Acer on paska

vittuuntunut

Sikamaista. On mennyt vähän yli vuosi Acer Travelmaten kanssa. Toista tusinaa ongelmia. Acerin tukipuhelin ei vastaa (tai vastaa tietenkin mutta ketä huvittaa kuunnella sitä vitun "kaikki palveluneuvojamme ovat nyt juuri varattuja olkaa hyvä ja jne). Acerin email-palvelu ei vastaa. Ole siinä sitten paskakoneesi kanssa joka vielä maksoi yhtä paljon kuin hyvät kannettavat.

Olen siis täysin vittuuntunut. Kun tämä mylly kosahtaa en vahingossakaan katso Aceriin päin.

18

2403

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kanssa.,.,

      fujitsu siimens, dell.....samma sheisse in different paketti

      • SUomisomali

        Acer on paska koska elämä.


      • tai.hanki.elämä
        SUomisomali kirjoitti:

        Acer on paska koska elämä.

        Asettele itsesi sitten kaulakiikkuun, jos ei ole elämässä muuta tekemistä kuin nostella ikivanhoja kirjoituksia.


      • SUomisomali
        tai.hanki.elämä kirjoitti:

        Asettele itsesi sitten kaulakiikkuun, jos ei ole elämässä muuta tekemistä kuin nostella ikivanhoja kirjoituksia.

        lul olte ihan kakkapylly


    • kigguli
    • Sanoisin

      Mulla ei ole kyllä mitään pahaa sanottavaa acerin asiakaspalvelusta. Olen soittanut sinne - on vastattu. Olen lähettänyt sähköpostia - vastaus oli nopea ja kattava. Takuuhuollossakin kävi tuo kone ja prosessi oli kaiken kaikkiaan kivuton. Vein itse koneen postiin, se ei viipynyt pitkään ja tuotiin kotiovelle uuden veroisena. Tietysti se masentaa jos on toistuvasti huonoja kokemuksia ja huonoa onnea asiakaspalveluiden kanssa, mutta sanon nyt toisenkin kannan asiaan. Itselläni on acerin aspire malli ja harvemmin kyllä näkee tällaisia specsejä kannettavissa koneissa. Siis kannettava jolla oikeasti pelaaminenkin onnistuu ja näyttö on kookas. Käytän konetta pääasiassa musiikin tuottamiseen.

      • apeli87

        ei mullakaan ole valitamista ovatvastaneet sähköpostiin yhdentyöpäivän kuluessa ja Mulla on acer travelmate 4050 ei ole ollut mitään vikaa kun on ollut käytössä vuoden päivät


      • oletko_ihan_t
        apeli87 kirjoitti:

        ei mullakaan ole valitamista ovatvastaneet sähköpostiin yhdentyöpäivän kuluessa ja Mulla on acer travelmate 4050 ei ole ollut mitään vikaa kun on ollut käytössä vuoden päivät

        Mitä helvettiä sitten tiedät asiakaspalvelusta, jos ei ole vikaa ollut?


      • ei enää vikaa
        oletko_ihan_t kirjoitti:

        Mitä helvettiä sitten tiedät asiakaspalvelusta, jos ei ole vikaa ollut?

        Juhannuksena tulee vuosi täyteen, tämä on siis toinen kone, ensimmäinen oli romu jonka huolto rikkoi, kolhi tosi pahat jäljet ja sain kaupanpurun myyjäliikkeestä, ei huollosta tai Acerilta, enkä päässyt puhelimella läpi tekniseen tukeen. Pelottaa jo etukäteen jos tulee vikaa ja joutuu viemään huoltoon, on kolmen vuoden takuu.


      • MP33

        Olipas huonoa palvelua kun jouduit itse viemään sen koneen postiin.

        Kyllä noissa laatukannettavissa tuo huoltopuoli hoituu hieman toisin. Applella tulevat hakemaan sen kotiovelta ja tuovat takaisin kotiovelle. Samanlainen takuupalautus toimii muidenkin Apple tuotteiden (esim. iPod) kohdalla.

        Toki voit viedä sen Apple kannettavan lähimpään Apple huoltoliikkeeseen (Helsinki 3 huoltoliiikettä, Turku 1 huoltoliike, Tampere 1 huoltoliike).

        Tosin eipä noissa Maceissa ole ollut ihan yhtä paljon ongelmia kuin noissa Acer kannettavissa.


      • ei enää vikaa kirjoitti:

        Juhannuksena tulee vuosi täyteen, tämä on siis toinen kone, ensimmäinen oli romu jonka huolto rikkoi, kolhi tosi pahat jäljet ja sain kaupanpurun myyjäliikkeestä, ei huollosta tai Acerilta, enkä päässyt puhelimella läpi tekniseen tukeen. Pelottaa jo etukäteen jos tulee vikaa ja joutuu viemään huoltoon, on kolmen vuoden takuu.

        sitten ostit enää Aceria, jos kerran kauppa purettiin? Silloinhan lähdetään puhtaalta pöydältä.


      • noutotakuuu
        MP33 kirjoitti:

        Olipas huonoa palvelua kun jouduit itse viemään sen koneen postiin.

        Kyllä noissa laatukannettavissa tuo huoltopuoli hoituu hieman toisin. Applella tulevat hakemaan sen kotiovelta ja tuovat takaisin kotiovelle. Samanlainen takuupalautus toimii muidenkin Apple tuotteiden (esim. iPod) kohdalla.

        Toki voit viedä sen Apple kannettavan lähimpään Apple huoltoliikkeeseen (Helsinki 3 huoltoliiikettä, Turku 1 huoltoliike, Tampere 1 huoltoliike).

        Tosin eipä noissa Maceissa ole ollut ihan yhtä paljon ongelmia kuin noissa Acer kannettavissa.

        Esim. HP, Fujitsu, Lenovo, Asus... Eli aika monesta löytyy tuo noutotakuu. Toki pitää muistaa että jos kone ei olekaan rikki niin maksattavat aika suolaisesti tuollaisesta noudosta. Tosiasiassa pitää olla guru että pystyy sulkemaan tuon ohjelmistovian pois vaikka näinhän ei pitäisi olla.


      • en tiä mitää

        kerros siitä sun acerista jos sillä kerran voi pelaa ja paljo semmone maksaa


    • Please

      Ole hyvä ja opettele ilmaisemaan asiasi siivolla tavalla.

      Otsikointisi kaltainen palstan likaaminen on osoitus hyvien tapojen ja kunnioituksen puutteesta muita palstan käyttäjiä kohtaan, eikä toisaalta myöskään ole eduksi asiallesi.

      Mikäli käyttäydyt otsikon osoitamalla "haisevalla" tavalla läheistesi kanssa, älä kuitenkaan ajattele sen olevan siedettävää kaikkialla.

      Hyvät tavat kunniaan, please!

      • edelleen vi**uuntunut

        Tarkoitat siis että kun minä ostan kalliin tietokoneen joka sitten reistailee vähän väliä ja huolto ei vastaa ja takuuajan päätyttyä kone tuskin enää pihisee, niin minun pitäisi ilmaista itseäni esim. : "Voi voi sentään. Onpa ikävää että tämä on näin huono kone. Mutta kyllä se valmistaja on varmasti yrittänyt parhaansa. Ei kai tässä auta muu kuin ostaa uusi."


      • ne uvoton
        edelleen vi**uuntunut kirjoitti:

        Tarkoitat siis että kun minä ostan kalliin tietokoneen joka sitten reistailee vähän väliä ja huolto ei vastaa ja takuuajan päätyttyä kone tuskin enää pihisee, niin minun pitäisi ilmaista itseäni esim. : "Voi voi sentään. Onpa ikävää että tämä on näin huono kone. Mutta kyllä se valmistaja on varmasti yrittänyt parhaansa. Ei kai tässä auta muu kuin ostaa uusi."

        Itse en ostanut kun luin Acerin palautuksista ja sähläyksistä netistä. Eli kannattaa aina googlata ja käyttää deja.com:ia kokemusten kartoitukseen ennen ostoa. Voi selvitä moni asia, kuten vahva avoid acerille.


    • todella on

      täysi paska.

    • "soulmate"

      Heh,
      TravelMate 2001.. Pari vuotta vanha ja tällä vehkeellä lämmittäis saunan. Paska mikä paska. Pitäs juoksuttaa merkkihuollossa, että ne kaverit poistaa pölyjä sisältä isolla rahalla. Tarkotuksena itellä avata ja putsata. Pitäs vaan löytää jostain vähän ohjetta..
      Tosin.. Nothing to lose..

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      140
      10142
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      53
      2934
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      192
      2747
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2097
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1858
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1679
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1577
    8. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1556
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1533
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1348
    Aihe