Vähän sananselityksiä,kiitos!
Mitä tarkoittaa:
1.Holo
2.Litsari
mitä nämä sanat tarkoittavat
7
2857
Vastaukset
- hukassa..
Olen kaksikymppinen enkä itsekään tiedä noita sanoja. Miksi tarvitsisi?? Päteäkseen muiden silmissä vai?
- MUTTA....
en oo ikinä kuullu sanasta holo ???????
litsari esimerkki:meet puristaa jotai tuntematonta tyttöä takapuolesta nii tulee poskelle litsari aika varmasti =D kokeile nii tiiät ja tunnet sen litsarin paitsi jos käy erittäin hyvä mäihä :P - -------
litsari on lyönti avokämmenellä poskelle
- ohöjg
avokämmenellä päin pläsiä
- frhnrtj
Se käö neenku Keurruvejellä, josa immeiset tykkää toessejasa päe läsiä vejellä, palejaala käjelä, voemala ja väjelä, korkiijjalla mäjelä
- muavituttaasunnaurus
holo meina hologrammii ja litsari o avolyönti poskelle
- tyran.banksit
Holo on pieni Filippiineille kuuluva saari jossa Seppo Fränti ja Risto Vahanen olivat muutamien muiden eurooppalaisten turistien kanssa kuukausia musliimisten Abu Sayyaf-sissien panttivankeina, vuosituhannen vaihteessa. Sieltä näytettiin telkkarissakin paljon kuvaa
Litsari on poskipuusti jonka nainen tekee miehelle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta703560Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1483533Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463322- 532779
- 322036
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘301962Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k421704- 481676
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä961635- 391400