olisko kellään kokemusta kissan maltaasta? onko siitä mitään apua..?
kissan mallas
7
1301
Vastaukset
- Jenxi
se meillä on auttanut. Ainakin mitä karvapallojen oksenteluun tulee. Maistuukin jopa nirsoimmalle kissallemme siinä määrin, että syö itse annoksensa suoraan tuubin suusta.
Kannattaa kokeilla vaikka onhan se tosin melko arvokasta. Sitä kannattaa antaa kuuriluontoisesti. Kysäse apteekista lisää :)- aloittaja
ostin sitä juuri eläinkaupasta ja olen sitä nyt antanut, kuinka pitkän kuurin sitä nyt antaisi sitten? olen nyt muutaman päivän jo antanut ja ajattelinkin että aika kalliiksi tulee jos joka päivä jatkuvasti annan sitä..
- Jenxi
aloittaja kirjoitti:
ostin sitä juuri eläinkaupasta ja olen sitä nyt antanut, kuinka pitkän kuurin sitä nyt antaisi sitten? olen nyt muutaman päivän jo antanut ja ajattelinkin että aika kalliiksi tulee jos joka päivä jatkuvasti annan sitä..
vaikka tuubi kerrallaan-kuuri :) Niin minäkin yleensä annan.
- aloittaja
Jenxi kirjoitti:
vaikka tuubi kerrallaan-kuuri :) Niin minäkin yleensä annan.
kuinka usein kuuri kannattaisi uusia..?
- sarang
aloittaja kirjoitti:
kuinka usein kuuri kannattaisi uusia..?
Minä olen antanut kuurin karvanlähtöaikaan, jolloin niitä karvapalloja syntyy eniten.
- Anonyymi
Ostin juuri ensimmäistä kertaa. Pettymyksekseni siinä oli parafiinia. Kissa ei halunnut edes maistaa, vaikka tuo toinen kissa oli nuollut, jo putkilon suusta heti. En siis tiedä miten toimii. Houkuttaakseni panin namupalan ja sitten sain sen ottamaan vähän lusikasta jossa oli mukana namupala. Ei kuitenkaan innostunut mallaksesta. Mutta en tiedä onko tämä hyvä tapa. Kissan olin vienyt lääkärille, kun sillä oli minulle outoa yskän tai aivastuksen tapaisia vaivoja ja yksi karvaoksennus.
- Anonyymi
Nämä oireet viittaisi astmaan jos on oksentelua ja yskän tapaista. Omalla kissallani todettiin nuilla oireilla ja kuvattiin sitten röntgenissä jossa näkyi ahtaus keuhkoissa. Lisäksi sydänviassa on tuollaiset oireet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä372071Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi1821510- 941401
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1421209- 1151108
PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1351050Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://251000- 74960
- 70894
- 250886