Hei
Onko kenelläkään kokemuksia Pycnogenol strong -tuotteesta? Millaisiin vaivoihin on auttanut, jos on auttanut?
Kiitos!
Pycnogenol strong
8
12400
Vastaukset
- auttoi
Minulla auttaa jalkojen turvotukseen.
Minulla on istumatyö joten nilkat oli aina työvuoron jälkeen turvoksissa. Eipä ole enää. - minullakin
Hyvä tuote jalkojen turvotukseen ja niskan pakotukseen. Katselin että hintahaitari on aika laaja: 22 eurosta 26 euroon nettikaupoissa, ja toimituskuluja siihen päälle.
Edullisin kokonaishinnaltaan: http://hermes.gagar.fi/epages/SATP.storefront/?ObjectPath=/Shops/21042006-143197/Products/01203
kun lähettävät ilman postikuluja sololla tai kultarahalla maksaessa - auttaa
mulla auttaa ainakin kuukautiskipuihin ja jalkojen turvotukseeen. jalat ei niin raskaat iltaisin .
hyvä aine. kannattaa käyttää. - Aloittaja
kiitos vastauksista :)
- tost
Ihme ja kumma, lääke on auttanut mun psoriasikseen. Syönyt nyt reilun vuoden verran kaksi tablettia päivässä ja lääkerasvojen käytön on voinut lopettaa lähes kokonaan. Tehonnut paremmin kuin mitkään lääkkeet...
- Anonyymi
Kymmenen vuotta vanha ketju mutta onko kukaan muu havainnut psoriin vaikutusta
Pycnogenolista ja mihinkähän väitetty ( yksittäistapaus? ) apu perustuu? - Anonyymi
Sain siitä punaisia pilkkuja (verenpurkaumia?) nilkkoihin jotka kesti pari kuukautta poistua. Harmitti kun oli kesähelle. ;(
- Anonyymi
Pycnogenol on joitakin autannut allergioihin keväällä ja kesällä, ja iho-ongelmiin (tablettina ja geelinä). Ei siinä paljoa häviä jos sitä kokeilee.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1757304
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes803119- 572275
Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se671445Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3681389- 571323
Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l201276Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä171051Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3841018Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni791010