Kotkan saarimiitti

mookavian

Mitens olis immeiset? Tuossa tuli mietittyä että jos vietettäs ens kuussa tapaaminen näreen nokassa tuolla saaressa.

Vaihtoehtoina olivat vaakku ja lehmä, sekä puitiin myös yöpymisen vaihtoehtoa.

Vaakku olis sopiva jos ihan iltapäiväpiknikin meinais pitää, mutta yöpyä siellä ei varmaankaan saa?

Samoin ajankohta on vielä auki, mutta tarjottiin jo 21.-23. ens kuuta viikonlopun ympäristöä. Meripäivät ovat sitten 27.-30. eli sinne ei ainakaan sovita mitään ;-)

17

5119

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ciara76

..tahtoo hän =)
      *pakkaa jo varuiksi rinkkaa&telttaa*
      Mun matkassa tulis tod.Näkösesti koira tai 2.Jos se jotakuta häirittis ni saapi mainita asiasta.
      Siis jos lehmään yöpymään,vaakkuun ei tarvii raahata mukana =P

• reetta05

tottakai lähen jos vaan saan lapsen hoitoon :)

• eipä kuulosta pahalle, voisin jopaehkämaybe ilmestyä iltaa häiritsemään...jos ja kun työ kelpuutatte!

• vico75

jos kellää ei ol mun tuloo vastaa mitn ni ehkä ilmaannun kuulostaa kyl mukavalle

• venla75

mitäs sitte jos on paska ilma, vaihtoehtoideoita??

• ikäsille tää miitti on tarkoitettu???

• venla75

ihan täysi-ikäsille...

• venla75 kirjoitti:

ihan täysi-ikäsille...

se riippuu mitä siellä touhuillaan, kun kaupungithan on käsittääkseni kaiken ikäsille tarkoitettu...

• venla75
        pikkanen13 kirjoitti:

se riippuu mitä siellä touhuillaan, kun kaupungithan on käsittääkseni kaiken ikäsille tarkoitettu...

sen tietää mitä siellä touhuillaan ja ei ehkä ole kuitenkaan alaikäsen paikka...

• venla75 kirjoitti:

sen tietää mitä siellä touhuillaan ja ei ehkä ole kuitenkaan alaikäsen paikka...

eiköhän sitä varten ole nuo ikäryhmät ja kaupungeissa voi olla minkä ikäsiä vaan, eli siis miitit on tarkoitettu minkä ikäsille vaan :)

• venla75
        pikkanen13 kirjoitti:

eiköhän sitä varten ole nuo ikäryhmät ja kaupungeissa voi olla minkä ikäsiä vaan, eli siis miitit on tarkoitettu minkä ikäsille vaan :)

mitä ihmettä sun ikänen tekis kolmekymppisten seurassa??

• tunnenpa tuon mookavianin ja siellähän tutustuu uusiin ihmisiin :)

• venla75

tunnen minäkin ja luulen et on samaa mieltä asiasta että se ei oo alaikästen paikka...

• venla75 kirjoitti:

tunnen minäkin ja luulen et on samaa mieltä asiasta että se ei oo alaikästen paikka...

mitäs me tässä kinataan, katsellaan mitä aika tuo tullessaan...

• Ideana mahtava, josko vaan tuota lomaa saisi.. Kuinka varmalla pohjalla idea on, päivämäärä lyöty lukkoon jne?

• venla75

huteralla taitaa olla mut onhan noita halukkaita joten eiköhän se aika äkkiä saada sovittua.

• miitti jäädä kun ei ole osallistujia

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuinka vanha kaivattusi on?

Gallup teille kaikille
      Ikävä
      110
      1313
    2. Taas puukotus yläristillä!

Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!
      Pieksämäki
      38
      1085
    3. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin

Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka
      Grillaus
      42
      935
    4. Minkä haluaisit

Nähdä kaivatultasi
      Ikävä
      102
      888
    5. Ihana juhannusperinne

Lähdemme aina juhannuksena aivan hirveässä kännissä kiikkerällä veneellä pieliselle! Se on hauskaa ja jännittävää puuhaa
      Lieksa
      47
      736
    6. Älä itke rakas.

Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...
      Ikävä
      56
      708
    7. Olen päättänyt tappaa itseni tämän vuoden puolella

Minulla ei ole oikeastaan mitään hävittävää. Elämäni on surkeaa ja tunnen ihmisten tuijotukset ja supinat. Ne nauravat r
      Ikävä
      78
      699
    8. Mistä tunnistaa suomussalmelaisen kassajonossa

Terveiset täältä Kuopiosta! Olen aikoinaan Suomussalmelta lähtenyt maailmalle ja muutaman mutkan kautta päätynyt savon s
      Suomussalmi
      66
      678
    9. On ikävä sua

Muru.
      Ikävä
      34
      626
    10. Mä muuten kerroin puolisolle susta

Nimeä mainitsematta....
      Ikävä
      57