kysymys?
Miks te aina vertaatte pleikkari 3:ta ja Xbox 360:ntä? Ja onko sillä tehokkuudella niin väliä?
kunhan on pelattava konsoli.
Minä ainakin pysyn Plekkarin puolella ja enkä tuu,
koskaan ostamaan kumpaakaan Xboxia.
Pleikkarilla on sellasia pelejä mitä ei oo Xboxilla
esim.Rachet and Clank, Tekkenit....yms.
Saatan ehkä hankki sen pleikkari kolmosen, sitten kun ei enää kakkoselle tehä.
Muutama
7
282
Vastaukset
- ni miksi olet pleikkarin pu...
koska onhän xbox 360.lle paljon parempia ja hienompia yksinoikeus julkaisuja.
- puhut
Näin on! Olen täysin samaa mieltä!
- tietokone!
Ainakin Sonyn mielestä. Tietokone, jota ei juurikaan voi päivittää.
http://www.gameshout.com/news/sony_calls_ps3_a_computer/article6600.htm
Harakirejä on luvassa Sonyn sikariportaassa, jollei sekoilua jo pikkuhiljaa vähennetä. Sony ilmeisesti kuvittelee olevansa japsilan Apple, mutta tulee haukkaamaan paskaa lapiokaupalla. - ikinä
GT-sarja, onko se tulossa lootalle? Jos ei, niin mitään syytä ei ole lootaa ostaa.
Löytyykö lootalle ratteja jotka kääntyy about 900 astetta?- tässä oikea 360 ratti
Ic3ac3 kirjoitti:
- merde3
oon samaa mieltä hänen kanssa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa110891- 125886
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten278675- 76648
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73603Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483