paras anime elokuva

Sophie

onko teillä ehdottomia elokuva suosikkeja animeista?
Minun lempi anime leffa on tällä hetkellä Liikkuva linna.

kertokaa omia lemppareitanne

31

3147

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Naaash

      Mulla on kyllä nämä Hayao Miyazakin leffat.. Niissä on niin paljon mielikuvitusta, jää aina vaan lopussa harmittamaan leffoissa ettei kuitenkaan tule jatko-osaa.

      Steam boy oli myös ihan ok.. Kun leffoja en ole sen kummoisemminkaan oikein katsonut.

      Liikkuva linna oli munkin mielestä aivan uskomaton.

    • Kyo-kun

      A Wind Named Amnesia
      Armitage III: Dual Matrix
      Jin-Roh: The Wolf Brigade
      Neko no Ongaeshi
      Perfect Blue
      Spirited Away
      Whisper of the Heart

    • vampira-87

      Hayao Miyazakin leffat ovat hyviä. Sitten tietysti Final Fantasy VII - Advent Children on aivan mahtava leffa. Captain Harlock Movie 2 - Arcadia of My Youth leffasta olen tykännyt ihan pennusta asti. Nämä nyt tähän hätään tuli mieleen.

    • Zeprahhah

      I like Inuyasha's first movie (affections touching across time) is the best. I don't know. Maybe you think it sucks, but I really like it no matter what you say.

      • susanna97

        Zeprahhah, i like it too, it's great, and i have all Inuyasha-movies in my cabinet. :)
        Totoro on ihana :D
        ja se Henkien kätkemä.
        En oikeen muita oo kattonu.


    • ichigo-79

      Tulikärpästen hauta, todella koskettava kuvaus sodan vaikutuksista orpolapsiin ja tuo kyyneleet silmiin yhtävarmasti kuin bambi !!

      suosittelen kaikille, perustuu tositapahtumiin.

      • plöö

        Kuulostaapa masentavalta/tylsältä/huonolta! Perustuu tositapahtumiin? Bambi? Kuka tollasta jaksaa! Typerä mätkiminenki tuntuu paremmalta! Hahaa!!!


    • No-Face

      Naapurini Totoro on yksi aivan IHANA elokuva :)

    • em-em

      Kyllä se tällä hetkellä on Liikkuva linna. Satuin saamaan DVD:n juuri äskettäin, ja olen siitä lähtien ollut ihan kauheassa Liikkuva linna -huumassa. Vaikka loppu onkin yhtä siirappia, on elokuva kokonaisuutena aivan uskomaton.

    • onna-ranma^^

      Tulikärpästen hauta onli tosi liikuttava...:)

    • Sakur.a

      Inuyashaaaaaaaaa.......!!!!!!!!!

    • jöö

      Tottakai vampire hunter D, Vaikka onkin vähän kökkö Meier Link on ihana! xDD

    • Mazuiko

      Musta "parhaat" anime-leffat on... Henkien Kätkemä ja Liikkuva linna. On Kikin lähettipalveluki aika hyvä :)

    • Berserk <3

      Parhaat anime-leffat mitä oon ikinä nähny on Berserk ja Ninja scroll !
      Kannattaa kattoa!

    • mititm

      Ai no kusabi. :)

    • manga/anime

      -Naruto shippuuden
      -Higurashi no nakukoronit
      - Vampire knight
      - Wolf's rain
      - GnG
      - Claymore

      Ovat tähänmennessä parhaimpia animeita mitä olen katsonut ja eivätkä ole ollenkaan ennalta arvattavia ja osa on omalaatuisia animeita.

    • Iarany

      No... Paint it white, Totoro... Ainaski noi ;D

    • haku1234

      Henkien kätkemä on kyllä yksi kauneimmista ja taitavasti piirretyimmistä anime-elokuvista, suosittelen katsomaan.

    • innoS tunut sonnI

      Satoshi Konin, Katsuhiro Otomon ja Hayao Miyazakin elokuvat.

    • Hellouvaan

      Ei tullut katottua muuta kun Paint it, White :D

    • hinagiku

      Arashi no Yoru ni (siis se leffa, ei siitä tehty sarja) on mielestäni aivan loistava enkä huomannut että sitä olisi tuossa aiemmin mainittu. Tuosta on siis myös sarja olemassa, mutta vaikka se kertookin saman tarinan kuin leffakin niin en kyllä itse sitä suosittele (katsoin muutamia jaksoja).
      Tietoa leffasta löytyy mm. http://animetietokanta.com/?show=animeinfo&anime=643
      tuolta

      • Animettaja

        Minusta taas on prinsessa Mononoke tosi hyvä ja vielä parempi on kuitenkin Maameren tarinat. :D


    • AnimeFreakkii

      Tokyo godfather's

    • Mononoke Hime ja Berserk!

    • Animea85

      Muutama selkeä lemppari on joita hankala pistää paremmuus järjestykseen =P

      tässä niistä muutama =)

      Galaxy Express 999
      Metropolis
      Jinroh
      Appleseed
      SilverFang Uncut
      Maameren tarinat
      Tuuli nousee

    • NÄäonparhaatmangaleffat

      henkien kätkemä, liikkuva linna ja kikin lähettipalvelu

    • Anonyymi

      Jos elokuvista puhutaan nii kaikki Ghiblin elokuvat on tosi hyviä mutta jos sarjoja haluatte nii esim: My hero academia, Haikuyyy!, Hunter x Hunter ja Netflixistä esim: Devilman crybaby, Saiki K tai se Jojo's mikä onkaan

    • Anonyymi

      Parhaat anime-elokuvat ovat Jin-Rou ja Tokyo Godfathers. Kiki ja Totoro pääsevät lähelle kärkikastia.

    • Anonyymi

      minä sanon että weathering with you on paras ytai naruto the last movie

    • Anonyymi

      my hero academia leffat on ihan parhaat

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      121
      1589
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      99
      1171
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      200
      1066
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      6
      976
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      861
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      793
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      774
    8. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      753
    9. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      44
      750
    10. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      51
      741
    Aihe