Nii oliko sellasia botteja jokka opettelis uuden mapin? kokeilin tuota podbottia niin ne jäis spectaamaan eikä tullu sisään asti vaan jäivät ovelle odottamaan ihmettä!!! olisiko sellaista bottia ja asennus ohjeita joka opettelee uudet mapit ja botit tulee sisään!
cs 1.6 Botteja???
4
256
Vastaukset
- botteja
Ei löydy mittään botteja jotka "opettelevat" mapit itse. Sun pitää tehdä niille waypointit jos haluat niitä outoihin mappeihin.
- cabeeeeeee
On mun kaverilla on Botit jotka opettelee uuden mapin ku menee sinne servulle nii siel lukee Jotai et botit analysoi mappia ja sit ne botit osaa ne esim ruvettii pelaa DE_dust2_css_beta7 mappia nii ne opetteli sen
cabeeeeeee kirjoitti:
On mun kaverilla on Botit jotka opettelee uuden mapin ku menee sinne servulle nii siel lukee Jotai et botit analysoi mappia ja sit ne botit osaa ne esim ruvettii pelaa DE_dust2_css_beta7 mappia nii ne opetteli sen
Edes jollakin on oikeaa tietoa.
http://www.csfi.net/bbs/viewtopic.php?t=5258&highlight=zbot- cassuad
lammas-jr kirjoitti:
Edes jollakin on oikeaa tietoa.
http://www.csfi.net/bbs/viewtopic.php?t=5258&highlight=zbotKiitti sain botit toimii! :) kiitos paljon linkistä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131208
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1181047- 130930
- 96792
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten295746Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81666Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504