lemmenloitsu

minä vaan

eli miten te suoritatte lemmenloitsunne??kiitos jo etukäteen..

26

4920

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • salsa

      hymy huulille, helmat heilumaan ja hei vaan...?

      • minä vaan

        pitääks mun sit niinku mennä tapaa sen?


      • okka
        minä vaan kirjoitti:

        pitääks mun sit niinku mennä tapaa sen?

        vain pilailet..etkö niin?
        ihmisillä on sori vaan oma tahto ja et pysty ketään saamaan rakastumaan suhun tapaamatta häntä..


    • noita

      Tarpeet
      -Tarvitset eroottisen eläimen papanoita, esimerkiksi kissankakka käy
      -Jääpuikko
      -Perskarvoja(siltä, jonka haluat rakastuvan)

      Mene keskiyöllä peltoon kun aurinko paistaa, nuole jääpuikkoa kun olet ensin hieronut siihen eroottisne eläimen paskaa ja työnnä se jokaiseen ruumiinaukkoosi. Samalla huudat loitsun "rakastu tai pakastu".

      Sen jälkeen sulatat sen ja juotat loitsun kohteelle. Jos hän ei voi rakastua sinuun, hän kohmettuu jäiseksi pakastelihaksi.

      • Pöndenoita

        Annas ny vähän tarkemmat ohjeet, mihinkäs siis niitä perskarvoja tarvitaan?
        Harrastanko kynttilämakijaa ja pierasen ne tuleen ennen kun työnnän ne puikot,
        vai mitä kummaa?

        Tää lemmenloitsutus on kuule tarkkaa hommaa.
        Kun mää rakastun mää rakastunkin kunnolla,
        ja sillon täytyis osata loitsia varman päälle.


      • pyromaani-kylli
        Pöndenoita kirjoitti:

        Annas ny vähän tarkemmat ohjeet, mihinkäs siis niitä perskarvoja tarvitaan?
        Harrastanko kynttilämakijaa ja pierasen ne tuleen ennen kun työnnän ne puikot,
        vai mitä kummaa?

        Tää lemmenloitsutus on kuule tarkkaa hommaa.
        Kun mää rakastun mää rakastunkin kunnolla,
        ja sillon täytyis osata loitsia varman päälle.

        kuulostaa hykerryttävän kutkuttavalta...*jahkailee puikko perseessä, mikä sekin eittämättä nostattaa sellaisia hyrinöitä, että loitsu tälläisenäänkin tuntuu toimivan ihan loistavasti*

        mihin sitä miestä sitten tarviikaan, jäätykööt rauhassa mokomat gögöt!


      • Pönde-Syltsy
        pyromaani-kylli kirjoitti:

        kuulostaa hykerryttävän kutkuttavalta...*jahkailee puikko perseessä, mikä sekin eittämättä nostattaa sellaisia hyrinöitä, että loitsu tälläisenäänkin tuntuu toimivan ihan loistavasti*

        mihin sitä miestä sitten tarviikaan, jäätykööt rauhassa mokomat gögöt!

        No eihän niitä yhtään mihinkään tarvitakaan.
        Mutta kuten tiedät siskoseni, naiset on masokisteja ja noidat varsinkin tupla-superhyper-masokisteja,
        joten eiköhän siksi vähän jokaiselta jonkinmoinen miehenkutjake nurkista lojumasta löydy.

        Ja sitten niihin pahasti kyrsiintyessään voipi opetella H.Potterin BOSseista vaikka ne häipyynnyttämis- ja loitonnuttamisloitsut, vai mitä ne nyt oli.
        Mulla on semmosetkin kirjat tuolla hyllyssä.


      • p-kylli
        Pönde-Syltsy kirjoitti:

        No eihän niitä yhtään mihinkään tarvitakaan.
        Mutta kuten tiedät siskoseni, naiset on masokisteja ja noidat varsinkin tupla-superhyper-masokisteja,
        joten eiköhän siksi vähän jokaiselta jonkinmoinen miehenkutjake nurkista lojumasta löydy.

        Ja sitten niihin pahasti kyrsiintyessään voipi opetella H.Potterin BOSseista vaikka ne häipyynnyttämis- ja loitonnuttamisloitsut, vai mitä ne nyt oli.
        Mulla on semmosetkin kirjat tuolla hyllyssä.

        häpyynnyttämis -ja lottoontumisloitsut...
        Miehenkutjake on sanana kaunis, kuin muinaissuomalaista loveen langettamista, kutjakkeesta pelkästään tulee mieleen sinappi.

        Sulla onkin paljon kirjoja. Meillä kaikki pehmeäkantiset päätyy huussiin.

        Hyvää yötä sis!


      • Ukonkutjakkeet juu
        p-kylli kirjoitti:

        häpyynnyttämis -ja lottoontumisloitsut...
        Miehenkutjake on sanana kaunis, kuin muinaissuomalaista loveen langettamista, kutjakkeesta pelkästään tulee mieleen sinappi.

        Sulla onkin paljon kirjoja. Meillä kaikki pehmeäkantiset päätyy huussiin.

        Hyvää yötä sis!

        Kaunis on sana kun kesäinen päivä, ihmiskunnan pakanallisesta alkuhämärästä vissiin peräisin.
        Kuten noitten kutjakkeitten olemus ja tavatkin kyllä, ei sen pualeen.
        Mutta sana on kyllä hienoo perinnettä.

        Ei noi paperikannetkaan välttämättä kirjoja pelasta. Meillä on nykyään Potterit ja muut kovakantiset kyllä saanu olla rauhassa.
        Mutta Farrarit toi ukko kyllä pläräs ihan
        puhki, niissä kun on niitä nakujen mimmien kuvia.


      • p-k
        Ukonkutjakkeet juu kirjoitti:

        Kaunis on sana kun kesäinen päivä, ihmiskunnan pakanallisesta alkuhämärästä vissiin peräisin.
        Kuten noitten kutjakkeitten olemus ja tavatkin kyllä, ei sen pualeen.
        Mutta sana on kyllä hienoo perinnettä.

        Ei noi paperikannetkaan välttämättä kirjoja pelasta. Meillä on nykyään Potterit ja muut kovakantiset kyllä saanu olla rauhassa.
        Mutta Farrarit toi ukko kyllä pläräs ihan
        puhki, niissä kun on niitä nakujen mimmien kuvia.

        ferrarit ja mietin, että hakeeks tän pitäjän degeneroitunut y-geenikanta vapautusta proletariaatin raskaasta ikeestä...siihen kun riittää toisille se tissi.

        Kuvia on kiva katsella, nääs, ne on yksinkertaisia eikä liiku, ainoa paha puoli on, että vievät tilaa *lähtee polttamaan mopolehtiä vajasta*

        silirimpsis, love is in the hair, vai miten se loitsu män.


      • Syltsy-täti
        p-k kirjoitti:

        ferrarit ja mietin, että hakeeks tän pitäjän degeneroitunut y-geenikanta vapautusta proletariaatin raskaasta ikeestä...siihen kun riittää toisille se tissi.

        Kuvia on kiva katsella, nääs, ne on yksinkertaisia eikä liiku, ainoa paha puoli on, että vievät tilaa *lähtee polttamaan mopolehtiä vajasta*

        silirimpsis, love is in the hair, vai miten se loitsu män.

        Äläs nyt, täällähän ei y-puolen kromosomiset mällää sen enempää kun ennenkään, tai luudin ne tonne takapihalle seljapusikkoon silakka-apajille pihasiilin kanssa.

        Ootas nyt, miekin tuun, mopolehtirovio on hauskinta mitä tiedän. Jos ei sitä huvitusta oteta lukuun kun anopin tissit jää mankelin väliin.


      • kyllipylli
        Syltsy-täti kirjoitti:

        Äläs nyt, täällähän ei y-puolen kromosomiset mällää sen enempää kun ennenkään, tai luudin ne tonne takapihalle seljapusikkoon silakka-apajille pihasiilin kanssa.

        Ootas nyt, miekin tuun, mopolehtirovio on hauskinta mitä tiedän. Jos ei sitä huvitusta oteta lukuun kun anopin tissit jää mankelin väliin.

        nyt mie repesin:D

        koitan vaikkas poiketa huomenna iltapäivällä kun tuun msesta pyykiltä...ei hitto, tuo oli hjyva!
        Kääk


      • Syltsy
        kyllipylli kirjoitti:

        nyt mie repesin:D

        koitan vaikkas poiketa huomenna iltapäivällä kun tuun msesta pyykiltä...ei hitto, tuo oli hjyva!
        Kääk

        Tuu vaan akkaseni, kaffet paan poriseen.
        Ja nyt häivyn tältä palstalta ennen kun mut heitetään ulos.


      • AROSUSI-09
        Syltsy kirjoitti:

        Tuu vaan akkaseni, kaffet paan poriseen.
        Ja nyt häivyn tältä palstalta ennen kun mut heitetään ulos.

        Ujo säkin olet,kun et tuu ikinä mua moikkaamaan...Terqut Haadeksen ämmälle:P


      • meikämie
        Pöndenoita kirjoitti:

        Annas ny vähän tarkemmat ohjeet, mihinkäs siis niitä perskarvoja tarvitaan?
        Harrastanko kynttilämakijaa ja pierasen ne tuleen ennen kun työnnän ne puikot,
        vai mitä kummaa?

        Tää lemmenloitsutus on kuule tarkkaa hommaa.
        Kun mää rakastun mää rakastunkin kunnolla,
        ja sillon täytyis osata loitsia varman päälle.

        Luonnollisesti poltetaan tuhaksi ja tuhka syödään. Siinä syntyy se yhteys siihen rakastuksen kohteeseen.

        Pääsi ihan unohtumaan.


      • Syltsy-akka
        AROSUSI-09 kirjoitti:

        Ujo säkin olet,kun et tuu ikinä mua moikkaamaan...Terqut Haadeksen ämmälle:P

        Pitääkin moikkailla.
        Ujo en ole, pois se kokonaan minusta.
        Kunhan en jaksa palstojen turhaa
        jaaritusta, semmoinen on kärpästen surinaa korvissani.

        Haadeksen ämmiähän täältä löytyy kyllä.
        Styksin virralla käymmekin terästetyllä aamukahveella, itse Kharonin kanssa joka aamu,
        me metsänperän hirviönoidat.

        Me ämmät tehdäänkin mitä tykätään.
        Siinä kun muut ikuisesti miettivät mitä uskaltaisivat, litkivät kamomillateetään ja miettivät yhtä sun toista, oivoi :0
        Ja ihan turhaan.
        Meinaan se miettiminen.

        Ja litkiminenkin, varsinkin jos meinaan litkii jotain täysin turhaa ainetta.


      • AROSUSI-09
        Syltsy-akka kirjoitti:

        Pitääkin moikkailla.
        Ujo en ole, pois se kokonaan minusta.
        Kunhan en jaksa palstojen turhaa
        jaaritusta, semmoinen on kärpästen surinaa korvissani.

        Haadeksen ämmiähän täältä löytyy kyllä.
        Styksin virralla käymmekin terästetyllä aamukahveella, itse Kharonin kanssa joka aamu,
        me metsänperän hirviönoidat.

        Me ämmät tehdäänkin mitä tykätään.
        Siinä kun muut ikuisesti miettivät mitä uskaltaisivat, litkivät kamomillateetään ja miettivät yhtä sun toista, oivoi :0
        Ja ihan turhaan.
        Meinaan se miettiminen.

        Ja litkiminenkin, varsinkin jos meinaan litkii jotain täysin turhaa ainetta.

        niin saa kunnon tärinät ja pääsee outoihin mielentiloihin.Sitä piti kysyä,että olitko tedi vai punkki ja miten hirviönoidalla toimii tämä teletappia-puoli?


      • AROSUSI-09
        meikämie kirjoitti:

        Luonnollisesti poltetaan tuhaksi ja tuhka syödään. Siinä syntyy se yhteys siihen rakastuksen kohteeseen.

        Pääsi ihan unohtumaan.

        on myös se,että ihastuksen perskarvat sidotaan kolmella solmulla omiin nenäkarvoihin.Jou.


      • Syltsy
        AROSUSI-09 kirjoitti:

        niin saa kunnon tärinät ja pääsee outoihin mielentiloihin.Sitä piti kysyä,että olitko tedi vai punkki ja miten hirviönoidalla toimii tämä teletappia-puoli?

        Tedejä ja punkkeiluita meinaan!

        Hevimetalliahan sen olla pitää.
        Ja sitä Pläksapattia ja Uriahheeppiä ja uudemmastapäästä vaikka Buudumia pitää sit soittaa täysillä ämyrit kaakkoon.
        Pitää vanhankin ämmän miälen virkeenä!

        Ja mikä tärkeintä, naapurit sopivan matkan päässä. Ei tarvi suoritella sosiaalisia pakkolässytyksiä eikä kuunnella selostuksia Nicojalmareitten rippijuhlista eikä mustikkamuffinssiresepteistä.

        Näin me hirviönoidat täällä pärjäillään,
        me
        teletapit tai teletaapit tai mitenkä sen nyt ottaakaan.


      • AROSUSI-09
        Syltsy kirjoitti:

        Tedejä ja punkkeiluita meinaan!

        Hevimetalliahan sen olla pitää.
        Ja sitä Pläksapattia ja Uriahheeppiä ja uudemmastapäästä vaikka Buudumia pitää sit soittaa täysillä ämyrit kaakkoon.
        Pitää vanhankin ämmän miälen virkeenä!

        Ja mikä tärkeintä, naapurit sopivan matkan päässä. Ei tarvi suoritella sosiaalisia pakkolässytyksiä eikä kuunnella selostuksia Nicojalmareitten rippijuhlista eikä mustikkamuffinssiresepteistä.

        Näin me hirviönoidat täällä pärjäillään,
        me
        teletapit tai teletaapit tai mitenkä sen nyt ottaakaan.

        kasvaa vahvoista pimuista ja jollain tavalla siihen liittyen kysyin...Led Zeppelinkin ihan syötävää? Tele-paatti soutaa joella./Mulla on naapurit seinien takana,mutta ei niiden kanssa tarvi puhua mistään.Ne pitää hulluna ja se on hyvä juttu.


    • wicca

      www.varjojenkirja.com tuolla on tietoa käy kurkkamaan:-)Mutta lemmenloitsu ei välttämättä toimi

      • minä vaan

        okei kiitti.. mut miks se ei välttämättä toimi?


      • mitäs
        minä vaan kirjoitti:

        okei kiitti.. mut miks se ei välttämättä toimi?

        jos kirjoittaisit loitsusi ihan itse:) Silloin se voi vaikka toimiakin. netti ja kirjallisuus varmaan pursuilee kyseisen sorttisia loitsuja, mutta sanoisin kyllä että parempi olis olla ihan loitsulematta lemmentaikoja...
        Semmoinen kuin vapaa tahto voi vaikka tulla haitaksi.
        Hyvä neuuvo oli että ripsarit silmiin ja juttelemaan kohteelle...


      • Mielipiteeni vain sanon..
        mitäs kirjoitti:

        jos kirjoittaisit loitsusi ihan itse:) Silloin se voi vaikka toimiakin. netti ja kirjallisuus varmaan pursuilee kyseisen sorttisia loitsuja, mutta sanoisin kyllä että parempi olis olla ihan loitsulematta lemmentaikoja...
        Semmoinen kuin vapaa tahto voi vaikka tulla haitaksi.
        Hyvä neuuvo oli että ripsarit silmiin ja juttelemaan kohteelle...

        Miksi käyttää lemmenloitsuja, kun ihmisen saa rakastumaan toiseen muutenkin? Minä en mitään lemmenloitsuja käytä :) Kyllä se oikea joskus eteen tulee :D


    • Graaah!!

      no nyt joku vois sanoo niit ihan oikeit lemen loitsui!!

    • Hohhoh, mistä näitä tälläsiä naurettavia kysymyksiä oikeen tulee?

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 112
      2284
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      65
      2147
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      1981
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1707
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1628
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1432
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      12
      1364
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1363
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1347
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1272
    Aihe