pakko pakko!

*purkaus

Vituttaa! Niin paljon, ette voi ymmärtää kuinka paljon..

Ulkonäkö, jotkut sanoneet komeaksi (?) vaikea sanoa ovatko olleet tosissaan. Enimmäkseen sukulaisilta kuullut tuota. Vihaan itsessäni: finnejä, joita on melko paljon selässä. Ne eivät ole isoja patteja, ne ovat pieniä siellä täällä. Ei ole kipeitä tai mitään, kunhan vain ovat siinä häiritsemässä ja laskemassa itsetuntoa. Kasvoissa pieniä punaisia näppyjä vähän, melkein näkymättömiä mutta huomaa kuitenkin, sen verran kalpea olen. Pesen kasvoni kylmällä vedellä monta kertaa päivässä.

Huolehdin hygieniasta. Käyn vähintään 2 kertaa päivässä suihkussa. Pesen hampaat vähintään 2 kertaa päivässä.

Pidän huolta kunnostani, käyn säännöllisesti punttisalilla. En ole läski, en ole koskaan ollutkaan. Painan 82.5 kiloa, olen 183 cm pitkä. Rasvaprosenttia en tiedä, veikkaisin sen olevan 10-14.

Minulla on aina siistit vaatteet, koskaan ei ole rikkinäisiä tai likaisia.

Olen yksinäinen, minulla ei ole koskaan ollut tyttöystävää. En käy bileissä, en ryyppää (koska ei ole ketään jolle mennä ryyppäämään ;D) muuten kyllä varmaan kävisin silloin tällöin. Minulla ei ole ystäviä, kaikki jäivät toiselle puolelle suomea kun muutettiin puoli vuotta sitten. Nykyisessä koulussani kaikki ovat niin erilaisia kuin minä, tai siis en voisi kuvitella olevani heidän ystävä/kaveri. Heidän juttunsa vituttaa, heidän olemuksensa vituttaa minua, he ovat mielestäni ärsyttäviä.

Olen ollut tuon puolivuotta aivan yksin, kaiken vapaa-ajan olen viettänyt yksin. Olen saanut raivareita ja heittänyt tuolin seinään tai lyönyt pöytään nyrkillä niin että tavarat pomppaa ilmaan. Lyönyt oveen reijän jne. Olen sekoamassa tämän yksinäisyyden takia.

Löysin tämän sivun ja päätin kirjoittaa, onkohan muita samanlaisia? Tai joskus olleet, miten olette toimineet?

- joni89

21

1457

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • krtds

Eikö paikkakunnallasi ole yhtään ihmistä, jonka kanssa voisit kuvitella tutustuvasi paremmin?

• *purkaus

On varmasti, mutta koulu on sellainen ainoa paikka jossa näen ikäisiäni, ja olen heidän kanssaan tekemisissä. Vapaa-ajalla en käy esim. nuokkareilla jossa tapaisin muita, ja harrastan vain tuota salilla käyntiä eikä siellä paljoa ikäisiäni ole.

Ja tuntuu hieman hölmöltä mennä esimerkiksi tuonne nuoristalolle kun en tunne ketään. Paljon helpompaa olisi jos tuntisin edes yhden ihmisen, jonka kanssa sinne menisi.

• sfgdfgdf

harmi kuulla tollasta... yritä vaikka katella jostain (esim täältä suomi24stä) jotain maili/mese kaveria. se ei tietenkää oo sama kun kaveri ei-netistä, mut kaveri sekin. ja jos löytyy sielt paikkakunnalta, niin voittehan tavata kun tunnette peremmin.

• *purkaus

En paljoa koneella ole, joten enpä tiedä auttaisiko tuo mitään. Mutta kiitos vastauksesta, hyvä ideahan tuo oli.

• typsy

Eihän niitä ystäviä pelkästään koulusta löydy!Toisaalta sun ehkä kannattaisi antaa koulukavereilleskin mahdollisuus.En tiedä,voihan asentees heitä kohtaan ollaaiheellinenkin,mutta voisi kuvitella,että kokonaisesta koulusta edes yksi hyvä tyyppi löytys.Kannattaa lisäksi muistaa se,että metsä helposti vastaa niin kuin sinne huudetaan - yritä siis olla mukava ja "helppo" koulukavereille,kentis heistäkin sen myötä paljastuu uusia,"parempia"piirteitä.En tietenkään tiedä vaikka olisit jo yrittänytkin...

Mitä niihin sun itsetuntoa alentaviin näppyihin tulee,niin menepä jollekin seuraavista palstoista: terveys: akne & finnit (tms); muoti & kauneus: ihonhoito tai miesten ihonhoito. Sen verran kuitenkin neuvon,että pelkkä vesi ei kasvoille riitä,eikä saippuaakaan,sitähän ei edes saisi käyttää kasvoille.Pyydä myyjältä apua ja etsikää sulle kokonainen ihonhoitosetti joltain miestensarjalta.Siitä se lähtee.

• *purkaus

Mutta jos tiedän että en viihdy koululaisteni/luokkalaisteni seurassa, niin miksi ruveta teeskentelemään? Tai en läheskään kaikkia tunne, lähinnä luokkalaisiani tarkoitin. Ehkä luokan vaihto voisi auttaa..

Itseasiassa olen käyttänyt sellaista geeliä kasvoihin, apteekista ostin. Pitäisi vähentää/poistaa kokonaan finnit, ja olen ihan tyytyäväinen, 1-2 kertaa päivässä suihkun jälkeen levitän kasvoille, selkään hieman hankalaa laittaa. Ja tuubi on niin pieni että loppuisi heti, melko kalliskin on (~10e). Eihän se kaikkia ole poistanut, mutta ihoni on tasaisempi ja pehmeämpi.

Ja kiitos vastauksesta, sekä vinkeistä.

• kasityttö
        *purkaus kirjoitti:

Mutta jos tiedän että en viihdy koululaisteni/luokkalaisteni seurassa, niin miksi ruveta teeskentelemään? Tai en läheskään kaikkia tunne, lähinnä luokkalaisiani tarkoitin. Ehkä luokan vaihto voisi auttaa..

Itseasiassa olen käyttänyt sellaista geeliä kasvoihin, apteekista ostin. Pitäisi vähentää/poistaa kokonaan finnit, ja olen ihan tyytyäväinen, 1-2 kertaa päivässä suihkun jälkeen levitän kasvoille, selkään hieman hankalaa laittaa. Ja tuubi on niin pieni että loppuisi heti, melko kalliskin on (~10e). Eihän se kaikkia ole poistanut, mutta ihoni on tasaisempi ja pehmeämpi.

Kyllä sinulla vielä toivoa on. :) Olisiko sinulla mahdollista hankkia uutta harrastusta? Esimerkiksi jotain toisenlaista liikuntaa, kuten suunnistusta tms? Harrastuksista minä löysin seitseman vuotiaana muutaman ystävän jotka sitten tulivat muutaman vuoden kuluttua samalle luokalle kanssani ja nyt ollaan 15 ja edelleen hyviä ystäviä. :P

Luokanvaihto voisi olla hyvä ajatus, mutta sitten sinun pitäisi ehdottomasti muuttaa asennettasi. :) Ei kannata valmiiksi ajatella uudesta koulusta/luokasta negatiivisesti.

Liiallisesta pesusta ihosi voi kuivua ja sekin voi aiheuttaa finnejä.

• *purkaus
        kasityttö kirjoitti:

Kyllä sinulla vielä toivoa on. :) Olisiko sinulla mahdollista hankkia uutta harrastusta? Esimerkiksi jotain toisenlaista liikuntaa, kuten suunnistusta tms? Harrastuksista minä löysin seitseman vuotiaana muutaman ystävän jotka sitten tulivat muutaman vuoden kuluttua samalle luokalle kanssani ja nyt ollaan 15 ja edelleen hyviä ystäviä. :P

Luokanvaihto voisi olla hyvä ajatus, mutta sitten sinun pitäisi ehdottomasti muuttaa asennettasi. :) Ei kannata valmiiksi ajatella uudesta koulusta/luokasta negatiivisesti.

Liiallisesta pesusta ihosi voi kuivua ja sekin voi aiheuttaa finnejä.

Kiitos vinkistä, pannaan korvan taa :)

• typsy
        *purkaus kirjoitti:

En tarkottanu että sun pitäs alkaa teeskennellä.Ihminen vaan on niin hurjan moniulotteinen,että jos johonkuhun paremmin tutustut,voi hänestä löytyä ihan uusia piirteitä,jotka ehkä sopisivatkin yhteen sun mieltymystes kanssa.Mäkin oon monesti jostain syystä pitäny jotain ihmistä kaikkena muuna kun tutustumisen arvoisena,mutta sitten kun oon ajautunu jutustelemaan,onkin kyseessä ollu tosi hyvä tyyppi.

Mitä luokan vaihtamiseen tulee,eihän sun siihen tarvi ryhtyä voidakses hengata rinnakkaisluokkalaisten kanssa!

• mise90

Joo samas tilanteessa ollaan...oon sua vuotta nuorempi mut muuten samanlaisia. Muakin on kehuttu useesti (tytöt ja pojat) komeaksi ja niin taidan vähän ollakki mut ei se oo paljoa auttanu sosiaalises elämäs. En käy myöskään bileissä kun musta oli just coolia olla juomatta. Joopa joo. Vitun fiksu valinta. Tosin syytän yksinäisyydestäni enemmän itseäni. Pelasin korttini tosi huonosti vuos taakkseppäin. En kylläkään tarkoituksella mut joka tapaukses.

Tosin on mulla kolme koulukaveria jonka kaa aina välil oon mut sitä tapahtuu aiva liian harvoin. Oon yrittäny sopii tapaamisii mut jotenki ne aina kuihtuu kasaa.

Yksinäisyys ei mulle ainkaa tuo mitään agressioita mut sitäkin enemmän masennusta. Tai no ei sellasta kunnnon masennusta vaan enemmänki huonoo mieltä ja pahaa oloa. Jep ja kunnon pitkä yksinäinen kesä tulossa..upeeta.

Tekis mieli vaa ottaa kamat ja lähtee jonnekki toiseen maahan asumaan ja alottaa puhtaalta pöydältä. Tiedän että jos saisin uuden alun tekisin kaikki paljon paremmin kun vuos sitte. Mut onnek lukio on alkamas ja ehkä siel tapaa uusia tuttavuuksia.

No joo kaiken tän vuodatuksen jälkeen uskon vakaasti et en tuu elämään yksinäistä elämää elämäni loppuun asti vaan tään on enemmänki ohi menevä vaihe (niinku huomaatte oon optimisti) ja niin se varmasti sulki menee. Puol vuotta ei oo aika eikä mikään ja kuhan alat harrastaa vaik uusia haarastuksia nii salettii löydät pari kaverii.

• *purkaus

Tää yksinäisyys tuo agressioita JA tota huonoo mieltä ja pahaa oloa. Ja joka päivä oon huonol tuulel, vanhemmat on alkanu vihjailee että pitäs ettiä tyttöystävä että piristyisin..

Niin, jos ei ala polttamaan/ryyppäämään niin sitä jää jotenki ulkopuoliseks. Veikkaanpa että jos yläasteaikoina olisin käyny joka viikonloppu bileissä niin mulla olis paljon kavereita jne. Yksinäinen kesä mullaki on meneillään.

Mä ajattelen kans vähä samal taval ku sä, tekis mieli kans lähtee jonnekki ja alottaa kaikki alusta. Ja sitte uskon myös et tää on ohi menevää.

• *purkaus2.92

No kuule,mulle kelpaisit prkl.Oon ite persoonallinen,(sellaseks tätä luonnettani itse sanon,kuulostaa paremmalta)vittuilen kaikille koko ajan,mutta sentään en oo mikään dokaava pissis!Ihan hemmetin noloja sellaset jotka leikkii jtn aikuista.Oikeesti tekee vaan itsensä naurettaviks.Mielestäni sunkaan ei kannattas mennä dokaamaan vaikka oliskin joku jonka kans menisit.Paskat kuule,oot paljon parempi kuin ne ääliöt.

Sä kelpaisit kyllä mulle,mä en sulle.So,who cares?Oon tällänen mikä oon enkä aio muuttua.Kun mua haukutaan,nauran niille.Oon yksinäinen weirdo ja tälläsenä haluan pysyä.

Muuten,oot aikamoinen perfektionisti..Ja älä huoli,mua vituttaa kokoajan eikä stna tuu loppua.Paljon mielipiteitä.Ei ketään jolle niitä kertoa,enkä haluiskaan.

Tästäkin tekstistä saattaa tulla paljon kritiikkiä,"voi pikku punkkarityttö sauhuu,murrosikä taitaa ottaa koville",mutta tiedoksenne vain että nauran teille kaikille.Yleensä tänne kirjottaminen sotii periaatteitani vastaan.Silti,ettekö olekin kiitollisia että ilahdutin teitä tällä hengentuotteellani,viisasta paskaa...

• *purkaus

Taidan todellaki olla jonkulaine perfektionisti. Meinaan ulkonäkö on mulle helvetin tärkeää. Nyt vasta tajusin. Jos vaikka huomaan että kasvoihin on tullut uusi finni, niin pidän itseäni paljon huonompina kuin muut tjsp ja luulen että kaikki tuijottaa mua sen takia.

Tuollaisia pikku juttuja on paljon päivässä, ja ne laskee mun itsetuntoa. Sitten jos kuulen jonkun sanovan että olen komea/hyvän näköinen niin en usko, luulen että hän sanoo vain säälistä tai ei kuitenkaan tarkoita sitä.

Miten tästä pääsis pois? Huolehdin ulkonäöstäni ihan liikaa, tai stressaan. Ja luulin että vain tytöt ovat sellaisia, nyt huomasin että olen aivan samanlainen, tai ehkä pahempikin.

• tytsy.

Tekeekö rikkinäiset housut vaikka ihmisestä epäsiistin?ei musta mulla on usein rikkinäiset farkut vaan koska tykkään et ne on hienot musta.

• *purkaus

Ei tietenkään, jotkut sopivasti rikkinäiset voi olla tosi hienot ;) On mullakin yhdet farkut mitkä on rikki polvista, ja ne on hienot mun mielestä.

Se oli vain esimerkki tytsy.. :D

• missä päin sä nyt sitte asut? voisit hyvinki löytää vaik just kirjekavereista itelles oikeita kavereita :) sinne vaan hakemaan :) ja tosiaan toi liika pesu on huonoks iholle, se kuivattaa tosi paljon. muista sit aina laittaa rasvaa :) nii ja kokeile noihin uusiin finneihin laittaa jotain kuivattavaa ainetta, niitä no kaikkialla, monessa kaupassaki ihan hyviä. sillon voit kuivattaa finnit paikallisesti eikä se haittaa muuten naama. :) ainaki iter oon todennu hyväks keinoks :) ja jos sulla tuntuu pahalta ne selässä (ja naamassa) olevat finnit ni mee ihotautilääkärille käymään se voi antaa vinkin jostain sulle sopivasta pesuaineesta tai antaa jonku lääkekuurin :) ne auttaa aina ekana selkään. nii ja nytt otat paljon selkään aurinkoo ni se kuivattaa kans finnejä pois :) ja jos kaipaat juttuseuraa ni vaikka mulle voi mailata :)

• *purkaus

Tuota tuota.. Itä-Suomessahan mä. En "uskalla" kertoa tarkemmin, joku voisi jopa tunnistaa mut :D Etunimenkin erehdyin paljastamaan :O No joo ehkä ylireagoin mut en viitti ottaa pienintäkään riskiä. Olis noloa jos joku tunnistais mut nyt =D

Noista kirjekamuista en oikee tiedä, ikinä ei oo sellasiakaan ollu. Eikö ne ole vähän nuoremmille? En mielestäni pese liikaa, silloin ku kasvot ovat mielestäni liian rasvaiset niin käyn viileällä vedellä pesemässä. Ja aamulla laitan sitä geeliä, muulloin en.

Ja ihotautilääkäriä oon miettiny, jos nyt kesän jälkeen ei aurinko hävitä tarpeeks niin käännyn sen puoleen sit.

• anja-89
        *purkaus kirjoitti:

Tuota tuota.. Itä-Suomessahan mä. En "uskalla" kertoa tarkemmin, joku voisi jopa tunnistaa mut :D Etunimenkin erehdyin paljastamaan :O No joo ehkä ylireagoin mut en viitti ottaa pienintäkään riskiä. Olis noloa jos joku tunnistais mut nyt =D

Noista kirjekamuista en oikee tiedä, ikinä ei oo sellasiakaan ollu. Eikö ne ole vähän nuoremmille? En mielestäni pese liikaa, silloin ku kasvot ovat mielestäni liian rasvaiset niin käyn viileällä vedellä pesemässä. Ja aamulla laitan sitä geeliä, muulloin en.

Ja ihotautilääkäriä oon miettiny, jos nyt kesän jälkeen ei aurinko hävitä tarpeeks niin käännyn sen puoleen sit.

kasvoihin voisi auttaa jos pesisit ne ihan ihonpuhdistusaineella (halpaa ja helppoa) joko kerran tai kaksi päivässä, jos ei ajatus tunnu liian tyttömäiseltä.
        minulla ainakin kasvot pysyneet aika hyvänä päivittäisen putsauksen ja rasvauksen ansiosta. Kunhan muistaa tarkkailla ettei iho liikaa kuivu.

Yksinäisyys on helppo voittaa vaikkapa harrastuksella tai kesätyöpaikalla jossa on paljon nuoria, tai vaikkapa jollain festarilla tai konsertissa voi tavata ihan mukavaa porukkaa. Tai jos on koneella paljon mese/maili/chatti kaverit ovat helpoja ja on paljon valinnan varaa millaista seuraa haluaa, ja jos niiden kanssa ei sitten synkkaakkaan on helppo pistää välit poikki. Tai voi pitää yhteyttä vain puhelimen välityksellä jos ei jaksa koneella istua.
        Tapoja on monia jos ei luokkakaverit miellytä...

• *purkaus kirjoitti:

2 suihkua päivässä, joka päivä, kuivattaa ihoo tosi paljon, eikä niin usein pitäis käydä.ja just kans noi erilaiset pesuaineet on hyviä. mulle ihotautilääkäri suositteli shebamediä, sitä saa apteekista, ja on monia eri vaihtoehtoja; saippuaa, vaahtoa, pyyhkeitä, kasvovettä(muistaakseni) ja kuivatuspoikkoja.
        mä ite alotin mailikaveri-jutun alle vuosi sitte, eikä se ainakaa mun mielestä oo mitenkää ikärajotteista. siinähän pointtina on just se et ihmiset juttelee toisilleen ja tutustuu ihmisii joihin ei muuten koskaan ehkä tutustuis minkä syyn takia tahansa. tääl suomi24:n sivuilla on nuorten kirjekavereissa 20v ihmisii hakemassa mailikvaereita, just siks et kavereita ei oo paljon. kyl kannattaa kokeilla :)

• ...

En nyt tarkota mitenkään pahalla, mutta veikkaanpa että kaverien hankintaasi ei vaikuta ulkonäkösi...Nimittäin jos saat ylettömiä raivareita luokkatoveriesi nähden he alkavat pitää sinua hulluna ja pelottavana sekopäänä jonka lähellä eivät halua ollakkaan...Kertomasi perusteella vaikuttaa myös siltä että et anna luokkakavereillesi edes tilaisuutta...Ymmärrän kyllä yksinäisyyttäsi...

• *purkaus

En saa raivareita koulussa. Kiitos kuitenkin ymmärryksestä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      60
      3525
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      47
      2951
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      125
      2828
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      355
      1907
    5. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      73
      1132
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      10
      1121
    7. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      203
      1069
    8. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      27
      889
    9. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      45
      880
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      105
      877
    Aihe