Espoonsuvisaaressa venesatamaanjohtavan tien varressa on todella aavenainen vanha talo vasemmallapuolen tietä sinne mentäessä. Taloa ympäröi vanha kiviaita, ja sisäänmeno kuistin edessä on petonipilarit! tietääkö kukaan talon historiaa? menneisyyttä?
suvisaari
3
626
Vastaukset
- SynkkäHistoriikki
Ei näytä tietävän kun kukaan ei vastaa. Jos kukaan nyt edes on uskaltanut tutkiakkaan sitä. ^^
- SuvisaaressaAsustanut
Hei tää keskustelu on yli kymmenen vuotta vanha ja kukaan ei varmaan tule koskaan vastaamaan, mutta tänä iltana tuli perheen kanssa keskustelua tästä asiasta;
Minä ja vanhempani olemme asuneet tuossa kyseisessä talossa n. Vuoden kun he työskentelivät saaressa olleessa talossa. Talossa kuulemma kummitteli aika rankasti ja googlaamalla asiasta ei löytynyt mitään. Pihan ulkopuolella olevan kivimuurin lähelle on kuulemma haudattu sotilaita. Loppukesäisim ja syksyisin talosta kuului vanhaa tanssi musiikkia, pullojen kolinaa ja tuolien siirtelyä. Olin tuolloin aivan vauva ja kuulemma aina säikähtelin tyhjiä nurkkia ja aloin osoittelemaan niitä ja itkemään ja vapisemaan. Tää keskustelu on ihan super vanha, mutta kun asiasta ei löytynyt netistä mitään muutakaan infoa ajattelin nyt tähän kirjoitella. JOS jollakulla on jotain tietoa asiasta olisin erittäin kiinnostunut. (mm Ylellä oli joitakin dokkareita asiasta muttei löytynyt) - SököNä_
Laittakaa tarkempia tietoja, kuten tiennimi ja osoite, missä rakennus sijsitsee. Kukaan ei löydä perille muuten ilman ohjeita. Asun soukassa voisin käydä katsomassa taloa joku kerta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille
Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest605894Yritystuet pois ja työeläkevaroilla maksettava valtion velka pois
Nyt on teille kerrottu keino kuinka Suomen velkaongelmasta päästää eroon kertalaakista. Älkää saatanat enää minulle tul1135236Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä
Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden3614043Ylen juttu sisäministeristä oli selvän tarkoitushakuinen
haluttiin vielä vuoden loppuun saada joku "kohu". (Olisiko Yle tehnyt jutun jos sisäministerinä olisi esim. RKP:n, jota1433289Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota
Muualla maailmassa yrittäjät elävät asiakkaiden rahoilla, Suomessa palkansaajien maksamilla veroilla. Palkansaajahan ma522771- 262123
Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?
Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed1272111Ulkoministeriön konsulipäällikkö arvostelee rajusti Haavistoa: "Täällä on pelon ilmapiiri"
"– Täällä on ministerin toimien takia aivan selvästi pelon ilmapiiri. Jos sellaisen annetaan pesiytyä virkamieskulttuuri101927Pyydän anteeksi etten osannut ratkaista
Mitään muuta kuin lähtemällä. Et oikein tullut vastaan etkä kuunnellut. Tuntui että minun piti koittaa sopia ja sovitell841916- 2491896