pelkkaa

jalkapalloa

sulhanen on enemmän innostunut fudiskisoista telkkarissa kuin lähestyvistä häistä. Mitä mää teen?

15

4269

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ovat tässä

      -Suhtaudu asiaan huumorilla: Nytpä tiedät, mitä tulevaisuus tuo tullessaan. Järjestele häitäsi rauhassa ja anna jampan olla. Saat tyytyväisen sulhasen.
      -Käperry kultasi kainaloon ja opettele nauttimaan jalkapallosta. Yleissivistys kasvaa ja voitte olla yhdessä. Anna jonkun muun stressata häistä.
      -Jos et kestä, lähde lätkimään.

    • rimpsessa

      no semmosia suurin osa miehistä vaan on. ite menin toukokuussa naimisiin. ennen häitä mieheni pelasili illat kavereidensa kanssa fudista, biljardia yms... joka ilta oli siis joku meno, ettei tarvinnu mihinkään osallistua. mä tein sit niin,et ilmotin että "mä muuten tilasin meiän häihin kakun, joka maksoi VAAN 500 euroa ja teetätin sille nettikaupan palstronin, joka makso VAAN 380euroa ja Sinooperista tilasin aiiiiiivan ihania käsin tehtyjä hääkonvehteja, jotka vähän kyllä maksoi, 250euroa, mutta kun ne oli niin ihania ja kun ei tota aikaakaan nyt niin liikaa enää oo... et tota millos sulla nyt olikaan se palkkapäivä???" Johan rupes lyyti kirjottelemaan...;)

      • neito81

        Meillä ihan sama juttu; mä järjestelin häitä, mies korjas autoo koko kesän. Ei se haitannu, sainpahan sellaset häät ku halusin :) Miehet nyt vaan on sellasia. Kyllä mä silti tiedän että se rakastaa mua.


      • tyyppiTuomas
        neito81 kirjoitti:

        Meillä ihan sama juttu; mä järjestelin häitä, mies korjas autoo koko kesän. Ei se haitannu, sainpahan sellaset häät ku halusin :) Miehet nyt vaan on sellasia. Kyllä mä silti tiedän että se rakastaa mua.

        Eikös se oo teidän naisten unelma et saatte tehdä ja järjestää häänne? Vois lykätä sitä ite kosintaa aika monella vuodella jos miehellä olis tiedossa, että nainen olettaa tämän myös osallistuvan kaikkeen siihen kukanvalintahärdelliin. :) Mulla ainakin lykkääntyis.


      • ei yhdessä?
        tyyppiTuomas kirjoitti:

        Eikös se oo teidän naisten unelma et saatte tehdä ja järjestää häänne? Vois lykätä sitä ite kosintaa aika monella vuodella jos miehellä olis tiedossa, että nainen olettaa tämän myös osallistuvan kaikkeen siihen kukanvalintahärdelliin. :) Mulla ainakin lykkääntyis.

        Olishan se ny paljon mukavampaa yhdessä sulhasen kanssa ne häät järjestää. Yhdessä miettiä asioita ja tehdä valintoja, yhteiset juhlathan se on. Olosuhteiden pakosta useimmat morsiammet sitä kalkattavan akkalauman kanssa häitä suunnittelee - ja tuossa vaihtoehdossa on myös se riski, että suunnitelmat ja kustannukset paisuvat paisumistaan. Järjellisen sulhasen kanssa juhlista tulis parin itsensä näköset ja just hyvät.


      • suunnittelemaan yhdessä
        ei yhdessä? kirjoitti:

        Olishan se ny paljon mukavampaa yhdessä sulhasen kanssa ne häät järjestää. Yhdessä miettiä asioita ja tehdä valintoja, yhteiset juhlathan se on. Olosuhteiden pakosta useimmat morsiammet sitä kalkattavan akkalauman kanssa häitä suunnittelee - ja tuossa vaihtoehdossa on myös se riski, että suunnitelmat ja kustannukset paisuvat paisumistaan. Järjellisen sulhasen kanssa juhlista tulis parin itsensä näköset ja just hyvät.

        "Olishan se ny paljon mukavampaa yhdessä sulhasen kanssa ne häät järjestää. Yhdessä miettiä asioita ja tehdä valintoja..."

        Näinköhän on -mieti nyt vähän tarkemmin. Jos sulhanen saa valita, hän ei todennäköisesti valitse niitä vaaleanpunaisia hääkarkkeja, valkoisia ruusuja, kermakakkupukua, 200 häävierasta jne. Minkähänlainen ilme morsiamelle mahtaisi olla sen jälkeen, kun penkkiurheilijamies olisi sanansa sanonut:O

        Meillä on helmikuussa häät, jotka olemme suunnitelleet oikeasti yhdessä. Vieraina on vain lähisukulaisia ja muutama paras ystävä, pitopalvelu hoitaa tarjoilut kakusta lähtien, ei ohjelmaa, ei mitään ylimääräistä krumeluureja. Tahdomme nauttia hyvästä ruuasta ja hyvästä seurasta ilman stressiä:) Suurin stressi tähän mennessä on ollut vaatteista, vaikka morsiolla ei olekaan kermakakkua.

        Se joka haluaa ns. kermakakkuhäät, on mielestäni velvollinen kantamaan vastuun niistä valittamatta. Jos mies haluaa myös sen kaiken hössötyksen, olisi tietysti kohtuullista, että myös hän osallistuisi, mutta harva mies sitä haluaa.


      • Maistraatti tules!!
        ei yhdessä? kirjoitti:

        Olishan se ny paljon mukavampaa yhdessä sulhasen kanssa ne häät järjestää. Yhdessä miettiä asioita ja tehdä valintoja, yhteiset juhlathan se on. Olosuhteiden pakosta useimmat morsiammet sitä kalkattavan akkalauman kanssa häitä suunnittelee - ja tuossa vaihtoehdossa on myös se riski, että suunnitelmat ja kustannukset paisuvat paisumistaan. Järjellisen sulhasen kanssa juhlista tulis parin itsensä näköset ja just hyvät.

        Mitkä vitun yhteiset juhlat?? Nykyisin häät ovat prinsessaunelmiaan elävien pehmopäiden tapa terrorisoida läheisiään ja ystäviään. Kaiken pitää olla niin täydellistä. Kukaan täysjärkinen meis ei jaksa osallistua moiseen hössötykseen!!


      • erotaan pois

        Nimimerkki "tuttu juttu" on siis huora, joka jakaa toosaansa vain rahaa vastaan.
        Ihme huora, ei kukaan mies toomosen kaa haluu olla!


    • olen ollut 20v. naimisissa ja elämä rytmitetään jalkapallon mukaan! Enpä kuitenkaan valita, mies on edelleenkin ihana ja kultainen. Opettele edes vähän ymmärtämään jalkapalloa, se on ilmeisesti miehellesi tärkeä juttu. Itse olen ollut mukana MM-kisoissa ja matseja käydään usein katsomassa yhdessä.

    • MirvaKirva

      Monet miehet eivät tykkää suurellisista hörhelöhäistä eivätkä varsinkaan pahimmillaan niiden vuosia kestävästä suunnittelusta. Miksi heidät pitää pakottaa siihen? Minä en aio pakottaa miesystävääni sellaiseen, jos hän ei halua. Haluan että kumpikin nauttii naimisiinmenosta, tapahtui se sitten kahden kesken maistraatissa, etelän lämmössä tai missä. Jos nainen ehdottomasti haluaa prinsessahäät, minusta on kohtuullista, että hän huolehtii järjestelyistä. Kiva tietysti jos mies osallistuu, mutta en menisi vaatimaan toista ottamaan kantaa eri vaaleanpunaisen sävyihin, jos se tuottaa hänelle päänsärkyä...

    • Mä täs

      Nyt meet ihan este videovuokraamosta hakemaan kotimaisen elokuvan nimellä FC Venus ja katsot sen.

      • paistaa selvästi

        se, että yksikään mies ei vapaaehtoisesti avioituisi.


    • sfdgdgdg

      oih vitsi kun mulla on ihana mies.. suurin osa mun poikaystävän ajasta menee lapsista huolehtimiseen!! Ollaan vähä juteltu häistäkin ja se kyllä haluaa osallistua niiden suunnitteluun. odotankin että vähän osallistuukin esim. kulkuneuvon valintaan, häämatkan mietintään ja hoitamalla lapsia tietenkin että naisväki saa kaikki ommeltua ja askarreltua ym. se pitäis olla ikimuistoinen päivä myös miehelle joten olis kiva ettei tuu jotain ruokaa pöytään mistä aviomies yökkäis.

    • Vieras2011

      Helpoin on mennä maistraattiin niin selviää halvalla ilman stressiä

    • ikisinkku36

      sulhanen on yleensä myös kiinnostunut panemaan vieraista naisia. eui sun kannata mennä sen kaaa naimisiin koska sen jälkeen susta tulee palvelija miehellesi. Teet kaiken kotityön, peset pyykit, imuroit, peset lattiat, teet ruuan ja käyt varmaan siinä ohessä töissökin. Ei sulle jää yhtään vapaa-aikaa koska olet palvelija omasssa kodissasi. lisäksi miehes alkaa juopottelee ja olemaan narsisti ja väkivaltainen. Jo sitä ei kiiinnosta muu kuin futis niin merkit on jo aika selvät. Kärsit jo nyt, mieti kuinka paljon kärsit ku olet naimisissa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      41
      2164
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      49
      1707
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      33
      1528
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      42
      1508
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1450
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1446
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      3
      1417
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1351
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      4
      1275
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      7
      1243
    Aihe