älkää nyt vetäkö hernettä nenukkaan mutta olenko ainoa joka on kyllästynyt näihin viesteihin jossa huokaillaan jonkun lukijoille tuntemattoman perään tai tunnustetaan rakkautta tai kaivataan syliä jne jne?? ketä kiinnostaa?! onko tarkoitus että se joku älyäisi että kyse on juuri hänestä vai mitä? ja joo joo, tiedän ettei tarvi lukea mutta aina ei voi otsikosta päätellä mistä on kyse. pitäiskö perustaa erikseen joku bi-vuodatus/huokailu- palsta?
lässynlää
21
1451
Vastaukset
- kyllästynyt
Lisäisin vielä että samaa roskaa on viestit jossa kysellään mistä tietää onko se toinen kiinnostunut? no ei helvetti meistä lukijoista kukaan mistään!
- Misse
No, kyl sitä saa lässyttää!
Ootsä just semmonen ihminen joka keksii valituksia JOKA ASIASTA?!? Mä olen KYLLÄSTYNYT semmosiin ihmisiin!!!
Terkkui ihanille Bi-naisille!
Flirttailkaa rohkeasti!!!.. mä tulen pusun antamaan teille!! ;)- uskalla
kuiteskaan.
- kyllästynyt
hohhoi. kyllästyttää aiemmin mainitut asiat. piste.
- bi-ja ylpeä siitä
kyllästynyt kirjoitti:
hohhoi. kyllästyttää aiemmin mainitut asiat. piste.
moikka kaveri kuka sua pakottaa lukea tämän palstan juttuja jos ottaa päähän pysy poissa
- kyllästynyt
bi-ja ylpeä siitä kirjoitti:
moikka kaveri kuka sua pakottaa lukea tämän palstan juttuja jos ottaa päähän pysy poissa
no hei vaan. palsta kiinnostaa vaan ei huokailut.
- sinä kyllästynyt
Täällä moni nainen on ehkä vast´ikään havahtunut näihin asioihin ja kaikki tuntuu vähän pelottavaltakin.Kirjoittaminen tänne helpottaa ja auttaa ymmärtämään omia tunteitaan,joista ei ehkä kellekään ole aiemmin uskaltanut puhua.
Meistä kaikki eivät ole "suoran toiminnan" ihmisiä eivätkä niin rohkeita kuin sinun kaltaisesi. Haaveileminen toisen naisen kanssa edes kirjoittelun avulla on meille ihana elämys.Uskotko?- kyllästynyt (mut ei yleensä)
en tiedä aina suorasta toiminnasta mutta sallittakoon "lässytys" jos se tuo helpotusta/selvyyttä itseensä(vai miten tuo nyt taipuu...)
- gila
... minuakin kyllästyttää.
Mutta toisaalta, onhan jossain oltava joku purkautumispaikka... Otsikot voisi tosiaan laittaa sellaisiksi, että se joka ei jaksa niitä lukea, voisi ohittaa ne välittömästi. Esim: "haikailen rakastettuani" "vuodatan tunteitani" jne.- kyllästynyt
kannatetaan.
- Lucius_C
että reaktioni niihin on "hohhoijaa". Mutta siinä vaiheessa, kun hiffaan, että kyse on haikailuviestistä, jätän lukemisen siihen :-).
Joten ihan se ja sama minulle, loppujen lopuksi. myöntää että pikkasen pistää hohhoijattamaan jos ketju jatkuu ja jatkuu sitä samaa -ookkohan se sinä,katsoit sillai ja mä nyt tälläi pälä pälä...-
Mutta pistää silleen ihanasti hymyilyttämään,ei siis pahalla.
Kivaa pikku flirttiä,vaikka kohde tuskin onkaan oikea.Kutkuttaa kivasti vatsan pohjasta,vai mitä?Oi jos se onkin hän!- tfcq
Niinpä. Laittakaa haikailijat tarkempia yksityiskohtia ihastuksistanne, niin ehkä voitte kohdata täällä toisenne?
Taaii, ehkä tämän otsakkeen alle voisi perustaa bi/lesbo-ihmisille oman seuranhakupalstan, niin siellä sitten voisi virallisesti etsiä seuraa? Emmää tierä. Ihan sama. :) - aelita
ahhhhhh huooooh aih sattuu!
- Vittuliina
Olen samaa mieltä, "lässynlää"! Tuskin edes kukaan
hoksaa edes katsoa täältä kenenkään rakkaudentunnustusta, ellei itse epäilisi olevansa myös bi!
Ja toinen mikä ärsyttää on se, että jos tämä on muka bisseille tarkoitettu keskustelualue,
niin miksi lähes kaikki naispuoliset hinkuaa niiden naisten perään, vai onks se niin tavallista, että
ilmoittaa olevansa kiinnostunut myös miehistä?
Painukaa lesbo-osastolle, jos ette muista, että myös miessukupuoli on olemassa!
Vali, vali....- Pusihukka
Hali hali
- terkkuja
Älä hyvä nainen revi huivias:)))Miehethän meillä istuu tuolla sohvalla kattelemassa jotain "potkupalloa".Anna meille jotain haaveiltavaa;)
- vapaa...
...niin kauan kuin pysytään asialinjalla. Ainaisia valittajia riittää kyllä joka kolkkaan.
- Pohdiskelija
Että täällä on uusia ja uusia ihmisiä, joille tämä palsta voi olla ainoa kanava purkaa tuntojaan...
Minä olin aikanaan ihan kiitollinen tuolle lesbo-palstalle, jonne kirjoittelin tunnoistani ja mistä sain useita asiallisia ja myötäeläviä vastauksia. Oloni helpottui huomattavasti ja tulin sinuksi sen asian kanssa, että voinkin olla "lesbo". En edes tajunnut, että voinkin olla ihan vaan bi ja jatkaa elämistä mieheni kanssa ilman avioeroa ja synnintuntoa ja syyllisyyttä ja ahdistusta... Mitä kaikkea podin ihan vaan tunteitteni takia!
Niin että koetetaan aina jotakin "osaa ottaa", jos joku tänne tuntojaan vuodattaa - hän voi tarvita meitä, "vaikkemme me häntä"...Mutta mistäs tietää, ettemme me juuri häntä tarvitsekin -tarkoitan, että ehkäpä on aina uudelleen hyvä palata miettimään omiakin tuntojaan sitä kautta, että miettii niitä yhdessä toisen kanssa... - hfhj
oho
- 2+14
Et ole ainoa. Kyllähän se ärsyttää, että 2/3 viesteistä on juuri kaikenlaisia "En tiedä, luetko tätä enää--" -postauksia. Mutta sana on vapaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16712501
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1525436Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p454680Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1453670Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska392768Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191926Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1081671Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3641617Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1031524Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1361461