kysymys?
Miks te aina vertaatte pleikkari 3:ta ja Xbox 360:ntä? Ja onko sillä tehokkuudella niin väliä?
kunhan on pelattava konsoli.
Minä ainakin pysyn Plekkarin puolella ja enkä tuu,
koskaan ostamaan kumpaakaan Xboxia.
Pleikkarilla on sellasia pelejä mitä ei oo Xboxilla
esim.Rachet and Clank, Tekkenit....yms.
Saatan ehkä hankki sen pleikkari kolmosen, sitten kun ei enää kakkoselle tehä.
Muutama
7
273
Vastaukset
- ni miksi olet pleikkarin pu...
koska onhän xbox 360.lle paljon parempia ja hienompia yksinoikeus julkaisuja.
- puhut
Näin on! Olen täysin samaa mieltä!
- tietokone!
Ainakin Sonyn mielestä. Tietokone, jota ei juurikaan voi päivittää.
http://www.gameshout.com/news/sony_calls_ps3_a_computer/article6600.htm
Harakirejä on luvassa Sonyn sikariportaassa, jollei sekoilua jo pikkuhiljaa vähennetä. Sony ilmeisesti kuvittelee olevansa japsilan Apple, mutta tulee haukkaamaan paskaa lapiokaupalla. - ikinä
GT-sarja, onko se tulossa lootalle? Jos ei, niin mitään syytä ei ole lootaa ostaa.
Löytyykö lootalle ratteja jotka kääntyy about 900 astetta?- tässä oikea 360 ratti
Ic3ac3 kirjoitti:
- merde3
oon samaa mieltä hänen kanssa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta643305Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433127- 432498
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1082366- 311923
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271820- 481626
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä851435- 391300
- 821159