kysyisin et minkä lvl:isenä teitte dragon slayerin?? itse olen 50lvl ja mietin koska teen sen että pärjään sille lohikäärmeelle mulla on rune legsit, kite, scimmy ja full helm ja puuttuu rune plate oon hankkimassa kun pystyn käyttämään sitä. eli mikä mahtaa olla minimi combat että sille pärjää???
dragon slayer!
15
649
Vastaukset
- Anakin 456
pärjäät kyllä helposti ite voitin sen 53 tasosena
ja runessa suositellaan et olisit 45-50 tasonen - rune nörtti
ei sun piä olla ku 50 lvl rune scimmy ja anti dragon shield niin pärjäät sille kuhan otat lobstereita
- -_-
43lvl ja oli helppo.
- LAWA
En muista minkä lvl tein sen. (noloa)
- sotanorppa92
kiitos vastanneille!
- wise.old.man
JA OTIN VIELÄ PELKÄT MITHRIL FULLIT ,MUTTA RUOKANA OLI lobsterit tapoin sen kuitenkin koska joku 85lvl avulias tyyppi antoi mulle 10 lobsuu lisää ku menin portist ulos ku ruoka loppu.
- fgthth
Mä olin 46 ja otin str potun lastin loboja ja toisel tyypilläki loboja. Päällä oli addy fullit rune scimmy ja anti dragon shield. Meni puolet loboista eli en tarvinnu toista tyyppii
- ...
Olin 48lvl ja lobsuikaan ei menny paljoo.
- thezerd
olin 43....käytin ruokana swordfishejä
vaikeata oli mutta harjottelin tappamalla 2 lesser demonia sitten tein vasta dragon slayerinettä olen varma että pystyn sen tappamaan.. - romukauppias
thezerd kirjoitti:
olin 43....käytin ruokana swordfishejä
vaikeata oli mutta harjottelin tappamalla 2 lesser demonia sitten tein vasta dragon slayerinettä olen varma että pystyn sen tappamaan..l0l!!!!!! ite tein sen 27levusena lol kaikki
- toni
mul oli aika noloo ku olin 54 lvl ja oli repullinen lobbei ja jäi enää 2 lohikäärmeen tapon jälkeen
- romukauppias
lol oot safettaja!
- mahtiankka
itse tein sen lvl 55. ei mul ollu ku anti dragon shield ( ÄLÄ JÄTÄ SITÄ! ) ja rune scimmy. muista ottaa ruokaa. itsenltäni meni siihen 8 lobsterii.
se on aika helppo.- joku
itse tein lvl 32 ja käytin addy swordia ja black fulleja (dragonfireshield)! ja ruokana tunaa saatana
- ytyjtyjtyj
joku kirjoitti:
itse tein lvl 32 ja käytin addy swordia ja black fulleja (dragonfireshield)! ja ruokana tunaa saatana
ooo... oletpas taitava nyt on ihan pakko ruveta palvomaa sua ku oot nii hyvä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as603186Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232974- 512862
- 562668
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582558Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482540On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532301Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782188- 452082
- 692078