Kumpi kannattaisi ostaa, kun olen (ainakin jonkin verran) koiraihminen:
Animal crossing vai nintendogs?
P.S. Tietääkö kukaan onko Animal Crossingiin tulossa jatko-osa?
AC vai nintendogs?
4
303
Vastaukset
- huskie
Jos ostat ensin Nintendogsin, pelaat aikasi, myyt sen eteenpäin ja ostat sitten Animal Crossingin?
Nintendogs on ehdottomasti kokemisen arvoinen peli, mutta sitä ei jaksa pelata kovin kauaa. Animal Crossing taas kestää paljon pitempään, mikäli sen peli-ideasta yhtään tykkää. Ja ainakin Wiille on tekeillä "uusi" Animal Crossing, mutta en usko että sekään on varsinainen jatko-osa vaan lähes samanlainen peli pienillä muutoksilla. DS:nkin AC on käytännössä sama Gamecuben alkuperäinen AC.- Nimetön
Mun mielestä Ac.
- Alinski
Sanoisin, että ostat nintendogsin. Animal crossing on kanssa ihan hyvä...kun pelaat nintendogsia pitkän aikaa se kyllä vähän kyllästyttää,, mutta sitten odotat muutaman päivän ja pelaat sitä taas :D Silloin se on edelleen todella hyvä peli =)
- nintendogs fani
Minä ainakin kanntan nintendogsia itselläni on se ja sitä on mukava pelailla vaapaa-aikoina kun ei oo muuta tekemistä tai sitte ei oo kouluu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 173579
Muistatko vielä viime kesän "sutinat"?
Kohtalo vai mikä lie järjesti, että törmäiltii jatkuvasti toisiimme. Ihan uskomatonta, koska eihän me mitään ikinä sovit232701En tullut, koska käytit päätäsi.
Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m322155- 881985
- 191946
- 261612
- 321482
Kulta, sovitetaanko joku ilta avainta lukkoon?
Musta tuntuu että me ollaan pari. Olisi ihana saada asialle sinetöinti viemällä suhde päätyyn asti. ❤️ Rakastan sua ikui361477Miten lasketaan?
Ompa ollut valtava ihmismassa taas Folkkaajia liikenteessä. Miten noin 2200 lipunostaneesta muodostuu 11000 kävijää?.91404Hyvää Huomenta Rakas Neiti
Hyvää Huomenta Nainen🤗 Kaikkea hyvää toivon sinun päivääsi😘 Näin toivoo mies111364