Pösö

Heips! Mulla on tossa tollanen -03 speedfighter 2. Ajettu reippaat 11 500 km. Nytkun tässä oon pari kertaa tänä vuonna tankannu sen niin menee joku päivä tai pari niin bensamittari yhtäkkiä tipahtaa melkein 3 pykälää. Voi käydä niinkin että päivässä ajan kesätöihin 7km ja takasin kotiin toiset mokomat ja mittarin mukaa sillä välillä ois yks pykälä kulunu bensaa. Voiko siellä tankissa olla se joku mittarikoho sekasin tai jotain vai littyä johkin muuhun tuo vika? Tuttava sanoi että katalysaattorit menee aika lailla paskaks skoottereissa, noh en tiedä mutta olisko sillä tekemistä tän kanssa? :D en tiedä tosta tekniikasta niin kauheammin nääs...

3

353

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tuttavan kanssa tuossa juttelin ja katseltiin niin oisko siinä kohossa jotain häikkää tankissa?

• solifer-

mulla oli samantapanen ongelma alussa. se joka mittaa sen bensan määrän niin näytti mun mittariin aina että ei oo bensaa ollenkaa. sitte ku olin lähös viemään 300 huoltoon niin se alko yhtäkkiä toimimaan. mulla se vika oli siinä että se juttu ei jaksanu mitata sitä bensamäärää.osta isompi sellanen. sori en musta sitä nimeä

• Mjaa pitää tutkia asiaa. Eilenäkin 18km ajoin niin 2 pykälää putos taas vaihteeks :D kyl sielt näyttää bensaakii menevän mut mut...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies mitä ajattelet naisista?

Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.
      Ikävä
      119
      2572
    2. Saako kantaa asetta

Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup
      Ähtäri
      26
      2414
    3. Kerro kaivattusi

Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.
      Ikävä
      59
      2003
    4. Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?

Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua
      Tuusniemi
      30
      1833
    5. Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.

Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu
      Maailman menoa
      339
      1399
    6. Rakastan sua

Tiedäthän sen ❤️😢
      Ikävä
      60
      1093
    7. Toinen toista

Hyvää sunnuntai huomenta susi rinssiltä 🤴🏼☕❄️⚜️❤️
      Ikävä
      259