Pösö

Heips! Mulla on tossa tollanen -03 speedfighter 2. Ajettu reippaat 11 500 km. Nytkun tässä oon pari kertaa tänä vuonna tankannu sen niin menee joku päivä tai pari niin bensamittari yhtäkkiä tipahtaa melkein 3 pykälää. Voi käydä niinkin että päivässä ajan kesätöihin 7km ja takasin kotiin toiset mokomat ja mittarin mukaa sillä välillä ois yks pykälä kulunu bensaa. Voiko siellä tankissa olla se joku mittarikoho sekasin tai jotain vai littyä johkin muuhun tuo vika? Tuttava sanoi että katalysaattorit menee aika lailla paskaks skoottereissa, noh en tiedä mutta olisko sillä tekemistä tän kanssa? :D en tiedä tosta tekniikasta niin kauheammin nääs...

3

498

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tuttavan kanssa tuossa juttelin ja katseltiin niin oisko siinä kohossa jotain häikkää tankissa?

• solifer-

mulla oli samantapanen ongelma alussa. se joka mittaa sen bensan määrän niin näytti mun mittariin aina että ei oo bensaa ollenkaa. sitte ku olin lähös viemään 300 huoltoon niin se alko yhtäkkiä toimimaan. mulla se vika oli siinä että se juttu ei jaksanu mitata sitä bensamäärää.osta isompi sellanen. sori en musta sitä nimeä

• Mjaa pitää tutkia asiaa. Eilenäkin 18km ajoin niin 2 pykälää putos taas vaihteeks :D kyl sielt näyttää bensaakii menevän mut mut...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuinka vanha kaivattusi on?

Gallup teille kaikille
      Ikävä
      125
      1458
    2. Taas puukotus yläristillä!

Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!
      Pieksämäki
      45
      1343
    3. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin

Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka
      Grillaus
      64
      1059
    4. Minkä haluaisit

Nähdä kaivatultasi
      Ikävä
      102
      908
    5. Olen päättänyt tappaa itseni tämän vuoden puolella

Minulla ei ole oikeastaan mitään hävittävää. Elämäni on surkeaa ja tunnen ihmisten tuijotukset ja supinat. Ne nauravat r
      Ikävä
      86
      862
    6. Ihana juhannusperinne

Lähdemme aina juhannuksena aivan hirveässä kännissä kiikkerällä veneellä pieliselle! Se on hauskaa ja jännittävää puuhaa
      Lieksa
      51
      825
    7. Mistä tunnistaa suomussalmelaisen kassajonossa

Terveiset täältä Kuopiosta! Olen aikoinaan Suomussalmelta lähtenyt maailmalle ja muutaman mutkan kautta päätynyt savon s
      Suomussalmi
      79
      753
    8. Älä itke rakas.

Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...
      Ikävä
      57
      723
    9. Mä muuten kerroin puolisolle susta

Nimeä mainitsematta....
      Ikävä
      59
      665
    10. On ikävä sua

Muru.
      Ikävä
      34