HALVIMMAT PUHELUT ULKOMAILLE

oskari

99599 (scandicom) soittaa halvimmat puhelut ulkomaille !!

28

39473

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • äkkiä!

      no missä? anna linkki!

      • oskari

        www.scandicom.fi

        ja hyvin toimii


      • linkistä
        oskari kirjoitti:

        www.scandicom.fi

        ja hyvin toimii

        okei! kiitos!!


    • skäribo

      se on Globetel. USAan 0,07 e/min. Justiin tuli lasku puolen tunnin puhelusta: 2 eetua.

      • justers

        Yhdysvallat 1 0.065 0.06 0.10 0.07
        Yhdysvallat (Alaska) 1907 0.065 0.06 0.11 0.095
        Yhdysvallat (Havaiji) 1808 0.065 0.06 0.10 0.07


      • saksanheidi

        Heippa. Valistakaas nyt hölmöä, jos tahdon soittaa Soneran liittymästäni ystäväni kännykkään (saksalainen liittymä) esim Globetelin kautta puhelun, miten toimin? Siis eteen nro sarjat?
        Oon niin untuvikko.. Ja kiitos!!


      • miten toimii

        Miten tämä Globetel toimii? Mulla on Sonera, niin ei tuo Scandicom toimi kun Elisalta? Helppoa laittaa numerot vain eteen mutta tarvitseeko alkaa tilaamaan kortteja...


    • nessi

      99588 on myös yksi. onko se eri firma?

    • vaihtoehto
      • oskari

        Onko minua huijattu?
        Kirjoittanut: Opiskelija 26.10.2004 klo 14.08


        Tässä alla osa Saunalahden asiakaspalvelun kanssa käymästäni kyselystä?
        ----------------------------------------------
        Minä Saunalahdelle:

        "Löysin netistä TeleAle palvelun, jossa käskettiin kysyä omalta operaattorilta mitä he veloittavat käyttäessäni TeleAlen palvelua.
        Tässä tapauksessa siis soittaessani Romaniaan:
        lankaan 0600 412 601 maksaa 0,01€/min,
        joten mitä te veloitatte minulta käyttäessäni kyseistä palvelua?"
        -------------------------------------------------
        Saunalahti minulle:

        "Hei!
        Hinnoittelu menee siis niin, että TeleAle veloittaa puhelusta kunkin maan kohdalla ilmoittamansa hinnan, ja operaattori veloittaa
        matkapuhelumaksun - Tasahinta-liittymässäsi se on 0,13 e/min."
        -------------------------------------------------
        Kaiken järkeni mukaan puheluni romanialaiseen lankapuhelimeen TeleAlen kautta maksaisivat siis 0,01€ 0,13€=0,14€/min,

        nyt kuitenkin Saunalahti on veloittanut kyseisistä puheluistani 0,62€/min ja laskut ovat olleet siis lähes viisinkertaiset siihen mitä oletin...

        Kertokaapa te olenko ymmärtänyt jotain väärin vai onko minua laskutettu liikaa, siihennähden mitä saunalahdelta vastauksessa kerrottiin?
        Ohessa vielä linkki TeleAlen palveluun
        http://www.teleale.com


      • mantavaan
        oskari kirjoitti:

        Onko minua huijattu?
        Kirjoittanut: Opiskelija 26.10.2004 klo 14.08


        Tässä alla osa Saunalahden asiakaspalvelun kanssa käymästäni kyselystä?
        ----------------------------------------------
        Minä Saunalahdelle:

        "Löysin netistä TeleAle palvelun, jossa käskettiin kysyä omalta operaattorilta mitä he veloittavat käyttäessäni TeleAlen palvelua.
        Tässä tapauksessa siis soittaessani Romaniaan:
        lankaan 0600 412 601 maksaa 0,01€/min,
        joten mitä te veloitatte minulta käyttäessäni kyseistä palvelua?"
        -------------------------------------------------
        Saunalahti minulle:

        "Hei!
        Hinnoittelu menee siis niin, että TeleAle veloittaa puhelusta kunkin maan kohdalla ilmoittamansa hinnan, ja operaattori veloittaa
        matkapuhelumaksun - Tasahinta-liittymässäsi se on 0,13 e/min."
        -------------------------------------------------
        Kaiken järkeni mukaan puheluni romanialaiseen lankapuhelimeen TeleAlen kautta maksaisivat siis 0,01€ 0,13€=0,14€/min,

        nyt kuitenkin Saunalahti on veloittanut kyseisistä puheluistani 0,62€/min ja laskut ovat olleet siis lähes viisinkertaiset siihen mitä oletin...

        Kertokaapa te olenko ymmärtänyt jotain väärin vai onko minua laskutettu liikaa, siihennähden mitä saunalahdelta vastauksessa kerrottiin?
        Ohessa vielä linkki TeleAlen palveluun
        http://www.teleale.com

        tottakai saunari sua hyväkseen käyttää, jos kysyt siltä itseltään... hei haloo!!!!!!!!!!!!


    • tytölleni mä soittelen

      Teleale 0,06 €/min Thaimaa.

    • eräsN1

      Skypellä soittaminen on kivaa. Hyvin toimii niin koti- kuin ulkomaanpuheluissa ja aikarajoituksetta voi puhua laajakaistahintaan. Halvimmillaan 17.90/kk

      • hinnat

        skypellähän voi soittaa siis tietsikasta tietsikkaan tao tietsikasta lankaan. koneesta koneeseen ympäri maailman ilmasta, mutta koneesta lankaan pitää ostaa puheaikaa luottokortilla mutta sekin edullisempaa kun kännystä toiseen soittaminen...

        skypestä lankaan tarkoitan ympäri maailman, ei vain suomessa. itse soittelen aasiaan lankapuhelimeen ja kuuluvuus hyvä ja maksut hoituvat ongelmitta luottokortilla. suosittelen!


      • Miten lienee?
        hinnat kirjoitti:

        skypellähän voi soittaa siis tietsikasta tietsikkaan tao tietsikasta lankaan. koneesta koneeseen ympäri maailman ilmasta, mutta koneesta lankaan pitää ostaa puheaikaa luottokortilla mutta sekin edullisempaa kun kännystä toiseen soittaminen...

        skypestä lankaan tarkoitan ympäri maailman, ei vain suomessa. itse soittelen aasiaan lankapuhelimeen ja kuuluvuus hyvä ja maksut hoituvat ongelmitta luottokortilla. suosittelen!

        ns. vastaanottomaksun silloinkin, kun soitan Skypellä tietokoneelta kännykkään ulkomaille? Jos soitan normaalisti Suomesta kännykästä ulkomailla olevaan kännykkään, niin silti vastaanottajalle kertyy laskua!! Käykö nytkin niin, jos minä soitan tietsikalla sinne ulkomaille? Olen siis ostanut sitä puheaikaa, vaan emme ole vielä päässeet sitä käyttämään.


      • Liittymästä
        Miten lienee? kirjoitti:

        ns. vastaanottomaksun silloinkin, kun soitan Skypellä tietokoneelta kännykkään ulkomaille? Jos soitan normaalisti Suomesta kännykästä ulkomailla olevaan kännykkään, niin silti vastaanottajalle kertyy laskua!! Käykö nytkin niin, jos minä soitan tietsikalla sinne ulkomaille? Olen siis ostanut sitä puheaikaa, vaan emme ole vielä päässeet sitä käyttämään.

        Riippuu siitä onko vastaanottajalla paikallisen verkon puhelinliittymä (SIM-kortti), niin ei tule vastaanottomaksua.

        Jos taas esim. "vierailet" suomalaisella liittymällä ulkomaisessa verkossa, niin vastaanottomaksu luonnollisesti tulee.


    • Viimeisin tieto

      Esimerkiksi USA: han

      99577 0,0200 /min

      99533 0,0400 / min

      99599 0,0600 / min

      99588 0,0700 / min, Glontel

      • Halvin on 99577

        Siis halvin on 99577 ja

        99588 on tietenkin Globtel


    • HodariSvonari

      Halpaakin halvempi on (toki kohdemaasta riippuen) www.hotcom.fi

      • soitan paljon

        Halvalla ei aina saa sitä parasta!?! Olen kokeillut sekä Telealea että Hotcomia. Telealen laatu on surkea ja Hotcoilla täytyy rekisteröityä ja ladata rahaa tilille.. liian monimutkaista. Vaihdoin Scandicomiin (99599) ja olen tyytyväinen asiakas jo melkeen vuoden. Tossa linkki http://scandicom.fi/fi/


      • hhgr
        soitan paljon kirjoitti:

        Halvalla ei aina saa sitä parasta!?! Olen kokeillut sekä Telealea että Hotcomia. Telealen laatu on surkea ja Hotcoilla täytyy rekisteröityä ja ladata rahaa tilille.. liian monimutkaista. Vaihdoin Scandicomiin (99599) ja olen tyytyväinen asiakas jo melkeen vuoden. Tossa linkki http://scandicom.fi/fi/

        Olen aivan samaa mieltä! Itsekkin kokeillut melkein kaikkia vaihtoehtoja ja joko liian monimutkaista ollu tai laatu aivan surkeaa.. Päätynyt myös Scandicomin 99599:iin, suosittelen muillekkin!


    • HENSSSS

      miten tuo toimii, en ymmärrä, tuo scandicom? Jos haluan soittaa norjaan, miten näppäilen numeron? kun siellä on monia country dial codes norjalle? : o
      mitä pitää tehdä?

    • Moi, onks kukaa soittanu uuden 99511 tunnuksen kautta ulkomaille? Vertailin ja niil on halvemmat hinnat kuin esim. Telealella, Globetelilla ja Minicomilla! Katso sivulta 99511.eu

    • Nimimerkkimt

      99577 ainakin saksaan edullidin vaihtoehto 😊

      • Nimimerkkimt

        99577sitten maan suuntanumero sitten suuntanumero ilman eka nollaa ja loppunumero perään. Eli jos vastaanottajan numero on vaikka saksa ja 01234-56789 on valittava numerosarja seuraavanlainen:
        99577 49 1234 56789
        Näin helppoo ja ton 99577 tilalle voi laitta vaikka ton 99588 jos haluaa maksaa enemmän


    • vähän.toista.euroa.tunti

      Minulla on hotcom.fi. Soitan paljon Tallinnaan, hinta 2 senttiä minuutilta. Rahaa pitää ladata erikseen mutta ei ole iso homma vaikkapa kerran vuodessa.

    • yksinkertaista

      Telialla kuuluu Baltian maihin soitot samaan hintaan.

      • Anonyymi

        Telian minuuttihinta Viroon on 24 senttiä.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5075
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3197
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1837
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1790
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1655
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1511
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1315
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1276
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1267
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1257
    Aihe