Mulla OLI autossa automaattisesti syttyvät valot. joku kerta ne alko pätkimää ja si taas toimi normaalisti. seuraavana päivänä ne ei si toiminu lainkaa muutenko vivusta laittamalla. Tiätäiskö joku missä on vika. kiitän etukätee :)
sierran valot
5
464
Vastaukset
- relettä
vaikuttaa rele häiriöltä?
Konehuoneen puolella siinä jarrutehostimen yläpuolella muistaakseni keltainen johto ja siinä oleva liitos hapettunut eli putsaa niin alkaa toimimaan
- forttikuski
huomasin että ne toimii välillä ja välillä taas ei.
- forttikuski
sehä toimii.kiitos rakentelija. ite en olis hoksannu ko oon vähä käsi noitten sähköhommien kans :D. vaihdoin koko liittimen ko oli nii heikos hapes et pelkkä kosketus riitti rikkomaan sen :D
- juntti
Syy, jos rupeaa pätkiä, saattaa olla valomuistireleessä hämminkiä. Vaihda tilalle vastaava ns. autorele. Ota huomioon, että niissä on kahta sorttia kantakytkentää. Biltemassa myydään kumpaakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu1561420Rakastan sinua
Enkä halua enkä aio sinua satuttaa. Satuttaisin samalla itseäni. Olet ihana mies ja olen pahoillani kuinka sinua kohteli511138Kun viimeksi tapasit kaivattusi
Kasvokkain ( ei netti, varmuudeksi vielä tarkennan), jännittikö? Jos, miten se ilmeni? Huomasitko jännittikö kaivattuasi49920Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva170917Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus75910Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e36855- 56778
Leppäskän tarratoimikunta kävi Suviseuroussa haastamassa riitaa!
Voiko enää törkeämmin häiritä uskovien juhlia? https://www.kirkkojakaupunki.fi/-/tarratoimikunnan-aktivistit-kokivat-sy195748Mitä Raamattu opettaa samaa sukupuolta olevien avioliitosta 4.0
Edelliset kolme ketjua tuli täyteen joten jatketaan keskustelua. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaali151743Ootko sä oikeasti sinkku?
Kun oot aina yksin tuol kylil, kyl mä susta naisen ottasin jos saisin luvan😳😘🔥42736