Mitens olis immeiset? Tuossa tuli mietittyä että jos vietettäs ens kuussa tapaaminen näreen nokassa tuolla saaressa.
Vaihtoehtoina olivat vaakku ja lehmä, sekä puitiin myös yöpymisen vaihtoehtoa.
Vaakku olis sopiva jos ihan iltapäiväpiknikin meinais pitää, mutta yöpyä siellä ei varmaankaan saa?
Samoin ajankohta on vielä auki, mutta tarjottiin jo 21.-23. ens kuuta viikonlopun ympäristöä. Meripäivät ovat sitten 27.-30. eli sinne ei ainakaan sovita mitään ;-)
Kotkan saarimiitti
17
5120
Vastaukset
- Ciara76
..tahtoo hän =)
*pakkaa jo varuiksi rinkkaa&telttaa*
Mun matkassa tulis tod.Näkösesti koira tai 2.Jos se jotakuta häirittis ni saapi mainita asiasta.
Siis jos lehmään yöpymään,vaakkuun ei tarvii raahata mukana =P- reetta05
tottakai lähen jos vaan saan lapsen hoitoon :)
eipä kuulosta pahalle, voisin jopaehkämaybe ilmestyä iltaa häiritsemään...jos ja kun työ kelpuutatte!
- vico75
jos kellää ei ol mun tuloo vastaa mitn ni ehkä ilmaannun kuulostaa kyl mukavalle
- venla75
mitäs sitte jos on paska ilma, vaihtoehtoideoita??
ikäsille tää miitti on tarkoitettu???
- venla75
ihan täysi-ikäsille...
venla75 kirjoitti:
ihan täysi-ikäsille...
se riippuu mitä siellä touhuillaan, kun kaupungithan on käsittääkseni kaiken ikäsille tarkoitettu...
- venla75
pikkanen13 kirjoitti:
se riippuu mitä siellä touhuillaan, kun kaupungithan on käsittääkseni kaiken ikäsille tarkoitettu...
sen tietää mitä siellä touhuillaan ja ei ehkä ole kuitenkaan alaikäsen paikka...
venla75 kirjoitti:
sen tietää mitä siellä touhuillaan ja ei ehkä ole kuitenkaan alaikäsen paikka...
eiköhän sitä varten ole nuo ikäryhmät ja kaupungeissa voi olla minkä ikäsiä vaan, eli siis miitit on tarkoitettu minkä ikäsille vaan :)
- venla75
pikkanen13 kirjoitti:
eiköhän sitä varten ole nuo ikäryhmät ja kaupungeissa voi olla minkä ikäsiä vaan, eli siis miitit on tarkoitettu minkä ikäsille vaan :)
mitä ihmettä sun ikänen tekis kolmekymppisten seurassa??
tunnenpa tuon mookavianin ja siellähän tutustuu uusiin ihmisiin :)
- venla75
tunnen minäkin ja luulen et on samaa mieltä asiasta että se ei oo alaikästen paikka...
venla75 kirjoitti:
tunnen minäkin ja luulen et on samaa mieltä asiasta että se ei oo alaikästen paikka...
mitäs me tässä kinataan, katsellaan mitä aika tuo tullessaan...
Ideana mahtava, josko vaan tuota lomaa saisi.. Kuinka varmalla pohjalla idea on, päivämäärä lyöty lukkoon jne?
- venla75
huteralla taitaa olla mut onhan noita halukkaita joten eiköhän se aika äkkiä saada sovittua.
miitti jäädä kun ei ole osallistujia
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa110881"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten278675- 76648
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73603Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483