Jumala on ihmeellinen.
Olin nokkakolarissa..suoralla tiellä..syy oli minun rattiin nukahtamiseni valvomisien seurauksena. Järkyttävää tuottaa osapuolelle tuollainen kokemus.
Molemmat autot meni noin metrin lyttyyn ja meni ihan "solmuun" etuosistaan. Toisen auton kuski piti ottaa katon kautta pois. Monet on sanonu, ettäsiihen olisi voinu kuolla.
Mutta miten kävi? toiselta kuskilta murtui nilkka.
Multa murtu solisluu, polvilumpio, poski turpoi ja silmäluomet piti tikata. Ei muuta, mitä pieniä aristuksia ja mustelmia.
Suurin helpotus, ttä pääsin pian sairaalasta päästyni soittamaan toiselle osapuollle, pyydetty anteeksi ja saamaan sen asiabn selväksi.
Vakuutusat tietty tässä menossa. Toisen osapuolen auto ei ollu edes nneksi hänen oma, vaan vuokraamon.
Ilmeisesti molemmat olemme toipunu hyvin, mitä oon hänestäkin ymmärtäny. Mullakin solisluu vähn rauhottunu, tietty tosi arka ja kättä ei pahemmin käytetä.
Eräs iso ihme oli kyllä tässä se, että mulla on yks paha fobia, joka oli kovilla tässä ja paniikkioireilua ollu. Silti Jumala anto vaan jo ambulanssissa yhtäkkiä toivoa ja kiitosmieltä, kaikki on hänen käsissään ja kaikel merkitys.
Ihan varmasti. Hän antaa yös toilailut anteeksi.
Varjelusta täälläkin
heippa
1
1003
Vastaukset
- olin
pienenä kolarissa, rekka tuli samaa kaistaa vastaan ja meijän auto vain nousi ilmaan eikä edes osunut rekkaan ja sitten lensi ojaan katolleen.. minä nukuin sillon ku tämä tapahtu ja heräsin siihen ku joku mies millä oli iso parta, repi minua pois autosta ja samalla näin isän verisen pään penkkien välissä.. äitillä katkesi 3 kylkiluuta.. mulle ei tapahtunut yhtään mitään.. heräsin "katosta" :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774542Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112543- 1751725
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2601592- 1241460
- 1221347
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik91277Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721269- 761242
- 35996