Yöpymisestä

julia

Kumpi tarkoittaa kahta erillistä sänkyä twin vai double?
Kannattaako huoneet varata netin kautta vai löytääköhän majoitusta matkan varrella kun tarkoitus on kiertää Englantia ja Skotlantia ristiin rastiin työasialla?Reitti selviää kyllä missä kaikissa paikoissa pitää käydä.
Onkohan B&B paikoissa usein tilaa, jos vain kävis aina kysäsemässä paikanpäällä majoitusta?

4

617

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • douple

mä olen ainakin ymmärtänyt että twin on kaksi eri sänkyä ja douple on tupla eli kaksoissänky

• paitsi...

että douple ei tarkoita mitään, double on parisänky ;)

• kyl
        paitsi... kirjoitti:

että douple ei tarkoita mitään, double on parisänky ;)

mä oon fiksu..

• Ellu-65

Tästä nyt on jo muutama vuosi kun tuli koluttua muutaman viikon ajan ympäri Isoa-Britanniaa. Ainakin silloin b&b systeemi oli aivan loistava. Menitpä minkä tahansa kaupungin turisti-infoon, pystyit tekemään varauksen toisen kaupungin b&b:hen. He etsivät tulevan majoituksen esim. sen mukaan olitko liikenteessä junalla, bussilla vai omalla autolla. Sitten katsottiin minkä hintaista haluttiin. Varauksen saattoi tehdä myös muutaman päivän päähän ja useammaksi yöksi.
      Infossa maksettiin varausmaksu, josta muistaakseni sai sitten hyvitystä majapaikkaa maksaessaan.
      Systeemi toimi vallan loistavasti. Me reissasimme junalla. Ei tarvinnut aina ensimmäiseksi ryhtyä metsästämään majapaikkaa, vaan saattoi aina katsella rauhassa ympärilleen kun tuli uuteen kaupunkiin.
      Mielestäni kaikki paikat joissa yövyimme olivat aivan ihania. Välillä istuttiin perheen keskellä katselemassa TV:tä tai silitettiin matkassa ryttääntyneitä vaatteita kodinhoitohuoneessa. Emäntä kiikutti teekupposta ja perheen labradorinnoutaja veteli sikeitä jalkojen vieressä... Ja ne aamiaiset! Siitä tarjonnasta kun söi mahansa pullolleen, niin seuraavan kerran tuli ajatelleeksi ruokaa vasta myöhään iltapäivällä.
      Täytynee ryhtyä säästämään uutta reissua varten...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?

Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "
      Maailman menoa
      336
      1472
    2. Mitä kirjainta kaipaat?

🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      114
      1196
    3. Onko ikäerolla väliä?

Mitä mieltä ootte? Meillä on 14 vuotta ikäeroa.
      Ikävä
      115
      1065
    4. Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"

Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh
      Suomalaiset julkkikset
      22
      837
    5. Onko sulla rakas mitään sanottavaa?

Lähetä tässä kaivatullesi haluamasi terveiset 💌
      Ikävä
      116
      831
    6. Uusioperhe vai salasuhde?

Mitä ensisijaisesti haluat? Pelkään, että menetän järjen sun kanssa 😉
      Ikävä
      111
      812
    7. Mulla on ikävä sua!

Enemmän kuin ikävä... sun kanssa oli niin helppo olla ja jutella!
      Ikävä
      18
      460
    8. Otan vielä sut

Niin on tähtiin kirjoitettu. Nainen, turha on kohtaloa juosta pakoon.
      Ikävä
      38
      444
    9. Nainen, tää meidän juttu ei ole ohitse

Ennen kuin lihava nainen on laulanut.
      Ikävä
      36
      423
    10. Vaikea löytää samantyylistä miestä

Nyt on pakko avautua. Onko ketään muuta jonka on yksinkertaisesti todella vaikeaa löytää samanhenkistä kumppania kuin i
      Sinkut
      90
      422
    Aihe