Mikä on kauneinta, mitä olet kuullut sanottavan kahden naisen välisestä rakkaudesta?
Jos ihan tyhjältä pöydältä aloitetaan niin en itse sanokkaan mitään...
Kauneinta:
Sielun sisko:)
7
2245
Vastaukset
- naishupakko
..välitän sinusta.
- sanaa:
"Minä rakastan sinua"
Se "Rakkaus on pitkämielinen, jne." -värssykin ON osuva, kunpa saisi sen jostain käsiinsä ... Ihan ulkoa en osaa vielä ;) Linkkejä ?- värssy
taitaa löytyä ihan Raamatusta. 1 kirje korinttilaisille 13:1-13. Jotain kaunista ja hyvää löytyy siis siitäkin kirjasta.
- on...
Eikös se mene, että "Rakkaus on pitkäkielinen."
- hah-ahah-haa
on... kirjoitti:
Eikös se mene, että "Rakkaus on pitkäkielinen."
hehee... =)
- .../_ _ _/...
Vaikka minulla olisi kaikki maailman rikkaudet, mutta minulla ei olisi Sinun rakkauttasi, ei minulla olisi mitään.
- Anonyymi
kepu hävisi vaalit nyt ja tulevat
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1946769- 1581975
- 1131658
- 511370
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️541185Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢441059Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu981017Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6957Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251924- 41889