viitteiskö joku hieman valaista miten tota psicoTSI:tä oikeen käytetään... mit ne numerot tarkottaa pelaajien kohdalla esim:
Maalinteko[Kunto=Korkea]=7.46
Maalinteko[Kunto=Keski-arvo]=7.52
Maalinteko[Kunto=Matala]=7.59
Maalinteko[Palkka]=7.15
mitä noista numeroista näkee tai saa tietoa esim kuinka nopeasti kyseinen arvo nousee vai näkeekö yleensäkään. jollain pelaajil on että:
Tämä pelaaja on lähellä taidonnousua tai
hänen aputaidoillansa ja/tai kunnollansa on erittäin korkea alataso.
toi on tietty selvä mitä tarkottaa, mut noi numerot ihmetyttää. koitin ite ettii neuvoja/ohjeita tähän mut empä löytäny, joten osaisko joku neuvoa, kiitos...
PsicoTSI
5
3830
Vastaukset
- nevarit liikkeellä
Kaikkia taitotasoja kuvaa numero lähtien: tuhoisa 1, kurja 2, kehno 3....
Sitten katot vaan ton numeron tosta.... Jos et tajuu niin voi elämä...- ...
aha... kerrotko mulle sitten oi kaikkitietävä hattrick guru määster of commander king of the universe että minkä takia mulla on esim yhdellä jannulla yli 7 arvosia numeroita ja silti sen maalinteko ei ole kuin kelvollinen ???
Ja minkä takia mulla on 18 v hyökkääjällä maalinteko numerot vasta 7.55 ku oon reenannu sitä 6 viikkoo. mun valmentajalla ja apuvalmentajamäärällä ja tolla iällä pitäis nousta n. 8-9 viikossa maalinteko, eli pitäis olla jo jossain 7,75 paikkeilla ???!?!
kerro ihmeessä ku tiedät !! kiitos... - gloy
... kirjoitti:
aha... kerrotko mulle sitten oi kaikkitietävä hattrick guru määster of commander king of the universe että minkä takia mulla on esim yhdellä jannulla yli 7 arvosia numeroita ja silti sen maalinteko ei ole kuin kelvollinen ???
Ja minkä takia mulla on 18 v hyökkääjällä maalinteko numerot vasta 7.55 ku oon reenannu sitä 6 viikkoo. mun valmentajalla ja apuvalmentajamäärällä ja tolla iällä pitäis nousta n. 8-9 viikossa maalinteko, eli pitäis olla jo jossain 7,75 paikkeilla ???!?!
kerro ihmeessä ku tiedät !! kiitos...kyseessä monitaitoinen pelaaja, jolloin psicotsillä ei ole virkaa. Yleensä silloin siinä on huomautus, että virhe voi olla todella suuri. Ja muutenkaan se ei aina näytä ihan täsmälleen oikein. Pitää ottaa huomioon, että se ei saa enempää tietoa, kuin mitä siinä pelaajan sivulla lukee.
- sama häiskä
... kirjoitti:
kerro ihmeessä ku tiedät !! kiitos...No ht on niin monimutkainen ja ulkopuolisten on vaikea selvittää näitä laskentamekaniikkoja, niin nää heittää usein iha sairaasti... Ainoastaa molarin taito voidaan arvioida aika tarkasti.
- Loyzaa
... kirjoitti:
kerro ihmeessä ku tiedät !! kiitos...Huolestua vaikka se vähä heittääki noita arvoja.. mulla oli aikoinaan kelvollinen maalintekijä hyvällä syötöllä ja sillä psico oli tyylii 7.5 ku se kehitty hyväks ja sit se nousi suoraan johki 7.9 asti ja taas seuraava kehitys vasta jossain 8.5 mutta silti vei aina sen saman ajan ku muillaki reenattavilla..
nykyään kaveri on unohtumaton/hyvä ja psico rupee oleen aika tarkka sen kohdalla et menee ehkä just 0.1 tai 0.2 yli sen taidon. ja joskus on käyny joillaki reenattavilla niinki että on menny 10 viikkoo yhteen tasoon ja sit seuraavaan onki menny tyyliin 6 viikkoo ja sit taas 10 viikkoo.. ihmepeli mutta hyvä silti joten en valita :D
toivottavasti olin avuks :)
ps. jos haluat joskus reeni peliä nii pistä messagee "damier" nimiselle managerille
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663402Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463222Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1272850- 462579
- 311973
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271860- 481646
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä871525- 391340
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k391321