Kotkan saarimiitti

mookavian

Mitens olis immeiset? Tuossa tuli mietittyä että jos vietettäs ens kuussa tapaaminen näreen nokassa tuolla saaressa.

Vaihtoehtoina olivat vaakku ja lehmä, sekä puitiin myös yöpymisen vaihtoehtoa.

Vaakku olis sopiva jos ihan iltapäiväpiknikin meinais pitää, mutta yöpyä siellä ei varmaankaan saa?

Samoin ajankohta on vielä auki, mutta tarjottiin jo 21.-23. ens kuuta viikonlopun ympäristöä. Meripäivät ovat sitten 27.-30. eli sinne ei ainakaan sovita mitään ;-)

17

4958

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ciara76

      ..tahtoo hän =)
      *pakkaa jo varuiksi rinkkaa&telttaa*
      Mun matkassa tulis tod.Näkösesti koira tai 2.Jos se jotakuta häirittis ni saapi mainita asiasta.
      Siis jos lehmään yöpymään,vaakkuun ei tarvii raahata mukana =P

      • reetta05

        tottakai lähen jos vaan saan lapsen hoitoon :)


    • eipä kuulosta pahalle, voisin jopaehkämaybe ilmestyä iltaa häiritsemään...jos ja kun työ kelpuutatte!

    • vico75

      jos kellää ei ol mun tuloo vastaa mitn ni ehkä ilmaannun kuulostaa kyl mukavalle

      • venla75

        mitäs sitte jos on paska ilma, vaihtoehtoideoita??


    • ikäsille tää miitti on tarkoitettu???

      • venla75

        ihan täysi-ikäsille...


      • venla75 kirjoitti:

        ihan täysi-ikäsille...

        se riippuu mitä siellä touhuillaan, kun kaupungithan on käsittääkseni kaiken ikäsille tarkoitettu...


      • venla75
        pikkanen13 kirjoitti:

        se riippuu mitä siellä touhuillaan, kun kaupungithan on käsittääkseni kaiken ikäsille tarkoitettu...

        sen tietää mitä siellä touhuillaan ja ei ehkä ole kuitenkaan alaikäsen paikka...


      • venla75 kirjoitti:

        sen tietää mitä siellä touhuillaan ja ei ehkä ole kuitenkaan alaikäsen paikka...

        eiköhän sitä varten ole nuo ikäryhmät ja kaupungeissa voi olla minkä ikäsiä vaan, eli siis miitit on tarkoitettu minkä ikäsille vaan :)


      • venla75
        pikkanen13 kirjoitti:

        eiköhän sitä varten ole nuo ikäryhmät ja kaupungeissa voi olla minkä ikäsiä vaan, eli siis miitit on tarkoitettu minkä ikäsille vaan :)

        mitä ihmettä sun ikänen tekis kolmekymppisten seurassa??


    • tunnenpa tuon mookavianin ja siellähän tutustuu uusiin ihmisiin :)

      • venla75

        tunnen minäkin ja luulen et on samaa mieltä asiasta että se ei oo alaikästen paikka...


      • venla75 kirjoitti:

        tunnen minäkin ja luulen et on samaa mieltä asiasta että se ei oo alaikästen paikka...

        mitäs me tässä kinataan, katsellaan mitä aika tuo tullessaan...


    • Ideana mahtava, josko vaan tuota lomaa saisi.. Kuinka varmalla pohjalla idea on, päivämäärä lyöty lukkoon jne?

      • venla75

        huteralla taitaa olla mut onhan noita halukkaita joten eiköhän se aika äkkiä saada sovittua.


    • miitti jäädä kun ei ole osallistujia

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      113
      8650
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2605
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      127
      2342
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1976
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1724
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      12
      1534
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1477
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1419
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1292
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      13
      1213
    Aihe