DV-kuvauksistani pitäisi saada dvd aikaiseksi. Moviemakeria ainakin ajattelin käyttää. Mutta mihin tiedostomuotoon noi pätkät kannattaa laittaa, että niitä voi dvd:lle tallentaa ja sitten soittimella kattella? Kuvanlaatu pitäisi tietysti olla mahdollisimman hyvä. Mitä itse käytätte? Onko Moviemaker riittävän hyvä ohjelma omien?
Mihin tiedostomuotoon tallennan?
4
914
Vastaukset
- Fadle
käytän Sonic ohjelmaa jolla tulee Mpeg tiedostoksi,jonka muunnan Win Avilla DVD:lle poltettavaksi.Neroa käytän polttohommissa. Movie Makerilla tuli tosi huonoa kuvaa ainakin mulla.
- sama mies
Ovatko maksullisia. Mistä niitä saa
- Fadle
sama mies kirjoitti:
Ovatko maksullisia. Mistä niitä saa
Win avi kyllä on maksullinen jos rehellisesti imuroi netistä, mutta sonic ohjelma tuli mulle käyttöjärjestelmän mukana. Minä olen käyttänyt näitä koska nämä kelpaavat amatöörille. Sonicilla onnistuu
leikkaukset ja videon otsakkeiden teot eli riittää mulle. - Fadle
Fadle kirjoitti:
Win avi kyllä on maksullinen jos rehellisesti imuroi netistä, mutta sonic ohjelma tuli mulle käyttöjärjestelmän mukana. Minä olen käyttänyt näitä koska nämä kelpaavat amatöörille. Sonicilla onnistuu
leikkaukset ja videon otsakkeiden teot eli riittää mulle.Sonic My dvd ohjelma tulee usein myös polttavan aseman mukana. http://www.mikrobitti.fi/nettijatkot/2005/01/dvd/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.865407- 1643612
- 533189
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2032116- 351931
- 331864
- 461823
- 571714
- 191673
- 191627