Brasilian rantalomakohteissa? Jos samanlaista kuin Kuubassa ja Dominikaanisessa, niin täytynee ottaa mukaan jokin sähköiskun antava vempain, jolla pitää rumimmat loitolla. Löytyykö kokemuksia? Ja kyselen siis miehiltä. teidän naisten kokemukset tiedetään kyllä jo liiankin tarkkaan, kun niistä niin tarkasti täällä kirjaa pidätte.
Brazil
26
3647
Vastaukset
- diipadaipa
NOLO. kirjoita nyt itselles edes yksi feikki vastaus tohon!
- kun en
ole ollut Brasiliassa. Vielä.
Urpo. - diipadaipa
kun en kirjoitti:
ole ollut Brasiliassa. Vielä.
Urpo.se oma nimimerkki kannattaa laittaa tohon valkoiseen laatikkoon jonka päällä lukee "Nimimerkki", sen sijaan, että jättää sen tuollalailla tekstinsä loppuun ;)
- Utelias
diipadaipa kirjoitti:
se oma nimimerkki kannattaa laittaa tohon valkoiseen laatikkoon jonka päällä lukee "Nimimerkki", sen sijaan, että jättää sen tuollalailla tekstinsä loppuun ;)
Mistä toi diipadaipa oikein tulee ja mitä se tarkoittaa? Lähipiirin naisista (3-kymppisiä) todella moni on alkanut käyttää tuota, onko se joku yritys vaikuttaa nuorelta vai mitä logiikkaa siinä on?
- diipadaipa
Utelias kirjoitti:
Mistä toi diipadaipa oikein tulee ja mitä se tarkoittaa? Lähipiirin naisista (3-kymppisiä) todella moni on alkanut käyttää tuota, onko se joku yritys vaikuttaa nuorelta vai mitä logiikkaa siinä on?
No en heistä tiedä, mutta itse muistan pappani aikoinaan laulaneen aina jotain ihmeen diipa-daipa-daa laulua!
Hauska käyttää nimimerkkinä, kun on huvittelutuulella. Eipä siinä sen kummempaa. Diippa-daippa-daa...
- Carolina
Eräällä miespuoleisella kaverillani on kokemuksia Dominikaanisesta tasavallasta ja Brasiliasta. Sanoi, että Dominikaanisessa naiset kyllä tyrkyttävät itseään (ja sitten sanotaan, että suominainen on helppo...) mutta että haisivat pahalle ja eivät olleet mitenkäán kauniita. Vähän samanlaista Brasiliassa, erotuksena se, että joukossa on muutamia superkaunottariakin. He eivät kyllä sitten huolikaan ihan ketä tahansa...
- Niinpä tietysti
Tietysti vain naiset vastaavat, koska tämä pateettinen forum on ilmeisesti täynnä vain näitä diipadaipoja, jotka eivät ole matkustaneet Tallinnaa kauemmas. Edes "pappansa"kanssa.
Anyway, Brasilia kiinnostaa. Dominikaaninaiset eivät ole mitenkään erityisen kauniita, mutta iloisia kaakaonvärisiä ja suoraan sanoen aika helvetin ihania. Eivätkä todellakaan haise. Ainakaan kaikki. Ainakaan viinan lemu ei iske nenään kun ei dommareilla naiset silleen oikeestaan käytä alkoholia, äijät kyllä ryyppää mihin kellonaikaan tahansa. - diipadaipa
Niinpä tietysti kirjoitti:
Tietysti vain naiset vastaavat, koska tämä pateettinen forum on ilmeisesti täynnä vain näitä diipadaipoja, jotka eivät ole matkustaneet Tallinnaa kauemmas. Edes "pappansa"kanssa.
Anyway, Brasilia kiinnostaa. Dominikaaninaiset eivät ole mitenkään erityisen kauniita, mutta iloisia kaakaonvärisiä ja suoraan sanoen aika helvetin ihania. Eivätkä todellakaan haise. Ainakaan kaikki. Ainakaan viinan lemu ei iske nenään kun ei dommareilla naiset silleen oikeestaan käytä alkoholia, äijät kyllä ryyppää mihin kellonaikaan tahansa.on ollut 9 eri maassa, 4:llä eri mantereella, pappa ei koskaan matkustanut viipuria kauemmas.
- Dapadapadapa
diipadaipa kirjoitti:
on ollut 9 eri maassa, 4:llä eri mantereella, pappa ei koskaan matkustanut viipuria kauemmas.
"9 eri maassa, 4:llä eri mantereella"
Ja vielä kolmella eri planeetallakin varmasti.
Jokainen minun lähipiirini henkilö (lähinnä 30-45-vuotiaita)on käynyt ainakin 20 maassa,, joten veikkaisin iäksesi vähän yli 20 vuotta.
Oishan se pitänyt arvata. Tietysti toinen vaihtoehto on että olet vain köyhä. Muutenkin siis kuin hengenlahjoiltasi. - oskari
TÖRMÄSIN VUOSI SITTEN LAATUBRASSIIN ENKÄ VAIHTAISI ENÄÄ POIS
SULATTA JÄÄKYLMÄN SUOMIPOJANKIN SYDÄMEN
EI TARVITSE ENÄÄ TEESKENNELLÄ....NIINKUIN KOTIELLIEN KANSSA§ - Carolina
Niinpä tietysti kirjoitti:
Anyway, Brasilia kiinnostaa. Dominikaaninaiset eivät ole mitenkään erityisen kauniita, mutta iloisia kaakaonvärisiä ja suoraan sanoen aika helvetin ihania. Eivätkä todellakaan haise. Ainakaan kaikki. Ainakaan viinan lemu ei iske nenään kun ei dommareilla naiset silleen oikeestaan käytä alkoholia, äijät kyllä ryyppää mihin kellonaikaan tahansa.Suomalaisen miehen on näköjään aina päästävä haukkumaan suomalaista naista, vaikka ei mitään syytä olisikaan. Minä nyt kuitenkin satun asumaan Espanjassa (opiskelujen takia) ja vaikka en nyt siellä rakkaassa Brasiliassasi olekaan käynyt niin muuten olen kyllä matkustellut. Jopa eri mantereilla, vau.... ;)
- yhtään
Carolina kirjoitti:
Suomalaisen miehen on näköjään aina päästävä haukkumaan suomalaista naista, vaikka ei mitään syytä olisikaan. Minä nyt kuitenkin satun asumaan Espanjassa (opiskelujen takia) ja vaikka en nyt siellä rakkaassa Brasiliassasi olekaan käynyt niin muuten olen kyllä matkustellut. Jopa eri mantereilla, vau.... ;)
kuka sinua haukkuu?
- "haukut"olivat
Carolina kirjoitti:
Suomalaisen miehen on näköjään aina päästävä haukkumaan suomalaista naista, vaikka ei mitään syytä olisikaan. Minä nyt kuitenkin satun asumaan Espanjassa (opiskelujen takia) ja vaikka en nyt siellä rakkaassa Brasiliassasi olekaan käynyt niin muuten olen kyllä matkustellut. Jopa eri mantereilla, vau.... ;)
tarkoitettu tälle nuorelle ja naiville diipadaipalle.
- d-d
Dapadapadapa kirjoitti:
"9 eri maassa, 4:llä eri mantereella"
Ja vielä kolmella eri planeetallakin varmasti.
Jokainen minun lähipiirini henkilö (lähinnä 30-45-vuotiaita)on käynyt ainakin 20 maassa,, joten veikkaisin iäksesi vähän yli 20 vuotta.
Oishan se pitänyt arvata. Tietysti toinen vaihtoehto on että olet vain köyhä. Muutenkin siis kuin hengenlahjoiltasi.että koet suoranaista vihaa minua kohtaan... miksiköhän?
Köyhä minä olen kyllä. Niinkuin monet muutkin opiskelijat. Siksi minulla on myös todella vanha ja jäykkä näppäimistökin, joka jättää kirjaimia mielellään pois. Usein myös kirjoittelen nopeasti, jotain kun pidän taukoa. En aina ehdi panostaa pitkiin sepustuksiin, kun tämä todellakin on vain hupia tämä tänne kirjoittelu...
Jostain syystä tunnut kokevan "voittavasi" kanssakeskustelijasi useinkin nimeämällä heidät naiveiksi? Tulee ihan mieleen ala-aste, missä usein sanottiin "sä olet niin tyhmä, ettei sun kanssa voi edes leikkiä"
Omat "perustelusi" juttuihisi, eivät edusta kovinkaan korkeaa älykkyyttä ja toisaalta poltat hihasi aina niin, että viestiketjuja menee poistoon. Jos minä olen sinulle nuori ja naivi niin sinä olet minulle yksi Dump Old Fool. Sovitaanko näin. Please käytä tota D-O-F:ia nimimerrkinäsi tästä lähin :D - thanks but no thanks
d-d kirjoitti:
että koet suoranaista vihaa minua kohtaan... miksiköhän?
Köyhä minä olen kyllä. Niinkuin monet muutkin opiskelijat. Siksi minulla on myös todella vanha ja jäykkä näppäimistökin, joka jättää kirjaimia mielellään pois. Usein myös kirjoittelen nopeasti, jotain kun pidän taukoa. En aina ehdi panostaa pitkiin sepustuksiin, kun tämä todellakin on vain hupia tämä tänne kirjoittelu...
Jostain syystä tunnut kokevan "voittavasi" kanssakeskustelijasi useinkin nimeämällä heidät naiveiksi? Tulee ihan mieleen ala-aste, missä usein sanottiin "sä olet niin tyhmä, ettei sun kanssa voi edes leikkiä"
Omat "perustelusi" juttuihisi, eivät edusta kovinkaan korkeaa älykkyyttä ja toisaalta poltat hihasi aina niin, että viestiketjuja menee poistoon. Jos minä olen sinulle nuori ja naivi niin sinä olet minulle yksi Dump Old Fool. Sovitaanko näin. Please käytä tota D-O-F:ia nimimerrkinäsi tästä lähin :DJa ihan vaan tytsälle tiedoksi, jos väittää että kukaan suomaalainen nainen ei matkusta Turkkiin seksin takia, on naivi reppana. Eikä tämä ole mielipide.
- d-d
thanks but no thanks kirjoitti:
Ja ihan vaan tytsälle tiedoksi, jos väittää että kukaan suomaalainen nainen ei matkusta Turkkiin seksin takia, on naivi reppana. Eikä tämä ole mielipide.
Hassua jos todellakin luulet, että olen sanonut, että KUKAAN suomalainen nainen ei matkusta Turkkiin seksin takia. Lukihäiriön piikkiinkö menee sekin?
Joku ERÄS sen sijaan on sanonut että KAIKKI suomalaiset naiset matkustavat Turkkiin seksin takia. Kukakohan se olikaan, hmmmm... - Turkey=crap
d-d kirjoitti:
Hassua jos todellakin luulet, että olen sanonut, että KUKAAN suomalainen nainen ei matkusta Turkkiin seksin takia. Lukihäiriön piikkiinkö menee sekin?
Joku ERÄS sen sijaan on sanonut että KAIKKI suomalaiset naiset matkustavat Turkkiin seksin takia. Kukakohan se olikaan, hmmmm...Suomalaiset naiset varmaan matkustavat Turkkiin nähtävyyksien takia(sarkasmia).
Eihän siinä rupusessa maassa ole yksinkertaisesti mitään näkemisen arvoista. Turkkilaiset naisetkin on suurinpiirtein piilotettu komeroon ja otetaan sieltä käyttöön aina silloin kun paikallisia miehiä huvittaa. Ai niin, "tyhmä" on englanniksi dumb, ei dump, joka tarkoittaa jo jotain ihan muuta. - d-d
Turkey=crap kirjoitti:
Suomalaiset naiset varmaan matkustavat Turkkiin nähtävyyksien takia(sarkasmia).
Eihän siinä rupusessa maassa ole yksinkertaisesti mitään näkemisen arvoista. Turkkilaiset naisetkin on suurinpiirtein piilotettu komeroon ja otetaan sieltä käyttöön aina silloin kun paikallisia miehiä huvittaa. Ai niin, "tyhmä" on englanniksi dumb, ei dump, joka tarkoittaa jo jotain ihan muuta.on todella dump-maista sanoaa, että kaikki naiset matkustavat Turkkiin seksin takia.
Katsos tyhmyys on joskus ihan siedettävää, usein säälittävää yms. Mutta nimenomaan se paskamaisuus on se, joka saa minut puhtaanapitolaitoksen tavoin vastaamaan sinulle. - Kummallalleko (kenelle)
d-d kirjoitti:
on todella dump-maista sanoaa, että kaikki naiset matkustavat Turkkiin seksin takia.
Katsos tyhmyys on joskus ihan siedettävää, usein säälittävää yms. Mutta nimenomaan se paskamaisuus on se, joka saa minut puhtaanapitolaitoksen tavoin vastaamaan sinulle.Ihan nyt vaan tiedoksi tytsä, meitä anti-Turkki-faneja tuntuu olevan täällä enemmänkin , joten ota huomoon että et vastaa minulle vaan meille.
Ja kyllä, ainakin nimimerkki diipadaipa on kirjoittanut tuolla alempana näin "en usko että kukaan nainen matkustaa Turkkiin seksin takia".
Se nyt ei vaan pidä paikkansa... - d-d
Kummallalleko (kenelle) kirjoitti:
Ihan nyt vaan tiedoksi tytsä, meitä anti-Turkki-faneja tuntuu olevan täällä enemmänkin , joten ota huomoon että et vastaa minulle vaan meille.
Ja kyllä, ainakin nimimerkki diipadaipa on kirjoittanut tuolla alempana näin "en usko että kukaan nainen matkustaa Turkkiin seksin takia".
Se nyt ei vaan pidä paikkansa...että, Teille vastataan oikein ERIKSEEN niin todellakin suosittelen käyttämään nimmareita...
Ihan asiaan täysin liittymättä -höm- niin niinhän se tietty on jakomielisilläkin, että ne ottavat toisen minänsä käyttöön kun paukut loppuvat siltä ensimmäiseltä.
"Ja kyllä, ainakin nimimerkki diipadaipa on kirjoittanut tuolla alempana näin "en usko että kukaan nainen matkustaa Turkkiin seksin takia"."
Saisinko vielä sen ketjun nimen, niin katson mitä tarkoitat... - vaan
d-d kirjoitti:
että, Teille vastataan oikein ERIKSEEN niin todellakin suosittelen käyttämään nimmareita...
Ihan asiaan täysin liittymättä -höm- niin niinhän se tietty on jakomielisilläkin, että ne ottavat toisen minänsä käyttöön kun paukut loppuvat siltä ensimmäiseltä.
"Ja kyllä, ainakin nimimerkki diipadaipa on kirjoittanut tuolla alempana näin "en usko että kukaan nainen matkustaa Turkkiin seksin takia"."
Saisinko vielä sen ketjun nimen, niin katson mitä tarkoitat..."Kirjoittanut: diipadaipa 9.6.2006 klo 15.29
pääpointtini täällä on ollut vastustaa käsitystä, että vastuu HIV:stä on vain naisilla, huumeidenkäyttäjillä, homoseksuaaleilla ja ulkomaalaisilla miehillä.
Tiedänhän minä, että osa naisia matkustaa Etelä Eurooppaan, mutta epäilen syvästi, että
-päätarkoituksena on seksi "
Aivan takuuvarmasti on, aika suurellakin osalla... - d-d
vaan kirjoitti:
"Kirjoittanut: diipadaipa 9.6.2006 klo 15.29
pääpointtini täällä on ollut vastustaa käsitystä, että vastuu HIV:stä on vain naisilla, huumeidenkäyttäjillä, homoseksuaaleilla ja ulkomaalaisilla miehillä.
Tiedänhän minä, että osa naisia matkustaa Etelä Eurooppaan, mutta epäilen syvästi, että
-päätarkoituksena on seksi "
Aivan takuuvarmasti on, aika suurellakin osalla...Sanonko minä sinusta tuossa, että kukaan naisista ei matkusta turkkiin seksin takia? Mielenkiintoista...
Ensinnäkin puhuin Etelä-Euroopasta ja toiseksi edelleen epäilen, että päätarkoituksena on nimenomaan seksi. Ei seksin takia tarvitse minnekään matkustaa :D kamala vaiva siinä olisikin jos tarvitsisi... - eivät kiihota
d-d kirjoitti:
Sanonko minä sinusta tuossa, että kukaan naisista ei matkusta turkkiin seksin takia? Mielenkiintoista...
Ensinnäkin puhuin Etelä-Euroopasta ja toiseksi edelleen epäilen, että päätarkoituksena on nimenomaan seksi. Ei seksin takia tarvitse minnekään matkustaa :D kamala vaiva siinä olisikin jos tarvitsisi..."Ei seksin takia tarvitse minnekään matkustaa :D kamala vaiva siinä olisikin jos tarvitsisi... "
Niinpä ja silti moni joutuu... - d-d
eivät kiihota kirjoitti:
"Ei seksin takia tarvitse minnekään matkustaa :D kamala vaiva siinä olisikin jos tarvitsisi... "
Niinpä ja silti moni joutuu...Se on ihan normaalia, että norsut eivät kiihota. Ne kuuluvat eri eläinlajiin. Vaikea olisi paritellakin?? huh huh...
- HOITSU
Riossa.....tsekkaa mun viestini tuolle (muka) muslimimiehen pettämäksi joutuneelle
- defensorleg
vauhti on kovaa mutta niin ovat tauditkin siellä
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2083336Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2401673Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus971523- 921419
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461354Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1601286Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121218Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231039Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89952Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.55882