Onko täällä kellään kokemusta miehen eturauhasen hieronnasta? Olen kuullut että kun hieroo eturauhasta niin siitä saa orgasmin. Mutta ongelma on se että kun eturauhanen sijaitsee pepussa niin miten saisi esim.sormen peppuun? Eikös se peppu reikä ole melko tiukka? Pitäsikö käyttää jotain liukastetta kuten saippuaa tai vaikka rypsiöljyä? Kertokaa te joilla on tietoa/kokemusta.
Miehen eturauhasen hieronta
4
3048
Vastaukset
- Tussu Kalevi
Elä ainakaan saippuaa laita pösilö.
Voitele liukkarilla ja tunge vaikka anustappi kakkareikään. - jyty69
hiero vaan nii kovakouraisesti kun osaat oon gay ja mulla on väkivalta fetissi!
- Pojutska
...niin, periaattees, sinne menee kyllä sormi tai kaksikin, sillä kyllä mullakin eräs naislääkäri sai sinne etusormensa ja keskisormensa tungettua, nimittäin mun perärööriin :D
Kyllä bongahti pystyyn kivasti, onneks olin kyljelläin ;D - Nuori_M
..Sinne sormen tai hyvällä tuurilla parikin. Olin kerran sängyssä yhen enempi tuntemattoman tytön kanssa ja se sen meni tekemään eikä se kaikesta humalasta huolimatta kyllä mitään nautinnollista ollut...
Mutta jos mies sitä haluaa niin mikä ettei, kyllähän se onnistuu. Miehen orgasmiin vaan on niitä aika paljon helpompia ja parempiakin keinoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 417014
- 323948
- 463367
- 402959
- 172736
- 372238
- 162196
- 412153
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons472107- 402068