yöttömän yön ajot

mukana ollut

no jiihaaa....oottako motoristit menosa leville juhannuksena????

6

1170

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Molla

menossa ollaan ja kaukaa tullaan....kun olet mukana ollut, niin minkälainen on meininki siellä?

• mukana ollut

no okei,kokkoontuminenhan on taivaanvalkeissa,voipi koisailla teltasa tai saapi sieltä ihan sänkypaikankin ja katon päällekki.porukka on tosi lepposta sakkia,syötävää on tarijolla ihan tarpeeksi,eikä nuoriso huuata muovimopoja läpi yötä.sauna on lämpimänä jatkuvasti,ja kaikki on erittäin ystävällistä ja huumorintajusta porukkaa,on karaokea ja kaikkea muutaki tapahtumaa,katteleppa mc levin kotisivuja,peeäss,en oo jäsen enkä yritä mitenkään mainostaa mutta ihan mukava tapahtuma.
        nm.ukko oulusta.

• molla
        mukana ollut kirjoitti:

no okei,kokkoontuminenhan on taivaanvalkeissa,voipi koisailla teltasa tai saapi sieltä ihan sänkypaikankin ja katon päällekki.porukka on tosi lepposta sakkia,syötävää on tarijolla ihan tarpeeksi,eikä nuoriso huuata muovimopoja läpi yötä.sauna on lämpimänä jatkuvasti,ja kaikki on erittäin ystävällistä ja huumorintajusta porukkaa,on karaokea ja kaikkea muutaki tapahtumaa,katteleppa mc levin kotisivuja,peeäss,en oo jäsen enkä yritä mitenkään mainostaa mutta ihan mukava tapahtuma.
        nm.ukko oulusta.

Mukavalta kuulostaa. Ei olla aikaisemmin oltu mukana missään Suomen tapahtumissa ja ihan ex-tempore tuli mieleen tuo Levin juttu. Toivottavasti helteitä riittää ensi viikollekin ja vanhat pyörät kestää mukisematta 2000 km matkan meiltä Leville kolmessa päivässä, niin mikäpä siinä ulkosuomalaisen on juhannusta juhlia, edellisestä kerrasta on jo toistakymmentä vuotta aikaa.

• jartsu62

naa,pohjosen suuntaan reissu suuntautuu ens viikonloppuna,voipi hyvin olla että levillä jussina olisin.

• Vesa 61

Laskooko aurinko Levillä juhannuksena koko yönä?

• jjounii

Napapiirin pohjoispuolella, ei laske

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      97
      2008
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      98
      1458
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      112
      1177
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1067
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      121
      1062
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      903
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      51
      867
    8. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      58
      829
    9. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      812
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      723
    Aihe