Kaikkien aikojen paras Gandalfin esittäjä ikinä on Vesa Vierikko, joka veti tämän roolin tuossa 80-90-lukujen taitteessa. Ryhmäteatterin hienoa versiointia esitettiin myös tv:ssä. Itse huomioin Gandlafin roolin merkityksellisyyden ja syvän viisauden joka kätkeytyi Loirin näyttelijätyöhön. Eipä tämä Ian McKellen pystynyt yhtään mihinkään ja siksi ihmettelenkin, miksei Pentti Siimes näytellyt Gandalfia myös kansainvälisessä versioissa?
Gandalf ja Vesa Vierikko
4
1954
Vastaukset
- Hölkynkölkyn
Minä olen myös jäänyt kaipaamaan Riitta Väisäsen raikasta tuulahdusta haltiamaailmassa! Hän on parhaita näkemiäni Galadrieleja sitten Armi Hilarion nuoruuspäivien.
- Tohtori Ban
Aragornilla oli kyseisessä sarjassa tosi levee Anduril. ainaskin 30 cm.
- Hölkynkölkyn
Tohtori Ban kirjoitti:
Aragornilla oli kyseisessä sarjassa tosi levee Anduril. ainaskin 30 cm.
Aragornin sukukalleus Andurilhan oli pitkään epätoimintakunnossa. Vasta Rivendellin haltiasepot saivat taottua sen uuteen paraatikuntoon. Sittemmin Aragorn paljasti sen Sauronille kahden kesken.
- Hölkynkölkyn
Hölkynkölkyn kirjoitti:
Aragornin sukukalleus Andurilhan oli pitkään epätoimintakunnossa. Vasta Rivendellin haltiasepot saivat taottua sen uuteen paraatikuntoon. Sittemmin Aragorn paljasti sen Sauronille kahden kesken.
Aragorn vilautti sukukalleutta Sauronille vain videoneuvotteluiden välityksellä. Sauron pelästyi nähdessään uuden uljaan miekan tanassa, sillä hänellä oli vielä muistissa edelliskerta Andurilin käsittelyssä.
Anduril tuli kuitenkin uppoamaan satojen muiden lihaan, muttei itsensä Sauronin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1794757Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä402536- 1562192
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161719- 811348
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241281Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https321193Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1451180Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.103945Pirre vaatii nyt karhuja ammuttavaksi
Ylellä taas hauskaa lieksa uutista. Karhujen kannanhoidollinen metsästys on Lieksan kaupungin mielestä välttämätöntä.117887