähtä arvuutusasemalle näytille.
- Anonyymi
Mulla on jatkuva jomotuskipuinen silmäkulma, joka on kulmakarvojen alla. Kipua ollut jo 2- viikkoa. Eikä särkylääkkeet oikein auta.
- Anonyymi
Sama ongelma on aina kipeänä pitää varmaan lääkärillä tarkastuttaa asia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik103379MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681858Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411566Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin771169Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61982Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33948Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt209872- 170823
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59806Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768