Viestikeskus

hätä!

Mikä mahtaa olla numero?

18

24712

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MickeT

      0405202000

      Ole hyvä!!

    • en tiedä

      Olisko 358405202000, pitäs olla kortissa valmiina

      • Hauskaa kesänjatkoa!

        Eli tuo on viestikeskuksen numero, jos liittymäsi on "tavallinen" Sonera-liittymä.
        Tele Finlandilla se on: 358405202330.
        Se kannattaa aina laittaa tuollaisessa kansainvälisessä muodossa, jotta tekstiviestien lähetys toimisi myös ulkomailla ollessasi.


      • alk.peräinen kysyjä
        Hauskaa kesänjatkoa! kirjoitti:

        Eli tuo on viestikeskuksen numero, jos liittymäsi on "tavallinen" Sonera-liittymä.
        Tele Finlandilla se on: 358405202330.
        Se kannattaa aina laittaa tuollaisessa kansainvälisessä muodossa, jotta tekstiviestien lähetys toimisi myös ulkomailla ollessasi.

        Kiitoksia kaikille vastaajille. Puhelimen jouduin vaihtamaan ja jostain syystä ei ollut ko. nro kortilla... Mutta nyt on - Kiitoksia.


      • Heikun keikun

        Kiitos!!Itellä kans vaan alko tökkii jostai syystä ja viestit ei menny perille...nyt menee!!!


      • Partisaani84

        " Kirjoittanut: en tiedä / 9.6.06 / klo 22:53
        Olisko 358405202000, pitäs olla kortissa valmiina "

        Melko epeli. Autto 3 vuotta viestin kirjottamisen jälkeenki =D. Nyt mulla toimii N86:ssa tekstiviestit ! Kiitos !


      • typy53

        Todellakin tämä toimi. Minäkin hankin uuden liittymän enkä saanut vastattua viestiin, ennenkuin löysin numeron TÄÄLTÄ.


    • suppo taalasmaa

      toivottavasti laitoit numeron oikeaan paikkaan, se ei auta jos se on luettelossa. Sitä mietin, että minne se on sieltä viestiasetuksista hukkunut?

      • Erkki Esimerkki

        Itellä oli sama juttu kun hankin uuden liittymän/puhelimen (N73) kysy viestiä lähetettäessä tota. Siihen ku sen laittaa, ni sen jälkeen ei sitä enää kysele! Saa myös viestiasetuksista lisättyy ton. Ei vaan jostain syystä oo aina valmiina.


      • Taavi Tavis
        Erkki Esimerkki kirjoitti:

        Itellä oli sama juttu kun hankin uuden liittymän/puhelimen (N73) kysy viestiä lähetettäessä tota. Siihen ku sen laittaa, ni sen jälkeen ei sitä enää kysele! Saa myös viestiasetuksista lisättyy ton. Ei vaan jostain syystä oo aina valmiina.

        Toimi vielä 4v. jälkeenpäin Kiitos!


      • uusi luuri
        Taavi Tavis kirjoitti:

        Toimi vielä 4v. jälkeenpäin Kiitos!

        löytysköhän keltään vastaavaa numeroa elisalle..? :-)


      • RaMiHa
        uusi luuri kirjoitti:

        löytysköhän keltään vastaavaa numeroa elisalle..? :-)

        Elisan viestikeskuksen numero 358508771010


    • ViikI

      Mikä Globetelin viestikeskuksen numero?

    • M

      Kiitokset täältäkin - mä sain viestikeskus-määrittelyt sekaisin kun siirsin puhelimen sim-kortin toisen operaattorin nettitikkuun...

    • tekniikanihmelapsi1

      auttakaa! viestikeskuksen numero on oikea mutta silti puhelin ei suostu lähettämään yhdenyhtä viestiä.. mikä vois olla vialla? muuten pelittää toi iha normaalisti pystyy soittamaa jne mut viestejä ei voi lähettää.......

    • kannattaa

      tehdä niin että soittaa tuohon kännykkään ja antaa sen mennä vastaajaan, sitten kuuntelee halutessaan vastaajan ja tallentaa sen numeron nimellä vastaaja niin menee varmasti oikein ja vaikka siihen pikanapille vielä

    • samsung

      löytysköhän keltään vastaavaa numeroa dnaalle..? :-)

    • hhtt

      mistä löytyy asetuksista Lumia 640 viestikeskuksen numeron paikka
      johon voi tehdä muutoksen kun liittymä vaihtuu

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3879
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2759
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2144
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2091
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe