Kumpi tarkoittaa kahta erillistä sänkyä twin vai double?
Kannattaako huoneet varata netin kautta vai löytääköhän majoitusta matkan varrella kun tarkoitus on kiertää Englantia ja Skotlantia ristiin rastiin työasialla?Reitti selviää kyllä missä kaikissa paikoissa pitää käydä.
Onkohan B&B paikoissa usein tilaa, jos vain kävis aina kysäsemässä paikanpäällä majoitusta?
Yöpymisestä
4
596
Vastaukset
- douple
mä olen ainakin ymmärtänyt että twin on kaksi eri sänkyä ja douple on tupla eli kaksoissänky
- paitsi...
että douple ei tarkoita mitään, double on parisänky ;)
- kyl
paitsi... kirjoitti:
että douple ei tarkoita mitään, double on parisänky ;)
mä oon fiksu..
- Ellu-65
Tästä nyt on jo muutama vuosi kun tuli koluttua muutaman viikon ajan ympäri Isoa-Britanniaa. Ainakin silloin b&b systeemi oli aivan loistava. Menitpä minkä tahansa kaupungin turisti-infoon, pystyit tekemään varauksen toisen kaupungin b&b:hen. He etsivät tulevan majoituksen esim. sen mukaan olitko liikenteessä junalla, bussilla vai omalla autolla. Sitten katsottiin minkä hintaista haluttiin. Varauksen saattoi tehdä myös muutaman päivän päähän ja useammaksi yöksi.
Infossa maksettiin varausmaksu, josta muistaakseni sai sitten hyvitystä majapaikkaa maksaessaan.
Systeemi toimi vallan loistavasti. Me reissasimme junalla. Ei tarvinnut aina ensimmäiseksi ryhtyä metsästämään majapaikkaa, vaan saattoi aina katsella rauhassa ympärilleen kun tuli uuteen kaupunkiin.
Mielestäni kaikki paikat joissa yövyimme olivat aivan ihania. Välillä istuttiin perheen keskellä katselemassa TV:tä tai silitettiin matkassa ryttääntyneitä vaatteita kodinhoitohuoneessa. Emäntä kiikutti teekupposta ja perheen labradorinnoutaja veteli sikeitä jalkojen vieressä... Ja ne aamiaiset! Siitä tarjonnasta kun söi mahansa pullolleen, niin seuraavan kerran tuli ajatelleeksi ruokaa vasta myöhään iltapäivällä.
Täytynee ryhtyä säästämään uutta reissua varten...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
6 kW saunan lämmityksestä kohta 10 euron lisämaksu / kerta
Kokoomuslainen sähköyhtiöiden hallitsema Energiavirasto ehdottaa 5 kW:n rajaa, jonka ylittämisestä tulee lisämaksu. Tark2457504Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue
Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää1393941Oppiiko vasemmistolaiset valehtelun jo kotonaan?
Sillä vasemmistolaiset/äärivasemmistolaiset valehtelee ja keksii asioita omasta päästään todella paljon. Esim. joku vas1172198Olen väsynyt tähän
En osaa lopettaa ja koen huonoa omaatuntoa tästä. Kaikki on muutenkin turhaa ja tekemisesi sattuvat. Tunteita on vain hy261547- 461480
- 331382
Minneapolisin tapauksesta hyvä video
Runoilijan auto oli poikittain tiellä ja kun poliisit lähestyivät sitä, runotyttö painoi reippaadti kaasua. Auto syöksäh3421204Miksi et voi tutustua minuun irl?
Vastaa yleisellä tasolla/ympäripyöreästi, jos pelkäät tunnistamisia.1411012Milloin palaat
Odotan niin kauan kun vaan jaksan toivoa. Tiedät että sua jäi joku ikävöimään. ❤️23948Tiesitkö? Uusi Bachelor on raivannut tietään määrätietoisesti somessa, myös Böckermanin ex-rakas!
Arttu Kilpeläinen tuli julkisuuteen Pernilla Böckermanin rakkaana. Pariskunta päätyi eroon v. 2024. Ex-poliisi Kilpelä7927