Onko täällä kellään kokemusta miehen eturauhasen hieronnasta? Olen kuullut että kun hieroo eturauhasta niin siitä saa orgasmin. Mutta ongelma on se että kun eturauhanen sijaitsee pepussa niin miten saisi esim.sormen peppuun? Eikös se peppu reikä ole melko tiukka? Pitäsikö käyttää jotain liukastetta kuten saippuaa tai vaikka rypsiöljyä? Kertokaa te joilla on tietoa/kokemusta.
Miehen eturauhasen hieronta
4
3075
Vastaukset
- Tussu Kalevi
Elä ainakaan saippuaa laita pösilö.
Voitele liukkarilla ja tunge vaikka anustappi kakkareikään. - jyty69
hiero vaan nii kovakouraisesti kun osaat oon gay ja mulla on väkivalta fetissi!
- Pojutska
...niin, periaattees, sinne menee kyllä sormi tai kaksikin, sillä kyllä mullakin eräs naislääkäri sai sinne etusormensa ja keskisormensa tungettua, nimittäin mun perärööriin :D
Kyllä bongahti pystyyn kivasti, onneks olin kyljelläin ;D - Nuori_M
..Sinne sormen tai hyvällä tuurilla parikin. Olin kerran sängyssä yhen enempi tuntemattoman tytön kanssa ja se sen meni tekemään eikä se kaikesta humalasta huolimatta kyllä mitään nautinnollista ollut...
Mutta jos mies sitä haluaa niin mikä ettei, kyllähän se onnistuu. Miehen orgasmiin vaan on niitä aika paljon helpompia ja parempiakin keinoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t745518- 353071
- 402684
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin272045Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402032Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?291859- 951822
- 1741752
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241478Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät941240