Suunnittelemme Floridaan lähtöä heinäkuun kahdeksi ensimmäiseksi viikoksi, mutta kelit siellä hieman arveluttavat. Kertokaapa tuona aikana siellä olleet paistaako lainkaan vai onko pelkästään pilvistä ja kuumaa?
Floridaan heinäkuussa
empivä
2
550
Vastaukset
- miamifani
Torstai aurinkoa, kova tuuli. Perjantai aurinkoa koko päivä. Lauantaina aurikoa, illasta satoi. Sunnuntai satoi koko päivä. Maanantai aurinkoa. Tänään aurinkoa klo 15 saakka sitten armoton sade joka loppui noin klo 17 sitten taas aurinkoista. Lämpöä nyt 28 astetta
- flman
Floridassa on kuumaa ja kosteaa kesalla. Paras aika vuodesta on kevaalla ja syksylla, eli maalis-huhtikuussa ja syys-lokakuussa. Kesalla on aurinkoa aamuisin ja vesisadetta iltapaivalla. Kylla taalla suomalainen parjaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774692- 1842023
- 1321722
- 1671333
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161211- 351076
- 78973
- 52946
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78902Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh273884