kuule minkä takii oot päättäny että nimiä ei julkaista tuossa adresissa? alkuu ne näky mut ei enää? ois kiva kuulla perusteltu syy koska allekirjoitusvaiheessa voi itse valita kohdan jossa allekirjoittajan nimi joko julkaistaan tai ei julkaista. nyt tulee mieleen että laitetaanko sinne esimerksiksi ihmisten nimii jotka ei ees halua koko adressiin osallistua? ei oo vaikee homma ollenkaan netissä. miten sitä pystyy valvomaa adressin edistymistä seuraavat ihmiset? toinen helppo homma on ku viis ihmistä tekee tunnin töitä niin sinne saa helposti 500 "marjavirtasta" "töpsävältä".
eräs henkilö ainekin kertoi että hänen nimi oli siellä (sillon ku ne näky) laitettu paikkakuntia myöten vaikkei ite ollu sitä laittanu???
tuo piilottelu tekee toiminnasta salamyhkäsen. mut ei nää netti adresit kyllä oo ku kansalaistoimintaa eikä niistä suurinta osaa oteta ees vakavasti. ainakin mitä kaajeet on sanonu koska ne on niin helposti manipuloitavissa.
oon ite kaaleita ja nimenikin oli siellä mutta tähän asialliseen kysymykseen toivon sulta asiallista ja avointa vastausta. eikö vaa, reilu peli ja meiniki ku ollaa tärkeellä asialla.
terv. kaaleen mies
erno enrothille
6
2380
Vastaukset
- mä vaan
Mä vaan huomasin, että siellä kaikki pikkupojat ja -tytöt leikivät. Sen takia ilmeisesti oli pakko laittaa salaiseksi, että pystyi muokkaamaan paremmin poistamalla kaikenlaiset epämääräisyydet. esim. samasta IP,stä Mikrik lindeman, mirikli lindeman, mirkli lindman..... sen takia on parempi, että on salainen saa kaikki sotkut paremmin järjestykseen.
- eikö muka....
sitä voi muokata viimestään sillon ennen ku se sitte taado lähetetään joneki ei kai joku mirikli lindemanin sekoilut nyt voi olla niin maata kaatavia ku kuitenki 99 rosentiia ei sekoillu vai sekoiliko. mun mielestä listaa voi päivitää samaan aikaa ku se on on myös nimet esilä oli huono tekosyy sulla joka et oo ees se jolta alunperin oli kysyty tätä kysymystä
- mä vaan
eikö muka.... kirjoitti:
sitä voi muokata viimestään sillon ennen ku se sitte taado lähetetään joneki ei kai joku mirikli lindemanin sekoilut nyt voi olla niin maata kaatavia ku kuitenki 99 rosentiia ei sekoillu vai sekoiliko. mun mielestä listaa voi päivitää samaan aikaa ku se on on myös nimet esilä oli huono tekosyy sulla joka et oo ees se jolta alunperin oli kysyty tätä kysymystä
Tarkemmin sanottuna.... jos kävelee joka päivä 5 kilometriä. Turha sitä on samaan syssyyn yrittää kerran vuodessa kävellä yhteensä 5 x 365,,,. mitä lie tekeekään. Eikö oo parempi pitää hommat hanskassa.
- en tiedä
mutta kuulostaa jotenkii järjestetyltä hommalta. nimee vaan nimen perää.
- ku tää...
en tiedä kirjoitti:
mutta kuulostaa jotenkii järjestetyltä hommalta. nimee vaan nimen perää.
adressin perustaja kertoo miks nimet on peitetty kesken keräyksen..
- e.enroth
Olen pahoilani, etten ole huomannut vikaista minule suoraan estettyjä kysymyksä. Olen olettanut, että ne ohjataan suoraan sähköpostiosotteeseeni [email protected].
Erehdyin.
Tässä nyt kuitenkin vastaus.
En yksnkertaisest halua, että ihmset riitautuvat esittäessään oman kannaottonsa Romano Missio ry:n astensuojeluun littyvstä kysymykissä ja näkemykssä. Tämä aihe herättää niin paljon irrationaalisia emootioita, järkeenkäymättömiä tunteta, etten omalta osaltani tahdo niitä manpuloda esin. Tämän johdodta olen päättänyt, että sivut pysyvät tostaiseksi ainakin ulkopuolisilta, utelaita ihmsiltä piilossa. Haluan, ettei näinkin tärkeässä selvityspyynnössä Romano Missio ry:n lastenkodeissa tapahtuneista epäsevyyksistä jäisi henklökysymysten varjoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei235903- 602027
- 271499
Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom2401267- 741135
Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️691128Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,531107- 511072
Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.1441067Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle58995