suvisaari

outotalo

Espoonsuvisaaressa venesatamaanjohtavan tien varressa on todella aavenainen vanha talo vasemmallapuolen tietä sinne mentäessä. Taloa ympäröi vanha kiviaita, ja sisäänmeno kuistin edessä on petonipilarit! tietääkö kukaan talon historiaa? menneisyyttä?

3

706

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SynkkäHistoriikki

Ei näytä tietävän kun kukaan ei vastaa. Jos kukaan nyt edes on uskaltanut tutkiakkaan sitä. ^^

• SuvisaaressaAsustanut

Hei tää keskustelu on yli kymmenen vuotta vanha ja kukaan ei varmaan tule koskaan vastaamaan, mutta tänä iltana tuli perheen kanssa keskustelua tästä asiasta;
      Minä ja vanhempani olemme asuneet tuossa kyseisessä talossa n. Vuoden kun he työskentelivät saaressa olleessa talossa. Talossa kuulemma kummitteli aika rankasti ja googlaamalla asiasta ei löytynyt mitään. Pihan ulkopuolella olevan kivimuurin lähelle on kuulemma haudattu sotilaita. Loppukesäisim ja syksyisin talosta kuului vanhaa tanssi musiikkia, pullojen kolinaa ja tuolien siirtelyä. Olin tuolloin aivan vauva ja kuulemma aina säikähtelin tyhjiä nurkkia ja aloin osoittelemaan niitä ja itkemään ja vapisemaan. Tää keskustelu on ihan super vanha, mutta kun asiasta ei löytynyt netistä mitään muutakaan infoa ajattelin nyt tähän kirjoitella. JOS jollakulla on jotain tietoa asiasta olisin erittäin kiinnostunut. (mm Ylellä oli joitakin dokkareita asiasta muttei löytynyt)

• SököNä_

Laittakaa tarkempia tietoja, kuten tiennimi ja osoite, missä rakennus sijsitsee. Kukaan ei löydä perille muuten ilman ohjeita. Asun soukassa voisin käydä katsomassa taloa joku kerta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Metsamanin muru kissa kuollut

Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars
      Tuusniemi
      141
      2099
    2. Kysymys

Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois
      Sinkut
      234
      926
    3. Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin

Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.
      Maailman menoa
      150
      913
    4. Lähdetkö kanssani

syömään joskus😘
      Ikävä
      78
      873
    5. 64
      861
    6. Töysä otsikoissa

Töysässä takavarikoitu kaksi luvallista käsiasetta ammuskelun jälkeen!Näin media uutisoi!
      Alavus
      37
      847
    7. Mitä haluaisit kysyä

kaivatultasi juuri nyt?
      Ikävä
      105
      798
    8. Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!

En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su
      Ikävä
      47
      757
    9. Tapailtaisko nainen

Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä
      Ikävä
      68
      695
    10. Olisitko valmis lähitulevaisuudessa

Kohtaamaan minut mies?
      Ikävä
      71
      571
    Aihe