Jos ei muuta keksi juhannukseksi, niin ainahan voi suunnistaa vaikka tänne. http://www.aanekoskenmoottorikerho.net/?pg=sivu&u=2 Niin ja sinne pääsee vain moottoripyörällä....
Juhannuksena...
9
1910
Vastaukset
- dangerblond
Ootko menossa hankalaan juhannuksesi?
- Pave.
Sinne kannattaa mennä. On tullut oltua useampana jussina siellä ja meno on ollut aina mukavaa ja rentoa. Ja kelien niin salliessa polttavat myös perinteisen juhannuskokon.
- dangerblond
Pave. kirjoitti:
Sinne kannattaa mennä. On tullut oltua useampana jussina siellä ja meno on ollut aina mukavaa ja rentoa. Ja kelien niin salliessa polttavat myös perinteisen juhannuskokon.
Mä oon ollu siellä parina jussina. Mulla ei oo pyörää niin se on pieni ongelma. Tietty Jkylästä pääsisin kamujen kyydissä sinne, mutta on se ny vähän... siellä mulla on ollu elämäni parhaat ja hauskimmat juhannukset :)
- Pave.
dangerblond kirjoitti:
Mä oon ollu siellä parina jussina. Mulla ei oo pyörää niin se on pieni ongelma. Tietty Jkylästä pääsisin kamujen kyydissä sinne, mutta on se ny vähän... siellä mulla on ollu elämäni parhaat ja hauskimmat juhannukset :)
Ainahan sitä pääsee mukaan hyvien kamujen kanssa, eikös vaan? Toki, eihän tuo tee paljoakaan kiertoa matkaan jos sitä kautta poikkeaa, mutta ainahan se on parempi, jos vaan pääset sieltä tulemaan suorempaa reittiä, mutta ainahan kaikki on mahdollista....mikäli aikataulut käy yhteen niin tokihan sen verran täytyy kaveria aina auttaa.......
- dangerblond
Pave. kirjoitti:
Ainahan sitä pääsee mukaan hyvien kamujen kanssa, eikös vaan? Toki, eihän tuo tee paljoakaan kiertoa matkaan jos sitä kautta poikkeaa, mutta ainahan se on parempi, jos vaan pääset sieltä tulemaan suorempaa reittiä, mutta ainahan kaikki on mahdollista....mikäli aikataulut käy yhteen niin tokihan sen verran täytyy kaveria aina auttaa.......
Moi Pave! Missä sä majailet? Mä asun Hesassa. Kyllähän pääsisin Keski-Suomesta kamujen kyytiin ja poikien puolijoukkueteltassa on tilaa pienelle blondille, mut ei se oo sama asia kuin tulla jousilla täältä asti. Jos uskallat antaa mulle sun e-mail osoitteen niin kirjoitan sulle :)
- Pave.
dangerblond kirjoitti:
Moi Pave! Missä sä majailet? Mä asun Hesassa. Kyllähän pääsisin Keski-Suomesta kamujen kyytiin ja poikien puolijoukkueteltassa on tilaa pienelle blondille, mut ei se oo sama asia kuin tulla jousilla täältä asti. Jos uskallat antaa mulle sun e-mail osoitteen niin kirjoitan sulle :)
No joo, nyt oli kyllä pikkuisen verran väärä suunta, valitettavasti. Ei osu oikein edes tuo Jyväskyläkään matkan varrelle Hesasta puhumattakaan, jää vielä kauemmaksi.....
- angeleyes
Pave. kirjoitti:
No joo, nyt oli kyllä pikkuisen verran väärä suunta, valitettavasti. Ei osu oikein edes tuo Jyväskyläkään matkan varrelle Hesasta puhumattakaan, jää vielä kauemmaksi.....
Mut ehkä siellä törmäämme jos saan luuni roudattua sinne :) Kiitos kuitenkin.
- vammalassa
myös vammalassa on juhannuksena kokoontuminen vammalan leirintä alueella viime vuonna eka kerran ja hyvä meininki
- Jari, Jkl
No jopas tää nyt menee Hankalaksi, eli sinne.
Siis Kokkoontumisajoon Suolahden Hankalaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1641516Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä281399Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701318Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2201189- 1281105
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3211051Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271037Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että291970- 76964
- 42959