...pääsee parhaiten Lontoon keskustasta. Millä bussilla?
Mistä takaisin Stanstediin...
4
780
Vastaukset
- Jarkko
Liverpool streetiltä pääsee pikajunalla. Kesto 45 min. Stansted express
- Orpo
...bussilla on puolet halvempaa mutta kestää vähän enemmän. Victorian asemalta kai parhaiten se onnistuu, kun se on pääasema busseille.
- Käynyt pari kertaa
Lontoon keskustasta pääset takaisin Stanstediin joko Victorian asemalta bussilla (ei kokemusta) tai Liverpool Streetiltä, joko junalla tai bussilla. Itse olen mennyt Liverpool Streetiltä kerran junalla ja pari kertaa bussilla.
Jos lennät Ryanairilla, lentokoneessa myydään bussi- ja junalippuja Liverpool Streetille ja Victorian asemalle. - meno-paluulippusi
sieltä Stanstedin kentältä, siitä lipunmyyntipisteestä terminaalin ulko-oven vierestä niin se kiltti setä laittoi sulle siihen aikatauluun (jonka siis myös antoi samalla kun sen edestakaisen bussilippusi)kynällä merkin mistä pääset parhaiten bussiin paluu matkalla. Jos et vielä ostanut sitä lippua niin näin se menee sitten kun ostat. Mähän olen aikaisemminkin antanut nämä ohjeet. Luetko sä ollenkaan vastauksia, oita saat kysymyksiisi...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
NO NIIN! Nyt on sitten prinsessa Sannan sädekehä lopullisesti rikottu
narsistia ei kannata enää kuin ne fanaattisimmat kulttilaiset, jotka ovat myös sitä Suomen heikkoälyisintä sakkia. Kun1124707Kansa haluaa Marinin hallituksen takaisin ja Orpon pois
Suomen kansa on nyt ilmoittanut millaisen hallituksen Suomi tarvitsee. "Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohja1754438Mikä piirre kaivatussa on sinulle se juttu?
Tunnetko kaivattuasi vai onko hän haavekuva, jota et edes tunne? Joskus tää asia ei ole niin selvää.1031853- 4031691
HihhuIi-Päivi täpinöissään Viktorin tapaamisesta
Eiköhän nyt kaikille ole vihdoin selvää kenen joukoissa tämäkin putinisti seisoo. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a331453Upeeta! Rauha tulee pian!
Hieno suunnitelma ja se on toteutumassa alle kahdessa viikossa. Jihuu! Tätä on odotettukin, nyt se tulee! https://www.is3671162Ensitreffit Matti ei vaikene enää - Rehellinen tilitys epäonnistuneesta suhteesta Elisaan
Häntä pystyyn, Matti! Olet mahtava tyyppi ja varmasti “se oikea” löytyy vielä! Elisan kanssa ei nyt vaan sitten natsann61159- 611030
- 721029
- 92968