kipu silmäkulmassa

_Anja_

eli ei tämä näköön vaikuta,mutta en tiennyt mille palstalle laittaa.eli oikean silmän silmäkulma on melko kipeä.siihen sattuu aina jos räpsäyttää silmiä tai painaa siitä.tätä on jatkunut pari päivää.mikähän on ongelman nimi?

12

23169

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • että on

      kyse ihan viattomasta tulehduksesta. menee kyllä ohi itsestään parissa päivässä, mutta älä sörki sitä silmää ja sitten toista - voi nimittäin levitä toiseenkin silmään ;)
      ei huolta, ihan vaaraton juttu siis. tietysti jos pitkittyy tai oireet pahenee/muuttuu niin sitten lääkäriin.

      • _Anja_

        no kipu lähti yhtäkkiä viikoksi pois,mutta palasi eilen.nyt luomi on myös turvonnut ja kipeä:/


      • optikko
        _Anja_ kirjoitti:

        no kipu lähti yhtäkkiä viikoksi pois,mutta palasi eilen.nyt luomi on myös turvonnut ja kipeä:/

        vaikuttaisi vähän blefariitilta, eli luomireunan tulehdukselta. Siihen on saatavana reseptillä ainakin voidemainen/geelimäinen lääke. Jos kipu ei lakkaa, niin kannattaa ottaa silmälääkäriin yhteyttä.


      • sama
        optikko kirjoitti:

        vaikuttaisi vähän blefariitilta, eli luomireunan tulehdukselta. Siihen on saatavana reseptillä ainakin voidemainen/geelimäinen lääke. Jos kipu ei lakkaa, niin kannattaa ottaa silmälääkäriin yhteyttä.

        luomen tulehdukselta...


    • Simmusairas

      Okei miulla sitte sama. D: :c

      • Anonyymi

        Niinpä. Aina saattaa lähtä sitten pariksi päivää ja palaa takaisin. Uskoisin että johtuu silmien ja/tai silmäkulman kuivuudesta. Lääkärissähän voisi tietty asian pahentuessa tarkistaa


    • tyär

      Mulla kans kipua silmäkulmassa ulkonurkassa välillä ja vähän punoittaa.. Miettinyt et mikä tää on pari viikkoa kestänyt. Nyt sain fucithalmic tippoja ja oon laittanut myös artelacin kostutustippoja.. Onko kokemuksia muillakin? Ei kamala kipu ole välillä vihlaisee

    • Nimetöntyttö

      Mulla on sama sattuu jos koskee silmäkulmaan ja välillä räpäyttäessä.

    • Diudiu

      Sama täällä. Nyt kipeänä jo viidettä päivää. Silmä ei punoita tai muitakaan oireita ei ole. Silmät näyttävät normaalilta.

    • Anonyymi

      Minulla ollut luun osa jomottavan kipeä, joka on kulmakarvojen alla. Kipuilua on kestänyt jo kaksi viikkoa. Särkylääkekään ei oikein helpota olevaa. Eikös tulehdus ole sellainen, että normaalit kipulääkkeet ei tehoa. Pitäisikö lähtä arvuutusasemalle näytille.

    • Anonyymi

      Mulla on jatkuva jomotuskipuinen silmäkulma, joka on kulmakarvojen alla. Kipua ollut jo 2- viikkoa. Eikä särkylääkkeet oikein auta.

    • Anonyymi

      Sama ongelma on aina kipeänä pitää varmaan lääkärillä tarkastuttaa asia

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1475
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1305
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1202
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1092
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1025
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1023
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe