ALOE VERA

kokemusta?

Onko kukaan kokeillut sisäisesti nautittavaa aloe vera -mehua ja millä tuloksilla? En ole löytänyt netistä mistään luotettavista lähteistä testituloksia, jotka millään lailla tukisivat aloe vera -mehun väitettyjä hyviä vaikutuksia (senhän väitetään helpottavan suurin piirtein kaikkia vaivoja). Mutta siis kokemuksia...?

63

29089

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokemusta

      Olen tutustunut Aloe Veraan Kanarian lomareissullani ja etsinyt sitten Suomesta jotain vastaavaa. Löysin LR:n Aloe Vera tuotteet ja olen nauttinut sisäisesti hunajalla maustettua sekä appelsiinin makuista. Viimeksi mainittu sisältää MSM:ää, eli orgaanista rikkiä, joka on hyvä kaikkiin kroonisiin kipuihin ja särkyihin, itselläni on nivelrikkoa, joten se on hyvä siihen. Olen todennut, että jos jollakin on flunssa tai yskää, se on oikea pika-apu siihen. Aloe Vera sisältää vitamiineja, hivenaineita sekä aminohappoja, joten se on varsinainen terveysjuoma, jota on hyvä nauttia päivittäin saadakseen tarvittavat ravinteet, jotka muuten nykypäivän ruuasta jäävät puuttumaan. Sopii myös ulkoisesti käytettäväksi erilaisiin iho-ongelmiin.

    • vinkkinä

      roppakaupalla, kun kelaat sivuja muutamia taaksepäin, tai käytä tuota ylälaidassa olevaa hakua. ;)

      Itse olen myös löytänyt avun tuosta LR:n aloe verasta mm. pahaan psoriini. Sairauden luonteen huomioon ottaen käytän sitä sekä sisäisesti, että ulkoisesti. Mulla ainakin läiskät on pysyny kurissa ihan sillä ja lääkkeitä tarvitaan enää todella harvoin. Eli ei ainakaan mulla ole pahaa sanottavaa tuotteesta.

    • Ravintoaine

      Eihän Aloe Vera ole lääke, vaan ravintoaine, joten eihän siitä edes saa julkaista sellaista tietoa, mitä hyvää se saa aikaan.
      Sen määrää laki.

      • ijm

        Asia on kuten "Ravintoaine" sanoi. Englannin kielellä löytyy aika paljon juttua.
        Forever Living Products tuotteilla on 90 vrk:n palautusoikeus. Voit juoda vaikka kuinka monta pulloa tuona aikana ja jos et tykännyt saat rahat takaisin. Aika riskitöntä?


      • Mut.

        Kai sitä voi sanoa ihan tavallisen pulliaisen ominaisuudessa esmes että "kun syön ruisleipää niin sonta irtoaa somasti". Kaikkihan sen tajuaa ettei joku netissä foorumilla sanottu mitään tieteellisesti pitävää faktaa ole, vai?

        Eli kertokaa vaan toki omia kokemuksianne; ajatellaan että ne on ihmisten henk.koht. näkemyksiä eikä mikään absolut totuus.


      • Kimmo M
        Mut. kirjoitti:

        Kai sitä voi sanoa ihan tavallisen pulliaisen ominaisuudessa esmes että "kun syön ruisleipää niin sonta irtoaa somasti". Kaikkihan sen tajuaa ettei joku netissä foorumilla sanottu mitään tieteellisesti pitävää faktaa ole, vai?

        Eli kertokaa vaan toki omia kokemuksianne; ajatellaan että ne on ihmisten henk.koht. näkemyksiä eikä mikään absolut totuus.

        Joo, meidän perhe käyttää myös sitä LR Healt & Beauty systemsin Aloe Vera Geeliä jossa on hunajaa, on tosi hyvät vaikutukset, on myös kliinisesti tetsatut Aloe Vera tuotteet. Suosittelen.


      • Härrrkä
        Mut. kirjoitti:

        Kai sitä voi sanoa ihan tavallisen pulliaisen ominaisuudessa esmes että "kun syön ruisleipää niin sonta irtoaa somasti". Kaikkihan sen tajuaa ettei joku netissä foorumilla sanottu mitään tieteellisesti pitävää faktaa ole, vai?

        Eli kertokaa vaan toki omia kokemuksianne; ajatellaan että ne on ihmisten henk.koht. näkemyksiä eikä mikään absolut totuus.

        Moi.Hienoa jotta löytyy muitakin jotka löytäneet Aloe Veran.Itse olen käyttänyt foreverliving productsin aloe veraa ja olen ollut erittäin tyytyväinen.Pitänyt minulta flunssat loitolla,helpottanut sairauteni ( MS) tuomia oireita..esim väsymystä,masennusta,kongnitiivisia oireita ym.(( = ulkomailla tätä aloe veraa suosittelee lääkäritkin.Heh suomessa ei niin pitkälle päästä, mut onneksi joukostamme löytyy viisaita (( = Hyviä vointeja kaikille !!


      • perupas sanasi
        Härrrkä kirjoitti:

        Moi.Hienoa jotta löytyy muitakin jotka löytäneet Aloe Veran.Itse olen käyttänyt foreverliving productsin aloe veraa ja olen ollut erittäin tyytyväinen.Pitänyt minulta flunssat loitolla,helpottanut sairauteni ( MS) tuomia oireita..esim väsymystä,masennusta,kongnitiivisia oireita ym.(( = ulkomailla tätä aloe veraa suosittelee lääkäritkin.Heh suomessa ei niin pitkälle päästä, mut onneksi joukostamme löytyy viisaita (( = Hyviä vointeja kaikille !!

        Kyllä LR:n aloe tuotteet on ollu jo ainakin kahtena vuonna mukana lääkäripäivillä esillä ja saaneet lääkäreiden keskuudessa hyvän arvosanan. ;) Kuinkas monta kestaa FLP:n tuotteet on ollut ko. päivillä?


      • Härrrkä
        perupas sanasi kirjoitti:

        Kyllä LR:n aloe tuotteet on ollu jo ainakin kahtena vuonna mukana lääkäripäivillä esillä ja saaneet lääkäreiden keskuudessa hyvän arvosanan. ;) Kuinkas monta kestaa FLP:n tuotteet on ollut ko. päivillä?

        ?? Sitäkö et Aloe Vera on minulle hyväksi (( = ja ainahan lääkäripäiville tuetteita pääsee niin kuin tämän foreverinkin ollu ekaa kertaa 1986. J a hyvät arvostelut saanut..eihän ne lääkärit muuten niitä suositteliskaan...ja minulle oollaan sanottu et jatka vain käyttöä..mutta tarkotin nyt sitä ettei sitä täällä suomessa erikseen lääkärit suosittele..


      • Luontoihminen
        perupas sanasi kirjoitti:

        Kyllä LR:n aloe tuotteet on ollu jo ainakin kahtena vuonna mukana lääkäripäivillä esillä ja saaneet lääkäreiden keskuudessa hyvän arvosanan. ;) Kuinkas monta kestaa FLP:n tuotteet on ollut ko. päivillä?

        Joku väitti jossain vaiheessa jotta Norjalainen lääkäri (Kirjoittanut myös kirjan.) käyttäisi FLP aaloeta mene hänestä ja tiedä mikä sitten on totta ja mikä ei olisi kuitenkin kiva saada faktatietoa asiasta.


      • ijm
        Luontoihminen kirjoitti:

        Joku väitti jossain vaiheessa jotta Norjalainen lääkäri (Kirjoittanut myös kirjan.) käyttäisi FLP aaloeta mene hänestä ja tiedä mikä sitten on totta ja mikä ei olisi kuitenkin kiva saada faktatietoa asiasta.

        Lääkärin nimi on Audun Myskja ja kijan nimi on Aloe Vera- Luonnon aarreaitta.
        Eräs toinen lääkäri joka tulee mieleen on Peter Atherton. Googelttamalla löytyy tietoa Englanniksi.


      • googletus
        Luontoihminen kirjoitti:

        Joku väitti jossain vaiheessa jotta Norjalainen lääkäri (Kirjoittanut myös kirjan.) käyttäisi FLP aaloeta mene hänestä ja tiedä mikä sitten on totta ja mikä ei olisi kuitenkin kiva saada faktatietoa asiasta.

        Google löytää helposti, kun hakee norjalaisella googlella, Audunin kotisivut
        http://www.livshjelp.no/index.htm
        Tuolla erikseen navikointipalkkin Aloe Vera senteriin, jota klikkaamalla tulee tutut FLP:n logot esiin.
        Samalta sivulta löytyy myös yhteystiedot Audunille, josta voi tarkistaa väitteiden paikkaansapitävyyden -ne tosin on jo moneen kertaan tarkistettu ja FLP:läinen hän on ollut kirjaa kirjoittaessa ja edelleen :)


      • käyttäjä/myyjä
        Härrrkä kirjoitti:

        ?? Sitäkö et Aloe Vera on minulle hyväksi (( = ja ainahan lääkäripäiville tuetteita pääsee niin kuin tämän foreverinkin ollu ekaa kertaa 1986. J a hyvät arvostelut saanut..eihän ne lääkärit muuten niitä suositteliskaan...ja minulle oollaan sanottu et jatka vain käyttöä..mutta tarkotin nyt sitä ettei sitä täällä suomessa erikseen lääkärit suosittele..

        turussa ainakin on lääkäreitä jotka edustavat saksalaista tuotetta, ja paljon hoitajia.


      • Mitä kannattaa käyt
        ijm kirjoitti:

        Asia on kuten "Ravintoaine" sanoi. Englannin kielellä löytyy aika paljon juttua.
        Forever Living Products tuotteilla on 90 vrk:n palautusoikeus. Voit juoda vaikka kuinka monta pulloa tuona aikana ja jos et tykännyt saat rahat takaisin. Aika riskitöntä?

        Niin on. onkohan myös vaaratonta??
        Tiedättekö että Forever living (FLP) Aloe Vera juomat ovat Turkissa kiellettyjä, koska niissä on niin paljon "myrkkyä" siis Aloiinia! Onneksi on olemassa myös muita Aloe Vera tuotteita, esimerkiksi Saksalaisia.

        Pohjois-Texasin tutkimuslaboratorio tri Ivan E Danhof on verrannut aloiinipitoisuuksia eri valmistajien tuotteissa seuraavin tuloksin:
        Cytopan Aloe Gold .............. 38.000 ppm
        ESI ........................................11.200 ppm
        Forever Living Product ..........63.000 ppm
        Life Plus ................................13.700 ppm
        Morley s natural Products ...... 4.400 ppm
        Pro-Ma ................................... 4.500 ppm
        LR-International ..................... 0,025 ppm (LR Health&Beauty Systems)


    • nautitaan

      on sillä liemellä jotain positiivista vaikutusta.
      Joudun syömään monenlaisia lääkkeitä, ja vatsani on aika heikossa kunnossa. Reistasi jo ennen lääkkeiden syöntiäkin. On se jotenkin tasoittanut ja rauhoittanut vatsaa. Eihän se kyllä halpaa ole, mutta kaikkea pitää aina kokeilla. Jotkut panee rahansa tupakkaan, minä poika veeraan :)

      • eimitäänhyötyä

        vatsavaivoihin kokeiltiin koko perhe ja kaikilla vain paheni. En suosittele ja kaikki täällä kommentoineet ovat joko sama henkilö tai tuotteen markkinoijia.
        Järki käteen ja olenkin tullut siihen tulokseen, että keskustelupalstoilta ei kannata kysyä mitään jostakin tuotteesta, onko hyvää.
        Sokeakin erottaa markkinoijan ja aidon käyttäjän ja siksi kehoitan lukemaan kaikki varauksella.

        Siis meidän perke käsittää 4 hlöä ja koitimme 3kk sitä aloevera nestettä ja KELLÄÄN ei auttanut vaan pahensi koko suolistoa!

        Nyt tietenkin joku markkinoija kehoittaa käyttämään puoli vuotta ennen kuin alkaa vaikuttamaan.


      • näinhänsemenee
        eimitäänhyötyä kirjoitti:

        vatsavaivoihin kokeiltiin koko perhe ja kaikilla vain paheni. En suosittele ja kaikki täällä kommentoineet ovat joko sama henkilö tai tuotteen markkinoijia.
        Järki käteen ja olenkin tullut siihen tulokseen, että keskustelupalstoilta ei kannata kysyä mitään jostakin tuotteesta, onko hyvää.
        Sokeakin erottaa markkinoijan ja aidon käyttäjän ja siksi kehoitan lukemaan kaikki varauksella.

        Siis meidän perke käsittää 4 hlöä ja koitimme 3kk sitä aloevera nestettä ja KELLÄÄN ei auttanut vaan pahensi koko suolistoa!

        Nyt tietenkin joku markkinoija kehoittaa käyttämään puoli vuotta ennen kuin alkaa vaikuttamaan.

        Tuski yksi ja sama henkilö.

        Epäterveelliset elämäntapasi kenties jos vedät huumeita, alkoholia, tupakoit ja kaikenkukkuraksi vielä syöt epäterveellisesti rasvaisia ruokia ei silloin Aloe Verastakaan ole apua!!!

        Joka tapauksessa lääkärit suosittelevat Aloe Veraa ja moni saa siitä apua tuhansien vuosien ajan on se tunnettu ja tutkittu ja HYVÄKSI TODETTU valitan.


      • entinen kipeä
        eimitäänhyötyä kirjoitti:

        vatsavaivoihin kokeiltiin koko perhe ja kaikilla vain paheni. En suosittele ja kaikki täällä kommentoineet ovat joko sama henkilö tai tuotteen markkinoijia.
        Järki käteen ja olenkin tullut siihen tulokseen, että keskustelupalstoilta ei kannata kysyä mitään jostakin tuotteesta, onko hyvää.
        Sokeakin erottaa markkinoijan ja aidon käyttäjän ja siksi kehoitan lukemaan kaikki varauksella.

        Siis meidän perke käsittää 4 hlöä ja koitimme 3kk sitä aloevera nestettä ja KELLÄÄN ei auttanut vaan pahensi koko suolistoa!

        Nyt tietenkin joku markkinoija kehoittaa käyttämään puoli vuotta ennen kuin alkaa vaikuttamaan.

        Minä sain reumani oireettomaksi ja lääkäri on todennut sen pysähtyneen aloe veran voimalla. Käytän sellaista luomupersikalla höystettyä aloeta.

        Lääkkeitä en tarvitse, mutta aloeta otan joka aamu. Olo on virkeä, pirteä ja kivut sekä liikuntarajoitteet ovat muistoissa vain.

        Tiedän etten ole edes ainoa reumavaivoista päässyt. Suuri kiitos ja siunaus siitä.


      • herätyksensaanut
        entinen kipeä kirjoitti:

        Minä sain reumani oireettomaksi ja lääkäri on todennut sen pysähtyneen aloe veran voimalla. Käytän sellaista luomupersikalla höystettyä aloeta.

        Lääkkeitä en tarvitse, mutta aloeta otan joka aamu. Olo on virkeä, pirteä ja kivut sekä liikuntarajoitteet ovat muistoissa vain.

        Tiedän etten ole edes ainoa reumavaivoista päässyt. Suuri kiitos ja siunaus siitä.

        Joo, mäkin sain avun kaikkiin vaivoihini ja ei tarvinnut ottaa kuin yksi mitallinen päivässä ja nyt olen kuin 20v nuorempi.
        Sokeritautini on tipotiessään, maksasairauteni on parantunut, kilpirauhaseni tuottaa taas thyroxinia, vääntynyt jalkani on suoristunut, kaiken kukkuraksi miehinen kuntoni on kyltymätön.

        Annoin myös mummulleni ja vaarilleni sitä aloeveeraa ja heiltäkin on kaikki vaivat hävinneet, kaihista syöpään....kiitos tästä aloeveeralle, se pelasti meidän elämämme ...ihanaa.....ostakaa tekin kaikki sitä 5 pulloa vähintään

        PS: samaalla saimme myös herätyksen!


      • todella typerää
        herätyksensaanut kirjoitti:

        Joo, mäkin sain avun kaikkiin vaivoihini ja ei tarvinnut ottaa kuin yksi mitallinen päivässä ja nyt olen kuin 20v nuorempi.
        Sokeritautini on tipotiessään, maksasairauteni on parantunut, kilpirauhaseni tuottaa taas thyroxinia, vääntynyt jalkani on suoristunut, kaiken kukkuraksi miehinen kuntoni on kyltymätön.

        Annoin myös mummulleni ja vaarilleni sitä aloeveeraa ja heiltäkin on kaikki vaivat hävinneet, kaihista syöpään....kiitos tästä aloeveeralle, se pelasti meidän elämämme ...ihanaa.....ostakaa tekin kaikki sitä 5 pulloa vähintään

        PS: samaalla saimme myös herätyksen!

        voisi ihan jättää kirjoittamattakin, jookos! Sillä moni on kuitenkin ihan oikeasti saanut aloesta apua moneen vaivaan, kuten minäkin, joten ei tarvitse aina pilata kaikkea tuollaisella lapsellisella kommentoinnilla. Ole mielummin sitten kommentoimatta, jos et osaa muuta kuin v*ttuilla, please!


      • ettänäitä riittää
        näinhänsemenee kirjoitti:

        Tuski yksi ja sama henkilö.

        Epäterveelliset elämäntapasi kenties jos vedät huumeita, alkoholia, tupakoit ja kaikenkukkuraksi vielä syöt epäterveellisesti rasvaisia ruokia ei silloin Aloe Verastakaan ole apua!!!

        Joka tapauksessa lääkärit suosittelevat Aloe Veraa ja moni saa siitä apua tuhansien vuosien ajan on se tunnettu ja tutkittu ja HYVÄKSI TODETTU valitan.

        Elämäntapani on mitä terveellisimmät, ei huumeita, tupakkaa tai alkomaholia ja rasvan käyttö on laskettu minimiin ja sekin rasva mitä syön on sitä parasta mitä kaupan hyllyltä saa.

        Laittaisitko vielä nämä sinun mainitsemasi lääkäreiden nimet, ketkä sitä sun tuotetta suosittelee
        PS. Kova on vaikutus tuotteellasi kun sillä saa tuhansien vuosien avun????????tuskin se kuolemaan auttaa...vai auttaako?


      • Mistä näitä riittää,
        ettänäitä riittää kirjoitti:

        Elämäntapani on mitä terveellisimmät, ei huumeita, tupakkaa tai alkomaholia ja rasvan käyttö on laskettu minimiin ja sekin rasva mitä syön on sitä parasta mitä kaupan hyllyltä saa.

        Laittaisitko vielä nämä sinun mainitsemasi lääkäreiden nimet, ketkä sitä sun tuotetta suosittelee
        PS. Kova on vaikutus tuotteellasi kun sillä saa tuhansien vuosien avun????????tuskin se kuolemaan auttaa...vai auttaako?

        näitä lukutaidottomia tai muuten vaan IDIOOTTEJA provoilijoita????

        ""PS. Kova on vaikutus tuotteellasi kun sillä saa tuhansien vuosien avun????????tuskin se kuolemaan auttaa...vai auttaako?""

        Jos aloen käytöstä lääkekasvina on löytynyt viitteitä jo n. 2000 vuotta eKr ( = ennen Kristuksen syntymää ) ja nyt eletään 2000 lukua JÄLKEEN Kristuksen, niin kyllä siitä mun mielestä aika monta tuhatta vuotta tulee tuota käyttökokemusta aloelle... Että kannattas pitää se suu supussa asioista, mistä ei vaivaudu ottamaan yhtään selvää, vaan haukkuu pelkästään haukkumisen ilosta!

        Kannattais tosiaan lukea esim. tuo Myskjan kirja ja ottaa kantaa vasta sen jälkeen, kun on edes jokin pienoinen käsitys, mistä ollaan keskustelemassa!!


      • kuitenkin
        todella typerää kirjoitti:

        voisi ihan jättää kirjoittamattakin, jookos! Sillä moni on kuitenkin ihan oikeasti saanut aloesta apua moneen vaivaan, kuten minäkin, joten ei tarvitse aina pilata kaikkea tuollaisella lapsellisella kommentoinnilla. Ole mielummin sitten kommentoimatta, jos et osaa muuta kuin v*ttuilla, please!

        Maalaisjärjellä varustetut ihmiset tajuavat Aloe Veran hyödyn eikä he säikähdä provoilijoiden kirjoituksista. Asiakaita riittää kyllä ja sehän onkin hyvä ja heiltä tulee pelkästään positiivista palautetta kuinka Aloe vaikuttaa erinnäisiin vaivoihin.

        Täällä EI kannata kyllä missään nimessä julkisesti MAINOSTAA (Valitettavasti.) muuta kun keskustella ainoastaan Aloesta järkevästi ainakin yrittää joskus tuntuu, että sekin on vaikeaa.


      • maaria
        kuitenkin kirjoitti:

        Maalaisjärjellä varustetut ihmiset tajuavat Aloe Veran hyödyn eikä he säikähdä provoilijoiden kirjoituksista. Asiakaita riittää kyllä ja sehän onkin hyvä ja heiltä tulee pelkästään positiivista palautetta kuinka Aloe vaikuttaa erinnäisiin vaivoihin.

        Täällä EI kannata kyllä missään nimessä julkisesti MAINOSTAA (Valitettavasti.) muuta kun keskustella ainoastaan Aloesta järkevästi ainakin yrittää joskus tuntuu, että sekin on vaikeaa.

        Olisiko Aloa Verasta apua akneen ? Olen kuullut että ihosairauksiin esim atopiaan tai psoriin mutta voisko olla myös aknenhoidossa hyvä lisä ?


      • Luontoihminen
        maaria kirjoitti:

        Olisiko Aloa Verasta apua akneen ? Olen kuullut että ihosairauksiin esim atopiaan tai psoriin mutta voisko olla myös aknenhoidossa hyvä lisä ?

        Kyllä siihenkin tuo aaloe auttaa.

        Jos aknesi on kovin paha eikä tavalliset finnien hoitoon tarkoitetut kasvovedet auta niin kannattaa kokeilla sisäisesti aloe juomaa ja ulkoisesti propolis voidetta.


      • maaria
        Luontoihminen kirjoitti:

        Kyllä siihenkin tuo aaloe auttaa.

        Jos aknesi on kovin paha eikä tavalliset finnien hoitoon tarkoitetut kasvovedet auta niin kannattaa kokeilla sisäisesti aloe juomaa ja ulkoisesti propolis voidetta.

        mainostaminen on kiellettyä mutta voisko sen verran kertoa että saako näitä tuotteita luontaistuotekaupasta vai mistä ? Kalliita vissiin ovat ?


      • mutta
        maaria kirjoitti:

        mainostaminen on kiellettyä mutta voisko sen verran kertoa että saako näitä tuotteita luontaistuotekaupasta vai mistä ? Kalliita vissiin ovat ?

        tämä luontoihminen toimii erään suoramarkkinointiyrityksen "leivissä", eli myös itsenäisten jälleenmyyjien kautta saa ko. tuotteita. Kaksi kilpailevaa firmaa aloe tuotteiden kanssa on LR Heath & Beauty System ja Forever Living Products ja molempien kotisivuilta löydät tietoa tuotteitsta sekä yhteystiedot, josta voit kysellä itseäsi lähimmän jällenmyyjän.

        http://www.lrworld.com/lrweb/index.php?id=529
        http://www.foreverliving.se/


      • ---------

      • Koiria
        eimitäänhyötyä kirjoitti:

        vatsavaivoihin kokeiltiin koko perhe ja kaikilla vain paheni. En suosittele ja kaikki täällä kommentoineet ovat joko sama henkilö tai tuotteen markkinoijia.
        Järki käteen ja olenkin tullut siihen tulokseen, että keskustelupalstoilta ei kannata kysyä mitään jostakin tuotteesta, onko hyvää.
        Sokeakin erottaa markkinoijan ja aidon käyttäjän ja siksi kehoitan lukemaan kaikki varauksella.

        Siis meidän perke käsittää 4 hlöä ja koitimme 3kk sitä aloevera nestettä ja KELLÄÄN ei auttanut vaan pahensi koko suolistoa!

        Nyt tietenkin joku markkinoija kehoittaa käyttämään puoli vuotta ennen kuin alkaa vaikuttamaan.

        Meillä pidetään koiria haukkumisvirassa, missä Sinun koirasi ovat ? Miksi Sinun täytyy ryhtyä koiran virkaan ?

        Ja toisaalta, älä enää viitsi lukea terveyspalstoja, siltä näköjään tarttuu sinuun ja perheesi sekä sukuun mitä ihmeellisimpia kompurajalkoja myöden.

        Aloe vera tosiaan ei auta, jollei sitä vatsaan asti saa. Pelkkä haukkuminen ei muuta ivamieltä aloeveraksi.


      • pierutus
        eimitäänhyötyä kirjoitti:

        vatsavaivoihin kokeiltiin koko perhe ja kaikilla vain paheni. En suosittele ja kaikki täällä kommentoineet ovat joko sama henkilö tai tuotteen markkinoijia.
        Järki käteen ja olenkin tullut siihen tulokseen, että keskustelupalstoilta ei kannata kysyä mitään jostakin tuotteesta, onko hyvää.
        Sokeakin erottaa markkinoijan ja aidon käyttäjän ja siksi kehoitan lukemaan kaikki varauksella.

        Siis meidän perke käsittää 4 hlöä ja koitimme 3kk sitä aloevera nestettä ja KELLÄÄN ei auttanut vaan pahensi koko suolistoa!

        Nyt tietenkin joku markkinoija kehoittaa käyttämään puoli vuotta ennen kuin alkaa vaikuttamaan.

        Millä tavalla paheni teidän vaivat,jos se pierutti ja kaasupaskan haju mitä teidän perseestä tuli haisi pahalle niin sehän on normaalia näinhän se toimii,ja kuona-aineet lähtee ulos,itse ainakin vannon aloeveran nimeen.ps olen kolmevuotta jo käyttänyt ja en liho enkä paisu ja olo on muutenkin erittäin virkeä ja elinvoimainen.Ajatelkaa kun joku vetää askin röökiä päivässä sisuksiinsa ja minä poika se vedän aloeveraa,kumpikohan on terveellisempää.Mun mielestäni pieni hinta terveydestä ja hyvin voinnista.sairastelkaa te muut vaan mä pysyn terveenä aloen voimalla.ja tää on täysi tosi.jos sua kiinnostaa niin kysele multa lisää, entuputa tätä enkä väkisin myy mutta hyvä olo on helevetin hienoo.ps tää nyt sattuu vaan olevan taivahan tosi.


      • elinvoimaa löytyy...
        pierutus kirjoitti:

        Millä tavalla paheni teidän vaivat,jos se pierutti ja kaasupaskan haju mitä teidän perseestä tuli haisi pahalle niin sehän on normaalia näinhän se toimii,ja kuona-aineet lähtee ulos,itse ainakin vannon aloeveran nimeen.ps olen kolmevuotta jo käyttänyt ja en liho enkä paisu ja olo on muutenkin erittäin virkeä ja elinvoimainen.Ajatelkaa kun joku vetää askin röökiä päivässä sisuksiinsa ja minä poika se vedän aloeveraa,kumpikohan on terveellisempää.Mun mielestäni pieni hinta terveydestä ja hyvin voinnista.sairastelkaa te muut vaan mä pysyn terveenä aloen voimalla.ja tää on täysi tosi.jos sua kiinnostaa niin kysele multa lisää, entuputa tätä enkä väkisin myy mutta hyvä olo on helevetin hienoo.ps tää nyt sattuu vaan olevan taivahan tosi.

        Mulla on ainakin hyvä olo ja jos et usko niin katso mun tyhjä pullo varasto aloesta.ja turhaan en sitä nauti,oisko siinä mitään järkee ottaa sitä jo neljättä vuotta jos se ei mitään auttaisi?


    • Kannatti kokeilla

      Olen käyttänyt Aloe vera -mehua joitakin kuukausia. Otan sitä iltaisin vähän ennen
      nukkumaan menoa ja uni tulee nopeasti enkä
      heräile yöllä kuten aikaisemmin. Muista
      vaikutuksista ei ole kokemusta, mutta tämäkin
      vaikutus on niin arvokas että enpä Aloesta
      luovu, vaikka se aika kallista onkin...

      • Luontoihminen

        Olen kuullut jotta joiltakin herkimmiltä ihmisiltä aloe saattaa viedä yöunet jos ottaa klo 18.00 jälkeen, mutta se on tietysti yksilöllistä ja tuosta yöuni rauhasta olen kuullut kanssa jotta eräs henkilö nukkui rauhallisemmin eikä herännyt kesken yöunien kun nautti aloe veraa.


      • apua
        Luontoihminen kirjoitti:

        Olen kuullut jotta joiltakin herkimmiltä ihmisiltä aloe saattaa viedä yöunet jos ottaa klo 18.00 jälkeen, mutta se on tietysti yksilöllistä ja tuosta yöuni rauhasta olen kuullut kanssa jotta eräs henkilö nukkui rauhallisemmin eikä herännyt kesken yöunien kun nautti aloe veraa.

        Kokeiltiin perheelleni puoli vuotta,tytölläni atopia ,joka vain siitä litkusta paheni.Eikä se edes säily,kasvattakaa itse kasvi,älkääkä laittako rahojanne kaikkeen sontaan.


      • Luontoihminen
        apua kirjoitti:

        Kokeiltiin perheelleni puoli vuotta,tytölläni atopia ,joka vain siitä litkusta paheni.Eikä se edes säily,kasvattakaa itse kasvi,älkääkä laittako rahojanne kaikkeen sontaan.

        Kyllä auttaa jos käyttämäsi aaloe on laadukasta barbadensis miller lajikkeesta valmistettu ei siis mitään "litkua". Miksi ihmeessä olet litkua käyttänyt tyttäresi atopian hoitoon pelkästään? Paras siihen on 79% aloe veraa sisältävä Propolis voide jota olisi pitänyt sivellä atopia kohtaan ja lisäksi jos olisit käyttänyt laadukasta Geelijuomaa niin ihme on jos ei tehoa tyttäreesi kun toisiinkin atopiaa sairastaviin henkilöihin on tehonnut.

        EN todellakaan suosittele alkaa valmistamaa itse mitään "litkuja" se on VAARALLISTA sekä edesvastuutonta juottaa tyttärellesi saati sitten kenellekkään muulle itse valmistamaa juomaa!

        Ainut mitä voi itse valmistaa aloe vera barbadensis miller lajikkeesta on sen sisällä oleva geeli ja käyttää VAIN JA AINOAASTAAN ULKOISESTI.

        Miksi sitä valmistaa itse kun löytyy hinta/laatu suhteeltaan hyviä tuotteita joita voi tilata tukkuhinnalla. ;-)


      • Emmaalia
        Luontoihminen kirjoitti:

        Kyllä auttaa jos käyttämäsi aaloe on laadukasta barbadensis miller lajikkeesta valmistettu ei siis mitään "litkua". Miksi ihmeessä olet litkua käyttänyt tyttäresi atopian hoitoon pelkästään? Paras siihen on 79% aloe veraa sisältävä Propolis voide jota olisi pitänyt sivellä atopia kohtaan ja lisäksi jos olisit käyttänyt laadukasta Geelijuomaa niin ihme on jos ei tehoa tyttäreesi kun toisiinkin atopiaa sairastaviin henkilöihin on tehonnut.

        EN todellakaan suosittele alkaa valmistamaa itse mitään "litkuja" se on VAARALLISTA sekä edesvastuutonta juottaa tyttärellesi saati sitten kenellekkään muulle itse valmistamaa juomaa!

        Ainut mitä voi itse valmistaa aloe vera barbadensis miller lajikkeesta on sen sisällä oleva geeli ja käyttää VAIN JA AINOAASTAAN ULKOISESTI.

        Miksi sitä valmistaa itse kun löytyy hinta/laatu suhteeltaan hyviä tuotteita joita voi tilata tukkuhinnalla. ;-)

        Ostattehan tuotteenne ainoastaan tuotetakuun
        tarjoavalta myyjältä.
        Jokainen joka ei ole tyytyväinen, muistaa myös
        PALAUTTAA sen putelin, niin ei tule kellekään
        paha mieli!


      • Biwe
        apua kirjoitti:

        Kokeiltiin perheelleni puoli vuotta,tytölläni atopia ,joka vain siitä litkusta paheni.Eikä se edes säily,kasvattakaa itse kasvi,älkääkä laittako rahojanne kaikkeen sontaan.

        Aloe on sellainen,että se poistaa sisältäpäin ulos kaiken.Olisit jatkanut käyttöä vaan juomana ja Propolisvoiteen muodossa.Luonnontuotteet vaikuttavat hitaammin,mutta tulos on hyvä.Itselläni on vain hyviä kokemuksia tuotteesta.


    • verushka

      Myyntiin on tullut uusi aloe juoma: aloe drink. sitä saa jälleenmyyjiltä jotka ovat homcaren edustajia. sisältää active aloeta ja on testatusti parempi kuin tavallinen aloe "mehu". sisareni happamat röyhtäilyt ja närästys ym vatsavaivat ovat poissa. itse käytän ulkoisesti psoriasikseen. pullo maksoi viimeksi 26 euroa, mutta kun siitä on avuksi, niin en pidä kalliina

    • etsivä

      Myös tieteellistä tutkimusta Aloe Vera mehusta.Kaikki tiedot mitä olen löytänyt ovat mutua ja lopussa yleensä selviää että kyseessä on "tiedottaja" joka myy ko tuotetta.Minä en kauniisiin puheisiin usko vaan haluan faktaa.

    • kutinaan kyllästynyt

      olen käyttänyt vajaa kolme kk aloe vera juomaa atooppiseen ihooni. Nyt huomaan että ihoni on pikkuhiljaa vain pahentunut ja nyt se suorastaan räjähti käsiini ja uskon että kaikki johtuu tästä juomasta, se ei sovi minulle vaikka myyjäni vakuuttaa että jatka vain. Onko muilla samantapaisia kokemuksia? Ihottuma alkoi tulla aluksi selkään josta se lähti etenemään ja nyt on paha urticaria myös kaulassa, käsissä ja jaloissa.

      • pelkkää vettä

        Veteraaniurheilija kirjoittaa Aloe verasta seuraavaa:

        Aloe vera - pelkkää vettäkö?

        Erään mainossivuston mukaan Aloe Vera sisältää 75 tunnistettua ravintoainetta, joita elimistömme tarvitsee. Ainetta voi juoda, sivellä iholle ja voi nauttia Aloe Veran ainutlaatuisista ominaisuuksista: Ravitsee kehoa, tasapainottaa vatsan ja suoliston toimintaa, tukee immuunijärjestelmän toimintaa, lievittää kipua, estää tulehduksia, torjuu bakteereita, viruksia, sieniä, nopeuttaa haavojen paranemista, stimuloi solujen uusiutumista, läpäisee kudoksen, hajottaa kuolleen kudoksen, virkistää ihon verenkiertoa, ehkäisee ja lievittää kutinaa, kosteuttaa...

        Minä sain kokeiltavakseni yhden pullon juotavaa Aloe Veraa (Forever Living Products). Esittelijä oli kaikin puolin fiksu ja yhdessä mietimme tuota fantastista kasvia joka oli purkkiin saatu. Itse ruokailen varsin terveellisesti enkä odottanut minkäänlaisia ihmeitä juoman avulla kokevani. Näin ei käynytkään. Hiukan kitkerä liuos tuli ohjeistuksen mukaisesti juotua ja elämä jatkui kuten ennenkin. Olin vähintään yhtä pirteä kuin ennenkin.

        Ruotsin elintarvikevirasto (Livsmedelsverket) tutki äskettäin juotavat Aloe Vera tuotteet. Huomaan minunkin nauttimani tuotteen kuuluvan tutkittujen tuotteiden joukkoon. Viesti on todella tyly: Aloe Vera sisältää pääasiassa vettä ja minimaalisen vähän vitamiineja ja hivenaineita. Voi olla, että pullon henki pitää huolta 75:stä tunnistetusta ravintoaineesta, mutta Elintarvikeviraston mittarit eivät juurikaan värähdä! Minulla ei ole syytä epäillä Elintarvikeviraston mittalaitteita, sillä noilla laitteilla on mitattu leipien, lihojen, muiden juomien, kananmunien ym. ravintoarvot. Aloe vera -uute voi toki olla ihmiselle hyödyksi, mutta vaikutusmekanismi ei voi perustua normaaleihin ravintoaineiden vaikutusmekanismeihin. Pullon henki paljastunee aikanaan tai sitten kyseessä on huijaus.

        Elintarvikevirasto on kysynyt valmistajilta mihin ravintoaineisiin väitetyt terveysvaikutukset voivat perustua. Hela Pharma AB on vastannut, että he poistavat terveysväitteet tuoteselosteesta. Vitamex on päättänyt lopettaa tuotteen myynnin. Forever Living Products haluaa toimittaa Elintarvikevirastolle selvityksen tuotteen vaikutuksesta jos osoittautuu, että tuotetta markkinoidaan virheellisesti ja kysyy neuvoja pääkonttorista USA:ssa miten menetellä jatkossa. SASCO AB pitäytyy edelleen terveysväitteissä ja pitää kiinni siitä, että 0,5 % tuotteesta sisältää peräti 200 eri vaikuttavaa ainetta ja tuotetta voidaan täten sanoa ravintolisäksi.

        Olen todella ymmälläni! Olin niin toivonut rehelliseltä vaikuttavan myyjän puolesta, että tuote olisi edes olevinaan aidosti otettava ravintolisä. Näillä näkymin en voi suositella Aloe Vera -uutteita ravintolisinä. Vaikutus perustuu veden nauttimiseen. Hanasta saa edullisempaa vettä.

        Kommentteja? Lohdutusta minulle ja kauppiaalle? Pitäisikö muitakin luontaistuotteita testata tällä tavalla? Mitä Tolosen tuotteet sisältävät?

        http://sundqvist.blogspot.com/


      • syksyn lapsi
        pelkkää vettä kirjoitti:

        Veteraaniurheilija kirjoittaa Aloe verasta seuraavaa:

        Aloe vera - pelkkää vettäkö?

        Erään mainossivuston mukaan Aloe Vera sisältää 75 tunnistettua ravintoainetta, joita elimistömme tarvitsee. Ainetta voi juoda, sivellä iholle ja voi nauttia Aloe Veran ainutlaatuisista ominaisuuksista: Ravitsee kehoa, tasapainottaa vatsan ja suoliston toimintaa, tukee immuunijärjestelmän toimintaa, lievittää kipua, estää tulehduksia, torjuu bakteereita, viruksia, sieniä, nopeuttaa haavojen paranemista, stimuloi solujen uusiutumista, läpäisee kudoksen, hajottaa kuolleen kudoksen, virkistää ihon verenkiertoa, ehkäisee ja lievittää kutinaa, kosteuttaa...

        Minä sain kokeiltavakseni yhden pullon juotavaa Aloe Veraa (Forever Living Products). Esittelijä oli kaikin puolin fiksu ja yhdessä mietimme tuota fantastista kasvia joka oli purkkiin saatu. Itse ruokailen varsin terveellisesti enkä odottanut minkäänlaisia ihmeitä juoman avulla kokevani. Näin ei käynytkään. Hiukan kitkerä liuos tuli ohjeistuksen mukaisesti juotua ja elämä jatkui kuten ennenkin. Olin vähintään yhtä pirteä kuin ennenkin.

        Ruotsin elintarvikevirasto (Livsmedelsverket) tutki äskettäin juotavat Aloe Vera tuotteet. Huomaan minunkin nauttimani tuotteen kuuluvan tutkittujen tuotteiden joukkoon. Viesti on todella tyly: Aloe Vera sisältää pääasiassa vettä ja minimaalisen vähän vitamiineja ja hivenaineita. Voi olla, että pullon henki pitää huolta 75:stä tunnistetusta ravintoaineesta, mutta Elintarvikeviraston mittarit eivät juurikaan värähdä! Minulla ei ole syytä epäillä Elintarvikeviraston mittalaitteita, sillä noilla laitteilla on mitattu leipien, lihojen, muiden juomien, kananmunien ym. ravintoarvot. Aloe vera -uute voi toki olla ihmiselle hyödyksi, mutta vaikutusmekanismi ei voi perustua normaaleihin ravintoaineiden vaikutusmekanismeihin. Pullon henki paljastunee aikanaan tai sitten kyseessä on huijaus.

        Elintarvikevirasto on kysynyt valmistajilta mihin ravintoaineisiin väitetyt terveysvaikutukset voivat perustua. Hela Pharma AB on vastannut, että he poistavat terveysväitteet tuoteselosteesta. Vitamex on päättänyt lopettaa tuotteen myynnin. Forever Living Products haluaa toimittaa Elintarvikevirastolle selvityksen tuotteen vaikutuksesta jos osoittautuu, että tuotetta markkinoidaan virheellisesti ja kysyy neuvoja pääkonttorista USA:ssa miten menetellä jatkossa. SASCO AB pitäytyy edelleen terveysväitteissä ja pitää kiinni siitä, että 0,5 % tuotteesta sisältää peräti 200 eri vaikuttavaa ainetta ja tuotetta voidaan täten sanoa ravintolisäksi.

        Olen todella ymmälläni! Olin niin toivonut rehelliseltä vaikuttavan myyjän puolesta, että tuote olisi edes olevinaan aidosti otettava ravintolisä. Näillä näkymin en voi suositella Aloe Vera -uutteita ravintolisinä. Vaikutus perustuu veden nauttimiseen. Hanasta saa edullisempaa vettä.

        Kommentteja? Lohdutusta minulle ja kauppiaalle? Pitäisikö muitakin luontaistuotteita testata tällä tavalla? Mitä Tolosen tuotteet sisältävät?

        http://sundqvist.blogspot.com/

        Hei veteraaniurheilija!
        Luin kirjoituksesi ja len todella ymmällä mielipiteestäsi!
        Kertoiko kyseinen myyjä todella kaikki tästä geelistä minkä sitten ostit?
        Toimin itse saman tuotteen parissa myyjänä ja voin todella sydämestäni sanoa että geeli ei ole vettä!
        Meillä perheessä ollut monella lapsella toiminnalista vatsavaivaa niin paljon ettei leikeistä tullut mitään,ja itkettiin sen vuoksi. kun viimein ymmärsin alkaa juottaa sään. tätä geeliä,, kuvitteleppa että vatsavaivat loppuivat kuin seinää.Ihmisen hyvinvointi lähtee vatsasta jaimmuunijärjestelmää jopa 70% on vatsassa.. Ravintoaineita geeli sis. mutta hyvin pieniä määriä. sitä tarpeen mukaan voi ottaa sitten enemmän jos ei 30ml pv annos tunnu auttavan. ei kannata edes yhtä pullo aostaa ja siihen rahojaan tuhlata koska se tekee sen että poistaa reippaasti kuona-aineet joten etpä muuta saata huomata kuin että juokset vessassa.. suosittelen kokeilemaan sen kolmen pullon satsin vähintään. Aloe vera geelimme on 6 kertaa voimakkaampaa kuin drinkit ja mehut joita myydään todella paljon. MInulla on todella paljon asiakkaita(tyytyväsiä) jostka säänn. käyttäneet tätä ja ovat huomanneet sen hyödyn. Meillä ei sairasteta flunssia ja kaikki a mahatauteja joita on liikkeellä. se osaittaa että tästä on hyödytä! EI kaikki tähän usko ,mutta suosittelen kokeilemaan pidemmän aikaa. ja jos tuntuu kalliilta,voit registeröityä ja saada tuotteesi tukkuhintaan.
        Lämpimin terveisin: FLP-Myyjä


      • vazquez
        syksyn lapsi kirjoitti:

        Hei veteraaniurheilija!
        Luin kirjoituksesi ja len todella ymmällä mielipiteestäsi!
        Kertoiko kyseinen myyjä todella kaikki tästä geelistä minkä sitten ostit?
        Toimin itse saman tuotteen parissa myyjänä ja voin todella sydämestäni sanoa että geeli ei ole vettä!
        Meillä perheessä ollut monella lapsella toiminnalista vatsavaivaa niin paljon ettei leikeistä tullut mitään,ja itkettiin sen vuoksi. kun viimein ymmärsin alkaa juottaa sään. tätä geeliä,, kuvitteleppa että vatsavaivat loppuivat kuin seinää.Ihmisen hyvinvointi lähtee vatsasta jaimmuunijärjestelmää jopa 70% on vatsassa.. Ravintoaineita geeli sis. mutta hyvin pieniä määriä. sitä tarpeen mukaan voi ottaa sitten enemmän jos ei 30ml pv annos tunnu auttavan. ei kannata edes yhtä pullo aostaa ja siihen rahojaan tuhlata koska se tekee sen että poistaa reippaasti kuona-aineet joten etpä muuta saata huomata kuin että juokset vessassa.. suosittelen kokeilemaan sen kolmen pullon satsin vähintään. Aloe vera geelimme on 6 kertaa voimakkaampaa kuin drinkit ja mehut joita myydään todella paljon. MInulla on todella paljon asiakkaita(tyytyväsiä) jostka säänn. käyttäneet tätä ja ovat huomanneet sen hyödyn. Meillä ei sairasteta flunssia ja kaikki a mahatauteja joita on liikkeellä. se osaittaa että tästä on hyödytä! EI kaikki tähän usko ,mutta suosittelen kokeilemaan pidemmän aikaa. ja jos tuntuu kalliilta,voit registeröityä ja saada tuotteesi tukkuhintaan.
        Lämpimin terveisin: FLP-Myyjä

        taas yksi myyjä yrittää myydä tuotetta. Satuin joutumaan samaan tilaan yhden kaupustelijan kanssa n. tunniksi ja uskomatonta soopaa tulee suusta. Tää on parantanut vatsataudit, flunssat, aknet, ... Kaikista huolestuttavinta oli että suositteli ratkaisua sairaille vauvoille... tuote on purkissa joka on tullut jostain huitsun nevadasta eikä sisällä tarkkaa listaa aineista, säilytetty miten sattuu - huonossa tapauksessa sairas lapsi tulee sairaammaksi. Onneksi tuo on pääosin vettä ja harvemmin tulee mitään vakavampia sivuvaikutuksia. Tämä on siis 60 euroa maksava pullo mehu-uutetta, turvallisempaa ja vähintään yhtä terveellistä gefilus mehua saa lähikaupasta 2e litra.


      • rina2

        Tässä hyvä esimerkki siitä, että samat systeemit eivät sovi jokaiselle.
        Olemme yksilöitä, eikä voi olettaa, että aloe vera sopisi kaikille.
        JOS IHOTTUMA PAHENEE, ei ole mitään syytä jatkaa aloe veran käyttämistä.
        Järki käteen.
        Tiede ja Tekniikka- lehdessä on ollut kirjoitus amerikkalaisesta tutkimuksesta, jossa on rottakokein osoitettu pitkäaikaisessa käytössä sisäisesti otettavan aloe veran aiheuttavan syöpää.
        Rotilla kuulemma hyvin samantapainen suolisto kuin ihmisillä.
        56: lla prosentilla löytyi kasvaimia suolistosta, sekä hyvän-, että pahanlaatuisia.
        Itse taidan jättää aloet ulkoiseen käyttöön.


    • %vera

      olen aloittanut aloe veran juonnin. Sitä kun suositellaan otettavaksi tyhjään vatsaan aamuisin. Minulla on paha olo sen jälkeen.

      • Säännöllinen

        En tiedä mitä aloe veraa juot- kenen valmistetta.
        Joka tapauksessa vastuullinen jälleenmyyjä antaa annosteluohjeet.
        Jos ei aikaisemmin ole nauttinut aloe veraa, aloitetaan 2 x 5 ml per pv ensimmäinen viikko.
        Sitten seuraavalle nostetaan 2 x 10 ml jne.

        Näin se alkaa ja elimistösi porosessi lä'htee liikkeelle.Markkinoilla on monenelaista juomaa, joten en osaa sanoa tämän tarkemmin.
        Saksalainen kaksoiscertifioitu on kuitenkin markkinoiden paras.
        Se on kliinisesti tutkittu, mutta en mainitse tässä nimeä, koska mainonnasta ei nyt minulla tässä ole kyse.


      • Biwe

        Vieläkö käytät tätä tuotetta?Itse käytän näitä kanisterijuomia,joissa suuri Aloepitoisuus.Katso aina Aloepitoisuus,joka on merkattu ylös tuotesel.Käytän vuorotellen erimakuja.Minulle ei ole tullut pahaaoloa,aloetta voit myös ottaa ruoan yhteydessä.oma annos on aamuisin 30ml,siis tätä merkkiä, jota itse käytän.Voit kokeilla hyvänmakuista antioksidanttimehua samaan aikaan,jospa sekin auttaisi.Voithan tosiaan aloittaa pienilläkin annoksilla,vaikka vaan 5ml yhdellä kertaa,jos olet todella herkkä.Onhan niitäkin joskus joukossa,joille ei Aloe sovi.Itse saan aloesta niinpaljon piristystä ja voimia,etten ole ajatellutkaan lopettaa käyttöä.Tällä hetkellä kokeilen juuri calciumia,miten se vaikuttaa.Kirjoittelemisiin!


    • sibir

      mulle aloe vera-tiiviste auttoi vatsavaivoihin sekä ns. karttakieleen. oon käyttänyt eri valmistajien tuotteita (en tilaa postimyynnistä vaan oon ostanut luontaistuotekaupoista).

      voihan se olla, että jos vatsassa jyllää jokin tulehdus tms. niin aloekaan ei auta mutta mun tapauksessa jatkuvat vatsavaivat (löysä vatsa, vatsakivut erityisesti syömisen jälkeen jne...) loppuivat ja vatsan toiminta säännöllistyi tosi paljon. tuntuu, että ruoka imeytyy paremmin eikä tule heti toisesta päästä ulos ripulin muodossa.

      jos olen joskus ollut kuukaudenkin ilman aloeveraa, vatsavaivat ovat palanneet takaisin. joten kyllä mun maalaisjärjellä se toimii, ja niin kauan kun tuntuu hyvältä, aion ko. ainetta nauttia :)))

      • helma

        Olen koko ikäni- yli 50 v- kärsinyt ummetuksesta ja käyttänyt monenlaisia valmisteita. Nyt olen säännöllisesti puolen vuoden ajan joka aamu ottanut FLP:n stabiloitua aloe geeliä. Vatsani toimii ja olen kuin uusi ihminen - energinen ja pirteä. Lisäksi ihoni kuivuus ja kutina ovat poissa!


      • Biwe
        helma kirjoitti:

        Olen koko ikäni- yli 50 v- kärsinyt ummetuksesta ja käyttänyt monenlaisia valmisteita. Nyt olen säännöllisesti puolen vuoden ajan joka aamu ottanut FLP:n stabiloitua aloe geeliä. Vatsani toimii ja olen kuin uusi ihminen - energinen ja pirteä. Lisäksi ihoni kuivuus ja kutina ovat poissa!

        Tuntui niin kivalta saada taas kerran kuulla niitä positiivisia kokemuksia.olen itsekin käyttänyt syksystä asti näitä juomia ja tuotteita,minua auttaen.


      • vazquez
        Biwe kirjoitti:

        Tuntui niin kivalta saada taas kerran kuulla niitä positiivisia kokemuksia.olen itsekin käyttänyt syksystä asti näitä juomia ja tuotteita,minua auttaen.

        Täällä myyjät keksivät toinen toistaan hurjempia valeita ja kertovat sitten niitä netistä kuultuina totuuksina tyhmille ja hyväuskoisille ihmisille. Poliisit pitäisi pistää näiden myyjien perään, ja vaatii niiltä korvauksia kuten tupakkayhtiöiltä!


      • K. Lampinen
        vazquez kirjoitti:

        Täällä myyjät keksivät toinen toistaan hurjempia valeita ja kertovat sitten niitä netistä kuultuina totuuksina tyhmille ja hyväuskoisille ihmisille. Poliisit pitäisi pistää näiden myyjien perään, ja vaatii niiltä korvauksia kuten tupakkayhtiöiltä!

        Tuleeko mieleesi ollenkaan, että leimaamalla jonkun valehtelijaksi vain oman mutu-tuntumasi perusteella syyllistyt itseasiassa kunnianloukkaukseen. Joten, kun pää moraalista täristen alat syytellä ihmisiä, muotoilepa mielipiteesi siten, että kehtaat pistää ihan oman nimesi alle. Nimettömänä kirjoitteleva syyttäjä ei tunnu kovin vakavastiotettavalta. Tämä kaikille niille, jotka nimettömyyden turvin haukkuvat muita. PS. En ole aloen myyjä enkä käyttäjä.


    • aloe4ever

      vazquez verä ittes vaik hirttosolmul roikkuu kivasti jostai sillalta, sun puheissa ei oo muutaku tyhmän skeptikon paskarantu...

      • Faktaa Aloe Vera tuo

        Tiedättekö että Forever living (FLP) Aloe Vera juomat ovat Turkissa kiellettyjä, koska niissä on niin paljon "myrkkyä" siis Aloiinia! Onneksi on olemassa myös muita Aloe Vera tuotteita, esimerkiksi Saksalaisia.

        Pohjois-Texasin tutkimuslaboratorio tri Ivan E Danhof on verrannut aloiinipitoisuuksia eri valmistajien tuotteissa seuraavin tuloksin:
        Cytopan Aloe Gold .............. 38.000 ppm
        ESI ........................................11.200 ppm
        Forever Living Product ..........63.000 ppm
        Life Plus ................................13.700 ppm
        Morley s natural Products ...... 4.400 ppm
        Pro-Ma ................................... 4.500 ppm
        LR-International ..................... 0,025 ppm (LR Health&Beauty Systems)


    • Faktatietoa

      Huomiotavaa on että Aloiini on "myrkkyä". EU:ssa saa olla Aloiinia 0,100 % tuottessat joten kaikki Jenkkiyritysten Aloe verat ylittää sen.

      • Kimmo37

        Kannattaa siis katsoa mitä käyttää. Aloe Vera Barbadensis Miller on laadukasta. MUTTA SE EI SAA SISÄTÄÄ ALOIINIA YLI 10,00 ppm:ää.


    • kokemuksia

      Kannattaisi ottaa selvää aloe veran terveysvaikutuksista ja tuon mainitsemanne FLP:n toiminnasta yms. Olen kokeillut sitä aloe juomaa, mutta siitä en ole hirveästi itse hyötynyt. Vatsa ehkä toimii vähän paremmin, ja iho-ongelmat parantuivat vähän mutta muuten ei oikeastaan eroa huomaa. Harmi sinäänsä, sillä puteli maksoi 30 euroa ja vaikka vaikutus oli positiivinen niin se jäi vähäiseksi.

      Minun tuttuni myy noita Foreverin tuotteita, ja olen saanut häneltä aina joskus testiin jotakin voiteita. Olen kuulemma hyvä koekaniini kun olen niin allerginen kaikelle ja minulla on tosi oireileva iho (syytä ei tiedetä, on tutkittu psoriaasi, seborrooinen ekseema eli taliköhnä, couperosa iho, atooppinen iho, ruoka- ja pesuaineallergiat jnejne.)
      Noista foreverin tuotteista se Sonya ihonhoitosarja on minulle oikein hyvä, ja olenkin käyttänyt nyt sitä hieman pidempään. Aiemmin käytössä oli Cliniquen herkän ihon tuotteet, mutta en pitänyt sen apteekkimaisesta hajusta. Tämä Sonya sarja tuoksuu puolestaan miedosti hyvältä, ja kun ovat Cliniquen kanssa samaa hintaluokkaa niin miksi en käyttäisi.. Sitten vartalolla olen käyttänyt sitä aloe propolis cremeä aina kortisonikuurien välissä. Estää ihottumaa pahenemasta ja vaalentaa jälkiä huomattavasti ja pitää ihon hyvänä. Raskauden aikana käytin sitä proteiinia (Forever ultra shake) kun sitä pystyy käyttämään raskauden ja imetyksen aikana ilman että vauvalle tulisi siitä mitään. Join raskauden aikana protskua siksi, koska salilla käynti väheni, enkä halunnut lihasten katoavan olemattomiin raskauden aikana :D Pysyi suht timmissä kunnossa!

      Myös nyt tuo paljon puhuttu 9 päivän puhdistuskuuri puhututtaa ja mietityttää kovasti, mutta sen voin ottaa vasta imetyksen päätyttyä :/ Täytynee sitten kirjoittaa tänne kokemuksia!

      Vastauksena vielä edellisen kommenttiin "jos olisivat rahan ja vaivan arvoisia, olisivat ne apteekkimyynnissä jnejne"; Kun forever kehitti nää aloe-jutut, ne hankkivat sekä patentin että kahdeksan suojapatenttia niiden aloe veran kylmäpuristusoperaatiolle, että KUKAAN KOSKAAN IKINÄ ei voi valmistaa samalla tavalla tuotetta, eli yksikään luontaistuote ei ole samankaltainen kuin nuo foreverin tuotteet.. Ja ilmeisesti perustajaperhe nimenomaan halusivat, että tuote ei koskaan päädy tavallisen kaupan hyllyille. Riittää että ihmiset suosittelevat toisilleen. Harmi kun tästä kuulee niin paljon pahaa.

    • tanja803

      Aloe vera on mehikasvi, joka viihtyy eteläisillä leveysasteilla. Aloe veran lehden sisällä on hidasjuoksuista, geelimäistä ainetta, joka koostuu pääosin vedestä mutta jossa on myös pieniä määriä lukuisia tärkeitä vitamiineja ja mineraaleja.
      Aloe vera sisältää myös paljon erilaisia kasvikemikaaleja, jotka työskentelevät yhdessä ravintoaineiden kanssa vatsassa ja suolistossa ja edistävät näin hyvinvointia. Vatsalla on tärkeä merkitys vastustuskykymme kannalta, joten on tärkeää, että se voi mahdollisimman hyvin.
      Päivittäisannos Aloe veraa pitää vatsan limakalvot kunnossa, säilyttää hyvien ja huonojen bakteerien välisen tasapainon, edistää ruoasta saatavien ravintoaineiden imeytymistä ja ehkäisee liian happaman ympäristön muodostumista vatsaan. Myös Aloe veran ihonhoidolliset vaikutukset on tunnettu jo pitkään.

      joita asia enemmän kiinnostaa tai mistä tuotetta saa käykääpä tutustumassa
      http://myaloevera.fi/tanjabrand/kotisivu

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      https://www.webmd.com/vitamins/ai/ingredientmono-607/aloe

      Itse kokeilin joskus Forever livingin aloe veraa isossa kanisterissa. No se ei ollut niin hyvää ja taisi jäädä käyttämättä.
      Juon nykyisin satunnaisesti markettien aloe vera -juomia. Niissä on ehkä 50% aloe veraa. Paljon paremman makuisia.

      Eikö tuosta aloe veran ylenpalttisesta käytöstä varoiteltu lehdissä. Että voi aiheuttaa maksavaurioita tai jotakin? Ettei sitä voi juoda jatkuvasti suuria määriä?

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1846
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1628
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1564
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1507
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1128
    Aihe