mikä on suomen paras huvipuisto?

kingi.91

niin,mikä teidän milestä paras huvi puisto?
ite sanon että särkänniemi.

14

2486

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • moroo

      lintsi, ehdottomasti:))

    • ...

      ehdottomasti!

    • kampi paras

      parempi, kampi vai kumpi ? kampi minusta

      • niemi

        särkänniemi! on paras


    • mahrottoman

      onnelli siitä notta ei tartte alakaman praataamahan et mihinä oon paras vuaristorata.

    • punamarja

      Särkänniemi! se on tilava, ympäristöllisesti viihtyisä ja siel on kaiken ikäisille sopivia laitteita ja kohteita :D

    • aikusten oikeesti

      Mielestäni Ala-Härmän Power-Park on no 1, eiköhän uusi puinen vuoristorata ole jees.

      Lintsi on pieni ja ruuhkainen niin itse puisto kuin paikoitus ja kulkeminen.
      Särkänniemessä on aivan pienille vempaimia, mutta sitten menee niihin tehosekoittajiin, joihin moni ei halua. Eli ne kohtuulliset sekoittimet ja 6-10 vuotiaiden vehkeet ovat vähissä.

      • =)****

        ****


    • on on+

      särkänniemi!!!

    • Nimetön

      Power Parkille!

      Viihtyisä, ilmainen sisäänpääsy, kaikki vimpanpäälle, autot lähelle, kaikille jotain, uusi hurja vuoristorata, mikroautot, jne.

      Yhdellä sanalla siisti.

    • Jalo2005

      Tottakai Linnanmäki on paljon parempi paikka. Iltaisin ja päivälläkin Lintsillä on huomattavasti parempi tunnelma kuin Särkänniemessä. Linnanmäki on sitäpaitsi paljon paremmalla paikalla. Ajattele ihmeessä miten monista laitteista voi katsella hienosti Stadin maisemia. Suosittelen lämpimästi Linnanmäkeä!

      • kaakelilattio

        Verrattuna Särkänniemeen jossa on sentään edes jonkunlaisia järkeviä laitteita Lintsiä ei voi juuri huvipuistoksi sanoa; se on pelkkä pehmistahrainen ulkoilualua keskellä urbaania harmautta.


      • Jalo2005
        kaakelilattio kirjoitti:

        Verrattuna Särkänniemeen jossa on sentään edes jonkunlaisia järkeviä laitteita Lintsiä ei voi juuri huvipuistoksi sanoa; se on pelkkä pehmistahrainen ulkoilualua keskellä urbaania harmautta.

        Vaan idiootti voi puhua noin, on totta että Linnanmäki sijaitsee yhdellä Stadin tylsimmällä asuinalueella, mutta ihan Töölön ja Kallion rajalla. Heti vieressä oon maailman kaunein kaupunginosa, Töölö. Ei ikäväkyllä ihan Etu-Töölö, mutta Töölönlahti ja muut kauniit alueet näkyy hyvin. Ja Panoramasta näkyy koko Stadi hienosti. Ja kyllä sillon huomaa, että on keskellä maailman kauneinta kaupunkia.


    • vaikka se ei..

      olekkaan huvipuisto, vaan elämyspuisto, jossa saa henkilökohtaista palvelua/käsittelyä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      424
      1839
    2. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      189
      1491
    3. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      109
      1411
    4. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      163
      1372
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      45
      1046
    6. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      980
    7. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      966
    8. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      119
      923
    9. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      93
      900
    10. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      886
    Aihe