älkää

vadania

älkää kirjoitelko tyyliin "vihaan mun isää kuolispa se"

ette oikeasti toivo sitä

mun isä kuoli viikko sit ja kaikki sen pahat teot unohtui seman tien. jäljelle jäi vain muistotop hyvistä ajoista. ja ikävä. viikon päästä on hautajaiset enkä tiedä miten jaksan ne. rauhoittavilla kai.

4

709

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • _tytär_

mutta pysy kuitenkin todellisuudessa: Isäsi teki väärin, vaikka onkin nyt kuollut!

Muista isäsi sellaisena kuin hän oikeasti oli äläkä syytä itseäsi mistään ("se oli kait sitten mínunkin vikani.." Ei ollut!!)

Paljon jaksamisia suruun.. : ]

• Kauhukakara

Meillä isä kuoli puol vuotta sitten.. En oo viel kunnolla yli siit päässy ja ei oo kivaa kuunnella ku kaikki vaa sanoo: mä vihaan mun äitiä/isää... kuolis pois!! JA jos niiltä vanhemmat kuolis nii mihin ne joutuis?? Johonki kamalaa lasten kotii! Ei siel oo kivaa.... tiedän sen.

• leenu

...et sillon ku vanhemmat kuolee ni sitä unohtaa helposti kaikki pahat ja väärät asiat mitä ne on tehny, mut on sellasiiki asioita joita ei voi ikinä unohtaa. Mun isä kuoli 5 vuotta sitte. En oo ikinä itkeny sen takii enkä koskaan tuu kaipaamaan isääni. Se ei ikinä ollu mulle mitään isän tapasta, pelkästään biologinen isä. Mä tiedän et jos se olis vielä elossa ni mä luulatavasti en enää ois.

• Aliisaeleonoora

Ei kuolema pyhitä ketään.
      Mielestäni myös melko itsekästä sinulta olettaa, että kaikkien isät olisi samanlaisia kuin sinun.

Isäni oli väkivaltainen, raivohullu, narsistinen kusipää. Oikeastaan se ei edes ollut mikään isä. En kaipaa häntä tippaakaan, eikä taida kukaan muukaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka ei suostu laskemaan bensan hintaa

Sanna laski esimerkiksi sähkön arvonlisäveron 10 prosenttiin, jonka Riiikka anosti 25,5 prosenttiin. Sannan aikaan bens
      Maailman menoa
      9
      2701
    2. Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin

Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n
      Maailman menoa
      109
      2550
    3. Mitä kirjainta kaipaat?

Pitkästä aikaa tämmöistä. Onko kirjain muuttunut edellisestä. ☺️
      Ikävä
      177
      2390
    4. EK: Suomi tarvitsee vuosittain 45 000 maahanmuuttajaa

Senpä takia Riikkakin laulaa sen lauluja kenen leipää syö. Viime vuonnahan Suomeen muutti 50 tuhatta ulkomaalaista. htt
      Maailman menoa
      146
      2021
    5. Oliko se oikeasti epäselvää

sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men
      Ikävä
      124
      1634
    6. Kristityt kastoiva alunperin upottamalla - upotuskaste annettiin vain uskoon tulleille aikuisille

Raamatussa on käännösvirhe. Kaste tulisi olla upottaa veteen, jota kreikan sana baptizo tarkoittaa. Aluseurakunta kast
      Kaste
      458
      1099
    7. Nyt mä vihaan sua kyllä

Jos sä oot oikeasti tämä takana! En ois ikinä susta uskonut! 😠☹️
      Ikävä
      73
      779
    8. Mitä tekisit ensimmäiseksi??

Jos hänet näkisit kahden kesken!!
      Ikävä
      45
      777
    9. Kievarin pöydät

Minkä helvetin takia kievarissa on laitettu pöytä laulajan taakse. Siellä huutavat nuoret niin että et omaa ääntäsi kuul
      Suomussalmi
      15
      712
    10. Muslimiyhteisö jyrähti - Kova vaatimus Orpolle ILtalehti

Eiköhän se ala olla aika pistää stoppi noille muslimien vaatimuksille Suomessa ? Ei Suomessa ole pakko oll
      Maailman menoa
      151
      703
    Aihe