olisko kellään kokemusta kissan maltaasta? onko siitä mitään apua..?
kissan mallas
7
2230
Vastaukset
- Jenxi
se meillä on auttanut. Ainakin mitä karvapallojen oksenteluun tulee. Maistuukin jopa nirsoimmalle kissallemme siinä määrin, että syö itse annoksensa suoraan tuubin suusta.
Kannattaa kokeilla vaikka onhan se tosin melko arvokasta. Sitä kannattaa antaa kuuriluontoisesti. Kysäse apteekista lisää :)- aloittaja
ostin sitä juuri eläinkaupasta ja olen sitä nyt antanut, kuinka pitkän kuurin sitä nyt antaisi sitten? olen nyt muutaman päivän jo antanut ja ajattelinkin että aika kalliiksi tulee jos joka päivä jatkuvasti annan sitä..
- Jenxi
aloittaja kirjoitti:
ostin sitä juuri eläinkaupasta ja olen sitä nyt antanut, kuinka pitkän kuurin sitä nyt antaisi sitten? olen nyt muutaman päivän jo antanut ja ajattelinkin että aika kalliiksi tulee jos joka päivä jatkuvasti annan sitä..
vaikka tuubi kerrallaan-kuuri :) Niin minäkin yleensä annan.
- aloittaja
Jenxi kirjoitti:
vaikka tuubi kerrallaan-kuuri :) Niin minäkin yleensä annan.
kuinka usein kuuri kannattaisi uusia..?
- sarang
aloittaja kirjoitti:
kuinka usein kuuri kannattaisi uusia..?
Minä olen antanut kuurin karvanlähtöaikaan, jolloin niitä karvapalloja syntyy eniten.
- Anonyymi
Ostin juuri ensimmäistä kertaa. Pettymyksekseni siinä oli parafiinia. Kissa ei halunnut edes maistaa, vaikka tuo toinen kissa oli nuollut, jo putkilon suusta heti. En siis tiedä miten toimii. Houkuttaakseni panin namupalan ja sitten sain sen ottamaan vähän lusikasta jossa oli mukana namupala. Ei kuitenkaan innostunut mallaksesta. Mutta en tiedä onko tämä hyvä tapa. Kissan olin vienyt lääkärille, kun sillä oli minulle outoa yskän tai aivastuksen tapaisia vaivoja ja yksi karvaoksennus.
- Anonyymi
Nämä oireet viittaisi astmaan jos on oksentelua ja yskän tapaista. Omalla kissallani todettiin nuilla oireilla ja kuvattiin sitten röntgenissä jossa näkyi ahtaus keuhkoissa. Lisäksi sydänviassa on tuollaiset oireet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2604596Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1323003Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit432776Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?751749Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1061604Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn281493- 551334
- 931245
- 471119
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2081116