Hei
Onko kenelläkään kokemuksia Pycnogenol strong -tuotteesta? Millaisiin vaivoihin on auttanut, jos on auttanut?
Kiitos!
Pycnogenol strong
8
13188
Vastaukset
- auttoi
Minulla auttaa jalkojen turvotukseen.
Minulla on istumatyö joten nilkat oli aina työvuoron jälkeen turvoksissa. Eipä ole enää. - minullakin
Hyvä tuote jalkojen turvotukseen ja niskan pakotukseen. Katselin että hintahaitari on aika laaja: 22 eurosta 26 euroon nettikaupoissa, ja toimituskuluja siihen päälle.
Edullisin kokonaishinnaltaan: http://hermes.gagar.fi/epages/SATP.storefront/?ObjectPath=/Shops/21042006-143197/Products/01203
kun lähettävät ilman postikuluja sololla tai kultarahalla maksaessa - auttaa
mulla auttaa ainakin kuukautiskipuihin ja jalkojen turvotukseeen. jalat ei niin raskaat iltaisin .
hyvä aine. kannattaa käyttää. - Aloittaja
kiitos vastauksista :)
- tost
Ihme ja kumma, lääke on auttanut mun psoriasikseen. Syönyt nyt reilun vuoden verran kaksi tablettia päivässä ja lääkerasvojen käytön on voinut lopettaa lähes kokonaan. Tehonnut paremmin kuin mitkään lääkkeet...
- Anonyymi
Kymmenen vuotta vanha ketju mutta onko kukaan muu havainnut psoriin vaikutusta
Pycnogenolista ja mihinkähän väitetty ( yksittäistapaus? ) apu perustuu? - Anonyymi
Sain siitä punaisia pilkkuja (verenpurkaumia?) nilkkoihin jotka kesti pari kuukautta poistua. Harmitti kun oli kesähelle. ;(
- Anonyymi
Pycnogenol on joitakin autannut allergioihin keväällä ja kesällä, ja iho-ongelmiin (tablettina ja geelinä). Ei siinä paljoa häviä jos sitä kokeilee.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka672425- 661407
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww771234EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje61152Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19870- 79865
- 44713
Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta87698Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe26678- 30666