ottamista harkitsevat: käykää sivulla:
http://pelastetaankoirat.com Siellä on paljon nuoria koiria, jotka ovat menossa lopetettavaksi lähiaikoina.
Koiran
7
370
Vastaukset
- hurttis
Noita on kyllä paha selata, kaikkia kun ei voi pelastaa =(
- eikö
olekin ihania nuoria koiria nyt vailla kotia.
Ottaisin sieltä yhden, mutta kun ei millään mahdu, kun on jo yksi iso rontti pienessä asunnossa. Että harmittaa, kun ei voi millään ottaa vaikka kuinka haluaisi... varsinkin itseäni miellyttää se n. yksivuotias hoikka kermakahvin värinen D:llä alkava.
- asia
että joku on varannut Dasun itselleen. Olen iloinen sen puolesta!
- kaupataan säälistä
ota äkkiä ellet ota niin piikille. Kuva vielä mukana jossa koira katselee. On se kummaa toimintaa tuo tuputus. Keskusteluissa eri ihmisten kanssa tuomitaan tuo sanamuoto ja moni koira on jäänyt ilman sitä pelastajaansa. SÄÄLI ON VIIMEINEN KEINO OTTAA KOIRA. SÄÄLISTÄ OTTAJA EI OLE HARKINNUT JA TIETÄÄ VAIN TEKEVÄNSÄ EHKÄ UROTEON ANTAMALLA ELÄMÄN JATKUA LOPETUSUHAN ALAISELLE ELÄIMELLE.
Nuo tuputtajat tekevät karhunpalveluksen hyvälle asialle. Torviako olette???- No joko taas
vain tosiasia, että piikille menevät, elleivät löydä kotia. Mitä tuputtamista se tosiasian kertominen on. Jokainen harkitsee omilla aivoillaan ottaako koiran vai ei. Eikä sitä koiraa edes ihan kaikille anneta, kun ihmisen kyky huolehtia eläimestä ainakin yritetään tarkistaa parhaan mukaan ennen koiran luovutusta. Täällä saattaa olla ihmisiä, jotka jo muutenkin ovat harkinneet koiran ottamista, ja tämähän on vain yksi vaihtoehto. Minäkin lueskelin näitä palstoja, kun olin koiranottoaikeissa ollut jo kaksi vuotta. En sitä säälistä ottanut, vaan harkitsin rotukoiran ja sekarotuisen välillä. Harkittu oli jo kaksi vuotta ennen kuin asian toteutin, ja otin koiran sitten virosta.
Kaikki ihmiset eivät satu olemaan ääliöitä, joilla ei ole mitään harkintakykyä, jotka vain pari minuuttia kuvaa katsottuaan, saavat inspiraation hankkia säälistä koiran virosta. Kyllä nyt useimmat koiranottoaikeissa olevat ovat asiaa harkinneet jo muutenkin pidempään. - Tinde
No joko taas kirjoitti:
vain tosiasia, että piikille menevät, elleivät löydä kotia. Mitä tuputtamista se tosiasian kertominen on. Jokainen harkitsee omilla aivoillaan ottaako koiran vai ei. Eikä sitä koiraa edes ihan kaikille anneta, kun ihmisen kyky huolehtia eläimestä ainakin yritetään tarkistaa parhaan mukaan ennen koiran luovutusta. Täällä saattaa olla ihmisiä, jotka jo muutenkin ovat harkinneet koiran ottamista, ja tämähän on vain yksi vaihtoehto. Minäkin lueskelin näitä palstoja, kun olin koiranottoaikeissa ollut jo kaksi vuotta. En sitä säälistä ottanut, vaan harkitsin rotukoiran ja sekarotuisen välillä. Harkittu oli jo kaksi vuotta ennen kuin asian toteutin, ja otin koiran sitten virosta.
Kaikki ihmiset eivät satu olemaan ääliöitä, joilla ei ole mitään harkintakykyä, jotka vain pari minuuttia kuvaa katsottuaan, saavat inspiraation hankkia säälistä koiran virosta. Kyllä nyt useimmat koiranottoaikeissa olevat ovat asiaa harkinneet jo muutenkin pidempään.Olen samaa mieltä, kyllä pitää informoida ihmisiä totuudenmukaisesti, mikä se tilanne on.
Minä etsin puoli vuotta kaveria koiralleni, ennen kuin hoksasin nämä Rescue-yhdistykset. Olin siis jo päättänyt, että annan kodin kodittomalle.
- Tinde
Harmi, että oma koirakiintiö on jo täynnä (2 koiraa), muuten kyllä jonkun noista ottaisin!
Rescue-koirasta saa yleensä todella uskollisen ystävän! Voin kertoa kokemuksen syvällä rintaäänellä, kun yksi kappale niitä tuossa jaloissa tuhisee. Leimautui hyvin heti perheeseemme, vaikka ei pentuna tullutkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ketkä haukkuu suomalaisten ÄO:tä?
Siinä on kaksi vaihtoehtoa, joko siis rutiköyhä vajaaälyinen vasuri tai venäläinen. Kyllähän täällä käy suomenvenäläisi1453679Henkirikos kiuruvedellä
Poliisi tutkii maaliskuussa tapahtunutta 50 luvulla syntyneen kuolemaa henkirikoksena. Missä päin tälläinen sattunut1073502Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi202472Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs42275100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es282113Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa331163Läpäiseekö Martina Aitolehti Erikoisjoukot - kyllä vai ei?
Martina Aitolehti on pärjännyt mainiosti Erikoisjoukoissa. Yrittäjä on mielipiteiltään napakka ja hän sivaltaakin koulut171031- 134823
Ei ne päivät ole samanlaisia...
Toisena hymyillään ja katsellaan silmiin, toisena taas tuntuu ettei edes tunneta toisiamme, vältellään ja katseet ei vah28820Oikea syy siihen
miksi toivon ettei enää törmätä on se, että olen ihan tavattoman ihastunut sinuun. Paljon helpompi itselle kun ei saa pä34744