Ajattelin laittaa saman aloituksen tännekin kun yleistä koirista- palstalle, koska täällä näytätte enemmän viihtyvän...Eli. Tarvitsisin kipeästi neuvojanne tilanteeseemme. Meillä on nyt n. vuoden ja kahden kuukauden ikäinen poikakoira. On erittäin vilkas ja itsepäinen tapaus, mutta yleensä on erittäin kiltisti kun olemme kotona kahdestaan tai ulkona, ei ole vihainen ja tottelee jotenkuten, kotona yleensä erittäin hyvin. Ongelma on vieraat. Jos meille tulee vieraita kylään, koira yleensä pimahtaa täysin. Se hyppii, haukkuu, ja jopa välillä näykkii. On yleisesti ottaen todella levoton. Siis ei se silloinkaan ole vihainen, ilmeisesti joko kerjää huomiota tai on minusta erityisen mustasukkainen. Vaikka mitä olen kokeillut, kiellän jämäkästi, torun, selätän ym...Myös huomiotta jättämistä ollaan kokeiltu, mutta se on hiukan vaikeaa jos koira alkaa ystävieni jalkoja näykkimään. Ja kerrostalossa kun ei kovin kauaa viitsisi olla kieltämättä koiraa haukkumasta, se kun joskus tuntuisi jatkavan vaikka loputtomiin. Auttakaa siis, alan olla todella epätoivoinen tämän asian kanssa. Kohta kukaan ei enää uskalla tulla meille tuon rasavillin takia.
Koiraongelmia...
0
226
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1672794
- 2012057
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.501812- 711766
- 921648
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91501- 811214
- 811070
- 951029
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes1961010